Chłodnica mokra storna
Moderator: Moderator
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Chłodnica mokra storna
Osobna chłodnica oleju jest chłodzona powietrzem . A przepływający olej przez chłodnicę wody jest szybciej podgrzewany i później utrzymuje odpowiednią temperaturę .
- volcan
- moja ranga
- Posty: 146
- Wiek: 45
- Rejestracja: niedziela, 6 maja 2018, 10:11
- Skąd jesteś: Rzeszów / Jaworzno
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: AWD
- Rok: 2010
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 235000
- Inny Samochód: Ford Fusion
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
Re: Chłodnica mokra storna
siwan pisze:Wszystko pasowało nie rozumiem tylko tej myśli konstruktora przepuszczania oleju od skrzyni przez chłodnice płynu jak ma osobna chłodnice.
Rozwiązanie to pełni raczej funkcję wymiennika ciepła - tj. skrzynia się szybciej nagrzewa do temperatury roboczej - a potem jest chłodzona (dodatkowo chłodzona jest dedykowaną chłodnicą oleju).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości