III ZLOT KIA SORENTO - reportaż
Moderator: Moderator
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
III ZLOT KIA SORENTO - reportaż
III Zlot Kia Sorento odbył się 17-19 września 2010 roku w miejscowości Górzno w województwie Kujawsko -Pomorskim .
Ci co mogli , przybyli już w piątek , pozostali dotarli w sobotę rano .
Główną atrakcją III Zlotu był Rajd z roadbookiem ( czyli książką wyznaczającą trasę ( prawie 100 km ) wraz z zagadkami ( np: z czego zbudowany jest mostek na rzeczce lub jaki jest napis na krzyżu na rozstaju dróg ) które trzeba było rozwiązać po drodze .
Ogólnie było 15 zagadek i ponad 100 punktów , które trzeba było odwiedzić po drodze.
Kolacja , piwo oraz mocniejsze trunki spowodowały , że powitania starych i nowych uczestników zlotów przeciągnęły się do drugiej w nocy .
Miejsce było przepiękne , wśród jezior i rezerwatów .Nie spotkałem jeszcze tylu pomników przyrody w jednym miejscu .
Nawet grzybiarze mieli pełne ręce roboty
Rajd rozpoczął się po godzinie 11 i samochody startowały w odstępie 5 minut od siebie .
Oczekiwanie na ruch ręki Adima , ryk silników , emocji było co niemiara .
Niektórzy z wrażenia pojechali w górę drogi inni w dół ale cel zawsze był jeden . Rozwiązać wszystkie 15 zagadek , pokonać trasę 100 km i przyjechać w jak najkrótszym czasie .
Niektóre odcinki wymagały zatrzymania się i wyjścia z samochodu aby znaleść najlepszy sposób na pokonanie odcinka :
a niektóre wymagały bardziej zdecydowanych działań .........
W przypadku gdy trasa okazywała się nieprzejezdna niekiedy trzeba było skorzystać z cięższego sprzętu :
Mijanki po drodze były bardzo częste , niektórzy zgubili sie i wracali do poprzedniego punktu aby wrócić na trasę , inni poszukiwali lepszych tras do przejazdu . Różnice były tak duże , że gdy my z maską mijaliśmy 30 punkt Beata dzwoniła , że jest już na 75 :11
Czasami było tak trudno , że bez konsultacji nie dało się dalej jechać , zresztą niektóre zagadki wymagały wyjścia z samochodu i przejścia kilkuset metrów aby zobaczyć z jakiego materiału zrobiono mostek na rzece..
Nierzadko mijało się kogoś po drodze , kto akurat stanął aby odetchnąć przez chwilę , ponieważ pokonanie trasy okazało sie dużo bardziej czasochłonne niż myśleliśmy :
Ja i maska jechaliśmy na samym końcu aby wspomóc w razie czego każdego kto miałby kłopoty na drodze .
Przed nami jechały bardzo młode ( 19-20 lat )uczestniczki rajdu w samochodzie Toyota Landcruiser .
Ogólnie w rajdzie brały udział dwa samochody " nie Kia Sorento " co świadczy o tym , że tak naprawdę to nie samochód jest ważny a ludzie , którzy nim kierują
Nam cała trasa zajęła 7.5 godziny , rekordziści pokonali ją w niecałe 4 dodziny .
Ale przede wszystkim liczyła się ilość rozwiazanych zagadek i dlatego przed organizatorami było trudne zadanie zliczenie punktów oraz obliczenie czasu aby określić zwycięzców.
Główną nagrodą były puchary wykonane w Krakowie specjalnie na nasz Zlot , za zajęcie I , II i III miejsca :
[
Podczas podliczania wyników okazało sie , że bezbłędnie na wszystkie 15 pytań odpowiedziały ........dziewczyny z Landcruisera :11 .
Autorus zdobył 14 punktów i miał czas o 1 minutę ( niesamowite , na tyle godzin jazdy ) lepszy od Piotra co dało mu II miejsce .
Ciekawostką a jednocześnie wiele osób poległo na tym pytaniu było : jaki jest kolor szlaku pieszego którym właśnie się poruszamy ?
Otóż pierwszą moją odpowiedzią było ...niebieski ....ale ponieważ zawsze robiłem zdjęcie każdej zagadki aby mieć dowód w razie potrzeby , zerknęłem na wyświetlacz w aparacie i zobaczyłem...zielony :11
Oczywiście natychmiast zawróciliśmy aby wyjaśnić rozbieżności i okazało się , że przez szybę samochodu widać szlak niebieski a po otwarciu szyby okazuje się , że to jednak zielony ..
Nie mówiąc o tym , że kilka osób napisało ..........pomarańczowy
Po rozdaniu pucharów przyznano jeszcze trzy nagrody rzeczowe , za pokonanie całej trasy w komplecie tzn dorośli plus dzieci na pokładzie , za odwagę : dla kolegi , który samochód ma dopiero dwa miesiące i odważył się przejechać przez przeszkodę , która okazała się trudna nawet dla " starych wyjadaczy "
i ostatnia dla najmłodszej uczestniczki rajdu , która bez problemu wytrzymała całe siedem godzin w samochodzie
Wszyscy uczestnicy III Zlotu w ramach podziękowania za przybycie otrzymali profesjonalnie wyposażone wedłóg norm unijnych apteczki samochodowe zawierające wszystko co potrzeba a nawet więcej z logiem naszego klubu ufundowane przez Piotra .
Na drugi dzień , jak zwykle bywa na naszych zlotach nastąpiło oglądanie i porównywanie samochodów jak również usuwanie lekkich usterek :
i trochę cięższych .
Klucze , śrubokręty , lutownice miały co robić tego dnia .
Największy ruch był przy samochodach Beaty i maski , którzy dzięki cyber-human mogli zaopatrzyć się w sławny Super-Lock .
Zaopatrzyć to mało powiedziane , operacja wymagała rozbierania kokpitu , przeciągania kabli z komory silnika , modyfikacji ABS i innych równie skomplikowanych prac .
[
Ale po założeniu wszystkiego gdy samochód dostawał możliwość 6 przełożeń napędu nic nie mogło ich zatrzymać aby przetestować je w drodze
Na koniec po opuszczeniu hotelu cztery ostatnie auta ( Adimo , maska , cyber-human i Toyota LC ) pojechały jeszcze raz w najtrudniejsze miejsce trasy aby tym razem pokonać je do przodu , niektórzy tyłem nawet "cyberowa" zrobiła to doskonale i ani razu nie trzeba było nawet wyciągać liny .
Ostatni uczestnicy zlotu dotarli do domu o 21 , zameldowali sie na forum i tym samym oficjalnie zakończony został III Zlot Kia Sorento.
Ogólnie ten reportaż nie oddaje atmosfery spotkania , która była naprawdę wspaniała . Duch rywalizacji na Rajdzie polegał na tym aby raczej pomóc innym w razie potrzeby niż dojechać pierwszym na miejsce . Dla nas , organizatorów uśmiechy na Waszych twarzach i później opowiadanie o emocjach w czasie rajdu byly największą nagrodą.
Dla takich chwil wiemy , że warto było się angażować i nadal będziemy to robili bo każda chwila spędzona z Wami osobiście jest tego warta .
Dziękuję wszystkim za przybycie i proszę nie pytać mnie po sto razy " kiedy następny zlot "
Nasza oficjalna naklejka klubowa otrzymała nową oprawę :
[
Ci co mogli , przybyli już w piątek , pozostali dotarli w sobotę rano .
Główną atrakcją III Zlotu był Rajd z roadbookiem ( czyli książką wyznaczającą trasę ( prawie 100 km ) wraz z zagadkami ( np: z czego zbudowany jest mostek na rzeczce lub jaki jest napis na krzyżu na rozstaju dróg ) które trzeba było rozwiązać po drodze .
Ogólnie było 15 zagadek i ponad 100 punktów , które trzeba było odwiedzić po drodze.
Kolacja , piwo oraz mocniejsze trunki spowodowały , że powitania starych i nowych uczestników zlotów przeciągnęły się do drugiej w nocy .
Miejsce było przepiękne , wśród jezior i rezerwatów .Nie spotkałem jeszcze tylu pomników przyrody w jednym miejscu .
Nawet grzybiarze mieli pełne ręce roboty
Rajd rozpoczął się po godzinie 11 i samochody startowały w odstępie 5 minut od siebie .
Oczekiwanie na ruch ręki Adima , ryk silników , emocji było co niemiara .
Niektórzy z wrażenia pojechali w górę drogi inni w dół ale cel zawsze był jeden . Rozwiązać wszystkie 15 zagadek , pokonać trasę 100 km i przyjechać w jak najkrótszym czasie .
Niektóre odcinki wymagały zatrzymania się i wyjścia z samochodu aby znaleść najlepszy sposób na pokonanie odcinka :
a niektóre wymagały bardziej zdecydowanych działań .........
W przypadku gdy trasa okazywała się nieprzejezdna niekiedy trzeba było skorzystać z cięższego sprzętu :
Mijanki po drodze były bardzo częste , niektórzy zgubili sie i wracali do poprzedniego punktu aby wrócić na trasę , inni poszukiwali lepszych tras do przejazdu . Różnice były tak duże , że gdy my z maską mijaliśmy 30 punkt Beata dzwoniła , że jest już na 75 :11
Czasami było tak trudno , że bez konsultacji nie dało się dalej jechać , zresztą niektóre zagadki wymagały wyjścia z samochodu i przejścia kilkuset metrów aby zobaczyć z jakiego materiału zrobiono mostek na rzece..
Nierzadko mijało się kogoś po drodze , kto akurat stanął aby odetchnąć przez chwilę , ponieważ pokonanie trasy okazało sie dużo bardziej czasochłonne niż myśleliśmy :
Ja i maska jechaliśmy na samym końcu aby wspomóc w razie czego każdego kto miałby kłopoty na drodze .
Przed nami jechały bardzo młode ( 19-20 lat )uczestniczki rajdu w samochodzie Toyota Landcruiser .
Ogólnie w rajdzie brały udział dwa samochody " nie Kia Sorento " co świadczy o tym , że tak naprawdę to nie samochód jest ważny a ludzie , którzy nim kierują
Nam cała trasa zajęła 7.5 godziny , rekordziści pokonali ją w niecałe 4 dodziny .
Ale przede wszystkim liczyła się ilość rozwiazanych zagadek i dlatego przed organizatorami było trudne zadanie zliczenie punktów oraz obliczenie czasu aby określić zwycięzców.
Główną nagrodą były puchary wykonane w Krakowie specjalnie na nasz Zlot , za zajęcie I , II i III miejsca :
[
Podczas podliczania wyników okazało sie , że bezbłędnie na wszystkie 15 pytań odpowiedziały ........dziewczyny z Landcruisera :11 .
Autorus zdobył 14 punktów i miał czas o 1 minutę ( niesamowite , na tyle godzin jazdy ) lepszy od Piotra co dało mu II miejsce .
Ciekawostką a jednocześnie wiele osób poległo na tym pytaniu było : jaki jest kolor szlaku pieszego którym właśnie się poruszamy ?
Otóż pierwszą moją odpowiedzią było ...niebieski ....ale ponieważ zawsze robiłem zdjęcie każdej zagadki aby mieć dowód w razie potrzeby , zerknęłem na wyświetlacz w aparacie i zobaczyłem...zielony :11
Oczywiście natychmiast zawróciliśmy aby wyjaśnić rozbieżności i okazało się , że przez szybę samochodu widać szlak niebieski a po otwarciu szyby okazuje się , że to jednak zielony ..
Nie mówiąc o tym , że kilka osób napisało ..........pomarańczowy
Po rozdaniu pucharów przyznano jeszcze trzy nagrody rzeczowe , za pokonanie całej trasy w komplecie tzn dorośli plus dzieci na pokładzie , za odwagę : dla kolegi , który samochód ma dopiero dwa miesiące i odważył się przejechać przez przeszkodę , która okazała się trudna nawet dla " starych wyjadaczy "
i ostatnia dla najmłodszej uczestniczki rajdu , która bez problemu wytrzymała całe siedem godzin w samochodzie
Wszyscy uczestnicy III Zlotu w ramach podziękowania za przybycie otrzymali profesjonalnie wyposażone wedłóg norm unijnych apteczki samochodowe zawierające wszystko co potrzeba a nawet więcej z logiem naszego klubu ufundowane przez Piotra .
Na drugi dzień , jak zwykle bywa na naszych zlotach nastąpiło oglądanie i porównywanie samochodów jak również usuwanie lekkich usterek :
i trochę cięższych .
Klucze , śrubokręty , lutownice miały co robić tego dnia .
Największy ruch był przy samochodach Beaty i maski , którzy dzięki cyber-human mogli zaopatrzyć się w sławny Super-Lock .
Zaopatrzyć to mało powiedziane , operacja wymagała rozbierania kokpitu , przeciągania kabli z komory silnika , modyfikacji ABS i innych równie skomplikowanych prac .
[
Ale po założeniu wszystkiego gdy samochód dostawał możliwość 6 przełożeń napędu nic nie mogło ich zatrzymać aby przetestować je w drodze
Na koniec po opuszczeniu hotelu cztery ostatnie auta ( Adimo , maska , cyber-human i Toyota LC ) pojechały jeszcze raz w najtrudniejsze miejsce trasy aby tym razem pokonać je do przodu , niektórzy tyłem nawet "cyberowa" zrobiła to doskonale i ani razu nie trzeba było nawet wyciągać liny .
Ostatni uczestnicy zlotu dotarli do domu o 21 , zameldowali sie na forum i tym samym oficjalnie zakończony został III Zlot Kia Sorento.
Ogólnie ten reportaż nie oddaje atmosfery spotkania , która była naprawdę wspaniała . Duch rywalizacji na Rajdzie polegał na tym aby raczej pomóc innym w razie potrzeby niż dojechać pierwszym na miejsce . Dla nas , organizatorów uśmiechy na Waszych twarzach i później opowiadanie o emocjach w czasie rajdu byly największą nagrodą.
Dla takich chwil wiemy , że warto było się angażować i nadal będziemy to robili bo każda chwila spędzona z Wami osobiście jest tego warta .
Dziękuję wszystkim za przybycie i proszę nie pytać mnie po sto razy " kiedy następny zlot "
Nasza oficjalna naklejka klubowa otrzymała nową oprawę :
[
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: III ZLOT KIA SORENTO - reportaż
Nie wiem, czy mogę w tym wątku pisać: jeśli nie, uprzejmie proszę o przeniesienie
Co do wrażeń, to opiszę też i nasze: cyber_squad'u.
Natomiast co do pytań: kiedy następny zlot: jak pisze Ojciec Dyrektor: proszę nie pytać, lecz już dziś złożyć obietnicę w domowym ognisku: "jadę" lub "jedziemy".
Wiem, że w ostatniej chwili wyskakują "siły wyższe" - "chcesz rozśmieszyć Boga, powiedz mu, że masz plany"
Niemniej, zapraszamy gorąco niezdecydowanych, wahających się oraz wszystkich tych, którzy myślą: a co tam fajnego na zlocie można robić... Otóż można i to wiele, a na końcu i tak żal wyjeżdżać...
Jadę Czołga umyć
Co do wrażeń, to opiszę też i nasze: cyber_squad'u.
Natomiast co do pytań: kiedy następny zlot: jak pisze Ojciec Dyrektor: proszę nie pytać, lecz już dziś złożyć obietnicę w domowym ognisku: "jadę" lub "jedziemy".
Wiem, że w ostatniej chwili wyskakują "siły wyższe" - "chcesz rozśmieszyć Boga, powiedz mu, że masz plany"
Niemniej, zapraszamy gorąco niezdecydowanych, wahających się oraz wszystkich tych, którzy myślą: a co tam fajnego na zlocie można robić... Otóż można i to wiele, a na końcu i tak żal wyjeżdżać...
Jadę Czołga umyć
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Re: III ZLOT KIA SORENTO - reportaż
Oczywiscie proszę pisać w tym wątku .
Najlepiej jakby każdy opisał to ze swojej strony .
Najlepiej jakby każdy opisał to ze swojej strony .
Re: III ZLOT KIA SORENTO - reportaż
My Adminie możemy jedynie napisać, że jazda w ogonie ma swoje zalety
Otóż mozna spokojnie pooglądać widoczki A było co oglądać i czemu się przyglądać
Zdjęcia i filmy nie oddają całości tam poprostu trzeba być i czuć tą atmosferę
Otóż mozna spokojnie pooglądać widoczki A było co oglądać i czemu się przyglądać
Zdjęcia i filmy nie oddają całości tam poprostu trzeba być i czuć tą atmosferę
-
- wiem wszystko
- Posty: 1712
- Rejestracja: niedziela, 21 marca 2010, 12:04
- Skąd jesteś: Europa
- Rok: nie dotyczy
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
- Piotr
- coś umiem
- Posty: 686
- Wiek: 55
- Rejestracja: wtorek, 9 marca 2010, 08:26
- Skąd jesteś: Grodzisk Mazowiecki
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2009
- Kolor: wielokolorowy
- Przebieg (km.): 105000
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
maska pisze: widzieli oprócz miejsc gdzie trzeba było zatrzymać czołga i sprawdzić?
a to trzeba było się zatrzymywać ???
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Czasem tak Piotrze, by zobaczyć dokładnie coś co Tylko mignęło za szybami a nie było zwiazane z zadaniami z roadbook'a.
Ale każdy ma Swój styl więc mnie jedynie dziwi, to, że część ludków gna przed siebie wpatrzona w ekran gps nie zwracając uwagi na otoczenie Mnie tam sie nigdzie nigdy nie śpieszy, więc może dlatego po terenie jadę wolno Wiecej widzę i więcej wrażeń z obserwacji
Ale każdy ma Swój styl więc mnie jedynie dziwi, to, że część ludków gna przed siebie wpatrzona w ekran gps nie zwracając uwagi na otoczenie Mnie tam sie nigdzie nigdy nie śpieszy, więc może dlatego po terenie jadę wolno Wiecej widzę i więcej wrażeń z obserwacji
- Piotr
- coś umiem
- Posty: 686
- Wiek: 55
- Rejestracja: wtorek, 9 marca 2010, 08:26
- Skąd jesteś: Grodzisk Mazowiecki
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2009
- Kolor: wielokolorowy
- Przebieg (km.): 105000
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
maska pisze:) Wiecej widzę i więcej wrażeń z obserwacji
Może to kwestia spostrzegawczości
Spyder jechał z podobną szybkością i jeszcze po drodze zrobił mnóstwo zdjęć i filmów.
apetyt rośnie w miarę wędzenia
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: III ZLOT KIA SORENTO - reportaż
Maska, Piotr: pozwoliłem sobie Was przenieść do właściwego wątku...
Faktycznie, nie trzeba było szybko jechać, by wygrać. "Laski Admina" przyjechały ostatnie, a wygrały, bo miały 100% poprawnych odpowiedzi, jako jedyne.
Ja na następnym roadbooku na pewno nie będę się spieszył...
Faktycznie, nie trzeba było szybko jechać, by wygrać. "Laski Admina" przyjechały ostatnie, a wygrały, bo miały 100% poprawnych odpowiedzi, jako jedyne.
Ja na następnym roadbooku na pewno nie będę się spieszył...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
- Piotr
- coś umiem
- Posty: 686
- Wiek: 55
- Rejestracja: wtorek, 9 marca 2010, 08:26
- Skąd jesteś: Grodzisk Mazowiecki
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2009
- Kolor: wielokolorowy
- Przebieg (km.): 105000
- Kontaktowanie:
Re: III ZLOT KIA SORENTO - reportaż
Jeśli znajdzie się kilka załóg i dogadamy termin to przygotuję wam Roadbooka z większą ilością zagadek.
Start zaczyna się z tego miejsca http://maps.google.pl/maps?q=52.465326,21.074259&num=1&sll=52.457788,21.085768&sspn=0.023195,0.066047&gl=pl&hl=pl&ie=UTF8&ll=52.465527,21.04002&spn=0.092765,0.264187&z=13
czy piaskownia w Legionowie to ta lokalizacja ?? http://maps.google.pl/maps?q=52.389042,20.980768&num=1&t=h&sll=52.465527,21.04002&sspn=0.092765,0.264187&gl=pl&hl=pl&ie=UTF8&ll=52.38943,21.034698&spn=0.092925,0.264187&z=13
Start zaczyna się z tego miejsca http://maps.google.pl/maps?q=52.465326,21.074259&num=1&sll=52.457788,21.085768&sspn=0.023195,0.066047&gl=pl&hl=pl&ie=UTF8&ll=52.465527,21.04002&spn=0.092765,0.264187&z=13
czy piaskownia w Legionowie to ta lokalizacja ?? http://maps.google.pl/maps?q=52.389042,20.980768&num=1&t=h&sll=52.465527,21.04002&sspn=0.092765,0.264187&gl=pl&hl=pl&ie=UTF8&ll=52.38943,21.034698&spn=0.092925,0.264187&z=13
apetyt rośnie w miarę wędzenia
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: III ZLOT KIA SORENTO - reportaż
A można wpleść tam kilka trudnych miejsc, gdzie będziemy walczyć, wzajemnie sobie pomagać itp.
Obie akcje - pierwsza, gdy grupy "co ja tam nie wjadę" nie było, oraz druga, gdy tylko grupa "co ja tam nie wjadę" pojechała - były wyborne: mnie podobało się szczególnie leżenie na masce (Czołgu, nie na Sir Masce; nr seryjny oo16), gdy z Adimem walczyliśmy z przeciwwagą
Obie akcje - pierwsza, gdy grupy "co ja tam nie wjadę" nie było, oraz druga, gdy tylko grupa "co ja tam nie wjadę" pojechała - były wyborne: mnie podobało się szczególnie leżenie na masce (Czołgu, nie na Sir Masce; nr seryjny oo16), gdy z Adimem walczyliśmy z przeciwwagą
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Re: III ZLOT KIA SORENTO - reportaż
Jako maskołoś byłem z tyłu Ale fajnie wyglądałeś na masce przez dwie szyby taki rozbity jak mucha cyber na szybie czołgusia żony
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: III ZLOT KIA SORENTO - reportaż
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- moja ranga
- Posty: 116
- Wiek: 48
- Rejestracja: piątek, 12 marca 2010, 10:19
- Skąd jesteś: Zabrze
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Kontaktowanie:
Re: III ZLOT KIA SORENTO - reportaż
oo i impreza sie udała..no szkoda ze my teraz odpadlismy z zycia Sorencin....ale milo poczytac i zobaczyc jak fajnie sie bawiliscie
Wersja EX GOLD
2007
2,5 diesel
automat
2007
2,5 diesel
automat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości