Moje Sorento
Moderator: Moderator
Regulamin forum
2.Ogłoszenie powinno zawierać:
a) Dokładny opis oferowanego przedmiotu.
b) Zdjęcie/zdjęcia oferowanego przedmiotu.
- Jak umieścić zdjęcie na forum ->Instrukcja
c) Cenę.
3.Nie wolno wstawiać samych linków.
4.Ogłoszenie zostaje automatycznie usunięte po upływie 30 dni od daty publikacji na forum, jeżeli ogłoszenie utraciło aktualność, proszę o powiadomienie moderatora działu.
5.Administrator forum ma prawo zmienić lub usunąć ogłoszenie bez podania przyczyny.
6.Polski Klub Kia Sorento nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń ani za ich następstwa w przyszłości.
SPRZEDAM
2.Ogłoszenie powinno zawierać:
a) Dokładny opis oferowanego przedmiotu.
b) Zdjęcie/zdjęcia oferowanego przedmiotu.
- Jak umieścić zdjęcie na forum ->Instrukcja
c) Cenę.
3.Nie wolno wstawiać samych linków.
4.Ogłoszenie zostaje automatycznie usunięte po upływie 30 dni od daty publikacji na forum, jeżeli ogłoszenie utraciło aktualność, proszę o powiadomienie moderatora działu.
5.Administrator forum ma prawo zmienić lub usunąć ogłoszenie bez podania przyczyny.
6.Polski Klub Kia Sorento nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń ani za ich następstwa w przyszłości.
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 48
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Moje Sorento
Po siedmiu latach przyszedł czas się żegnać. Moje Sorento idzie na sprzedaż, przesiadam się w Journey R/T.
Samochód w dobrym stanie w ciągłej eksploatacji.
Rok 2004 silnik 2,5 diesel automat skóra napęd auto.
Kolor czarny.
Robione: amortyzatory przód tył, hamulce przód tył, zawieszenie komplet tył, zawieszenie przód stabilozator końcówki i poliuretan.
Wtryski regenerowane, turbo było kupipne nowe, bak czyszczony...
Opony wielosezon w dobrym stanie.
Co tam jeszcze..
Rama czarna konsewowana bez rdzy, podwozie też.. nie toletuję rudej na dole. Aaa akcja serwisowa tylnego mostu. Reduktor sprawny, nic nie strzela, możemy sprawdzać napędy.
Olej w skrzyni zmieniany co dwa sezony mimo że samochód robi w tym czasie mniej niż 10 tysiecy ( do weryfikacji w CEPIK).
Samochód robi w rok nie więcej jak 5 tysięcy, czasami nie zrobił 3.
Oleje w mostach z odatkiem LSD.
Dystanse po 2,5 cm na stronę.
Alarm z fabrycznego pilota, radio z nawigacją, lusterka składane z pilota, kamera cofania.
Trochę części zapasowych, to co gdzieś tam kiedyś było kupione na przyda się. A że mam naturę chomika to trochę się tego znajdzie.
Tetaz minusy bo są..
Nadkola tył (standard)
Lakier ... są rysy obcierki i wgniotki. Oryginalny lakier EB.
Gdzieś zaczyna być słychać łożysko. Już nie szukam sprzedaję jak jest.
Ubezpieczenie pół roku przegląd zaraz jadę bo się kończy.
Cena? Wywoławczo 12800 do negocjacji.
Panowie ... i tak... jestem skłonny do rozsądnych negocjacji ponieważ z końcem miesiąca samochód będzie już raczej tyko stał ..... ale... ja wiem jak wyglądają Sorento z 2004 więc oferty "Panie dam 7000" mnie nie interesują. Jak to się mówi wiem co mam. Samochód jest pewny i sprawny.
Kontakt.
Proponuję narazie pw524@wp.pl poważni oferenci dostaną numer telefonu zdjęcia i wyczerpującą odpowiedź.
Nikt nie przewidział działu żegnam się ale...
Po wielu latach żegnam się z wami a w szczególności z Krzysiem Ardie dobrym duchem i moim forumowym przyjacielem któremu jestem wdzięczny za dobre słowo zaangażowane i zawsze bezinteresowną pomoc.
Szerokości koledzy.
Samochód w dobrym stanie w ciągłej eksploatacji.
Rok 2004 silnik 2,5 diesel automat skóra napęd auto.
Kolor czarny.
Robione: amortyzatory przód tył, hamulce przód tył, zawieszenie komplet tył, zawieszenie przód stabilozator końcówki i poliuretan.
Wtryski regenerowane, turbo było kupipne nowe, bak czyszczony...
Opony wielosezon w dobrym stanie.
Co tam jeszcze..
Rama czarna konsewowana bez rdzy, podwozie też.. nie toletuję rudej na dole. Aaa akcja serwisowa tylnego mostu. Reduktor sprawny, nic nie strzela, możemy sprawdzać napędy.
Olej w skrzyni zmieniany co dwa sezony mimo że samochód robi w tym czasie mniej niż 10 tysiecy ( do weryfikacji w CEPIK).
Samochód robi w rok nie więcej jak 5 tysięcy, czasami nie zrobił 3.
Oleje w mostach z odatkiem LSD.
Dystanse po 2,5 cm na stronę.
Alarm z fabrycznego pilota, radio z nawigacją, lusterka składane z pilota, kamera cofania.
Trochę części zapasowych, to co gdzieś tam kiedyś było kupione na przyda się. A że mam naturę chomika to trochę się tego znajdzie.
Tetaz minusy bo są..
Nadkola tył (standard)
Lakier ... są rysy obcierki i wgniotki. Oryginalny lakier EB.
Gdzieś zaczyna być słychać łożysko. Już nie szukam sprzedaję jak jest.
Ubezpieczenie pół roku przegląd zaraz jadę bo się kończy.
Cena? Wywoławczo 12800 do negocjacji.
Panowie ... i tak... jestem skłonny do rozsądnych negocjacji ponieważ z końcem miesiąca samochód będzie już raczej tyko stał ..... ale... ja wiem jak wyglądają Sorento z 2004 więc oferty "Panie dam 7000" mnie nie interesują. Jak to się mówi wiem co mam. Samochód jest pewny i sprawny.
Kontakt.
Proponuję narazie pw524@wp.pl poważni oferenci dostaną numer telefonu zdjęcia i wyczerpującą odpowiedź.
Nikt nie przewidział działu żegnam się ale...
Po wielu latach żegnam się z wami a w szczególności z Krzysiem Ardie dobrym duchem i moim forumowym przyjacielem któremu jestem wdzięczny za dobre słowo zaangażowane i zawsze bezinteresowną pomoc.
Szerokości koledzy.
- Załączniki
-
- 20211021_111452_filtered.jpg (484.59 KiB) Przejrzano 1989 razy
-
- 20211021_112400_filtered.jpg (378.58 KiB) Przejrzano 1989 razy
-
- 20211021_111438_filtered.jpg (397.56 KiB) Przejrzano 1989 razy
-
- 20211021_111251_filtered.jpg (480.56 KiB) Przejrzano 1989 razy
Ostatnio zmieniony wtorek, 18 stycznia 2022, 21:21 przez ronin, łącznie zmieniany 9 razy.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11415
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 48
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Re: Moje Sorento
Marku... obiecuję że będę tu zaglądał z sentymentu i dzielił się wiedzą której troszkę przez te 7 lat nabyłem.
Cóż czas płynie nie ubłaganie, także dla mojej kijanki. Mimo że jestem z niej mega zadowolony, nigdy mnie nie zawiodła ( nie licząc dopieszczania po zakupie) i jeździ wyśmienicie młodsza nie będzie.
Myślałem o kolejnym Sorento ale...
Póki UNIA nie każe nam jeszcze jeździć meleksami i jeść mchu postanowiłem spróbować motoryzacji zza morza.
Miał być Durango 5,7 jest Journey 3,6 ale Durango jest dalej w planach za rok dwa.
Cóż czas płynie nie ubłaganie, także dla mojej kijanki. Mimo że jestem z niej mega zadowolony, nigdy mnie nie zawiodła ( nie licząc dopieszczania po zakupie) i jeździ wyśmienicie młodsza nie będzie.
Myślałem o kolejnym Sorento ale...
Póki UNIA nie każe nam jeszcze jeździć meleksami i jeść mchu postanowiłem spróbować motoryzacji zza morza.
Miał być Durango 5,7 jest Journey 3,6 ale Durango jest dalej w planach za rok dwa.
Ostatnio zmieniony niedziela, 16 stycznia 2022, 10:17 przez ronin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11415
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 48
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Re: Moje Sorento
Marku mam nadzieję że tak będzie. Jak to auto zza wody wymaga poprawek ale po pierwszych jazdach jestem dobrej myśli.
O kolejnym Sorento myślałem długo, czas pokaże czy podjąłem słuszną decyzję.
Jeszcze raz, szerokości koledzy, nie dajcie się drogówce i jak najmniej awarii. Trzymajcie się.... ;)
O kolejnym Sorento myślałem długo, czas pokaże czy podjąłem słuszną decyzję.
Jeszcze raz, szerokości koledzy, nie dajcie się drogówce i jak najmniej awarii. Trzymajcie się.... ;)
- visitor
- Off-Road
- Posty: 2354
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 13 kwietnia 2016, 20:00
- Skąd jesteś: Łomianki
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 326000
- Inny Samochód: Hyundai ix55
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 ON 170KM USEL AT LIFT OSŁONY
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 71 times
- Kontaktowanie:
Re: Moje Sorento
Powodzenia, wrzuć gdzieś na forum zdjęcia i opis Journey R/T
Sorento 2,5 ON M/T 140KM lift4" MT USEL RAPTOR snorkel osłony wyciągarka 13000lbs kevlar
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 48
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Re: Moje Sorento
Wrzucę jak już będzie zrobiony na CITO. Narazie mam termin u lakiernika na koniec miesiąca. Journey wymaga kilku poprawek w tym zakresie.
- visitor
- Off-Road
- Posty: 2354
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 13 kwietnia 2016, 20:00
- Skąd jesteś: Łomianki
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 326000
- Inny Samochód: Hyundai ix55
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 ON 170KM USEL AT LIFT OSŁONY
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 71 times
- Kontaktowanie:
Re: Moje Sorento
Ostatnio jak po raz kolejny przyszło mi ściągać części do Hyundaia przez ASO (nie było nigdzie indziej) zacząłem się odgrażać (sam sobie w myślach), że jak sytuacja będzie się powtarzać to go zmienię na inny. Freemont/Journey był i jest mocną propozycją. Ciekawi mnie też dostęp do części (zamienników) i "wiedzy warsztatowej"
Sorento 2,5 ON M/T 140KM lift4" MT USEL RAPTOR snorkel osłony wyciągarka 13000lbs kevlar
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 48
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Re: Moje Sorento
Jeszcze nie jestem w stanie powiedzieć jak jest z wiedzą warsztatową tak na 100% choć wygląda że jest bo osobiście miałem kogo się poradzić.
Co do części to już trochę mogę się wypowiedzieć.
Części ogólnie są i z większością nie ma problemu, ceny też nie odbiegają od normy.
Problem jest z tym co najczęściej pada czyli napęd 4x4.
Jeśli komuś wydawało się że zrobienie tego w Sorento jest drogie to tutaj jest 4, 5 razy drożej.
Co ciekawe 2 lata temu było super tanio, przez dwa lata ceny urosły od 200 do 400%.
Dla przykładu... używane sprzęgło wielopłytkowe ( pięta Achillesa) kosztowało 600-800zł teraz używanego nie ma. Cały dyfer 4000 a regenerowane sprzęgło około 5000. Nowe 6700 a kosztowało 3500 w ASO.
Regeneracja sprzęgła 2200 pod warunkiem że się nadaje do regeneracji.
Wiec jak ktoś szuka takiego wózka to dokładnie sprawdzić napęd 4x4 zwłaszcza dołączany tył.
U mnie nauka niestety była znowu droga bo nie sprawdziłem dokładnie.
Co do części to już trochę mogę się wypowiedzieć.
Części ogólnie są i z większością nie ma problemu, ceny też nie odbiegają od normy.
Problem jest z tym co najczęściej pada czyli napęd 4x4.
Jeśli komuś wydawało się że zrobienie tego w Sorento jest drogie to tutaj jest 4, 5 razy drożej.
Co ciekawe 2 lata temu było super tanio, przez dwa lata ceny urosły od 200 do 400%.
Dla przykładu... używane sprzęgło wielopłytkowe ( pięta Achillesa) kosztowało 600-800zł teraz używanego nie ma. Cały dyfer 4000 a regenerowane sprzęgło około 5000. Nowe 6700 a kosztowało 3500 w ASO.
Regeneracja sprzęgła 2200 pod warunkiem że się nadaje do regeneracji.
Wiec jak ktoś szuka takiego wózka to dokładnie sprawdzić napęd 4x4 zwłaszcza dołączany tył.
U mnie nauka niestety była znowu droga bo nie sprawdziłem dokładnie.
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 48
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Re: Moje Sorento
Zaletą jest napewno amerykańskie podejście do pewnych rzeczy. W europie znając roczmik i model nie możesz być pewien że dana część pasuje jak nie podasz VIN.
Tutaj jest to uproszczone do granic możliwości.
Jeden dyfer sprzęgło półoś zwrotnica niezależnie od wersji silnikowej od początku do końca produkcji. Tak samo z elementami nadwozia, wnętrza itd...
Jeśli już jest jakaś zmiana to tak żeby to się że sobą kliknęło 1:1.
Technologicznie może być różnica ale zawsze przykręcisz i pojedziesz.
Jedynie kokpit będzie się różnił bo potem dostał dotykalski ekran i keyless.
Tutaj jest to uproszczone do granic możliwości.
Jeden dyfer sprzęgło półoś zwrotnica niezależnie od wersji silnikowej od początku do końca produkcji. Tak samo z elementami nadwozia, wnętrza itd...
Jeśli już jest jakaś zmiana to tak żeby to się że sobą kliknęło 1:1.
Technologicznie może być różnica ale zawsze przykręcisz i pojedziesz.
Jedynie kokpit będzie się różnił bo potem dostał dotykalski ekran i keyless.
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 48
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Re: Moje Sorento
Sorento sprzedane. Kupujący nie miał argumentów do zabicia ceny, upust był tylko zwyczajowy w takich okolicznościach.
Jak odbiorę journey od lakiernika to się pochwalę.
Jak odbiorę journey od lakiernika to się pochwalę.
- visitor
- Off-Road
- Posty: 2354
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 13 kwietnia 2016, 20:00
- Skąd jesteś: Łomianki
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 326000
- Inny Samochód: Hyundai ix55
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 ON 170KM USEL AT LIFT OSŁONY
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 71 times
- Kontaktowanie:
Re: Moje Sorento
ronin pisze:U mnie nauka niestety była znowu droga bo nie sprawdziłem dokładnie.
A jak powinieneś a jak sprawdziłeś?
Sorento 2,5 ON M/T 140KM lift4" MT USEL RAPTOR snorkel osłony wyciągarka 13000lbs kevlar
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 48
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Re: Moje Sorento
visitor pisze:ronin pisze:U mnie nauka niestety była znowu droga bo nie sprawdziłem dokładnie.
A jak powinieneś a jak sprawdziłeś?
Samochód kupiłem (zadatkowałem) na podstawie zdjęcia i nie byłem pod samochodem jak przyjechał bo sprzedający się "spieszyl" Padnięte wisko tylnego napędu ( już ogarnięte) .
Z perspektywy czasu bo już troszkę jeżdżę.... banan na gębie.
287km 350NM i absolutna cisza w środku robi robotę.
Nawet trochę żal że muszę zdenerwować to V6 żeby słyszeć to brzmienie..
- visitor
- Off-Road
- Posty: 2354
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 13 kwietnia 2016, 20:00
- Skąd jesteś: Łomianki
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 326000
- Inny Samochód: Hyundai ix55
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 ON 170KM USEL AT LIFT OSŁONY
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 71 times
- Kontaktowanie:
Re: Moje Sorento
Dzięki za info. Na razie Hyundai w większości ogarnięty więc pomysł na sprzedaż/zamianę odsunięty w nieokreśloną przyszłość.
Sorento 2,5 ON M/T 140KM lift4" MT USEL RAPTOR snorkel osłony wyciągarka 13000lbs kevlar
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
-
- awansowałem na
- Posty: 41
- Rejestracja: środa, 25 grudnia 2019, 10:27
- Skąd jesteś: PL
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento III
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: AWD
- Rok: 2019
- Kolor: szary
- Przebieg (km.): 110000
- Been thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: Moje Sorento
journey / freemont to świetny samochód. że ceny... - ostatnio wszystko leci bez opamiętania.
jak już ogarniesz napędy - pomyśl czy nie warto dołożyć dodatkowej chłodnicy do oleju skrzyni autom. po dwóch podejściach do naprawy skrzyni wiedziałem już że temperatura robi różnicę. poza tym zrobiłem nim ponad 200 kkm bez większych problemów. z "wartościowych" zmian zyskujesz na światłach zmienionych na ledy (albo i bi - nie pamiętam) i tarcze / klocki na ebc. reszta bez większych udziwnień. powodzenia
jak już ogarniesz napędy - pomyśl czy nie warto dołożyć dodatkowej chłodnicy do oleju skrzyni autom. po dwóch podejściach do naprawy skrzyni wiedziałem już że temperatura robi różnicę. poza tym zrobiłem nim ponad 200 kkm bez większych problemów. z "wartościowych" zmian zyskujesz na światłach zmienionych na ledy (albo i bi - nie pamiętam) i tarcze / klocki na ebc. reszta bez większych udziwnień. powodzenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość