Lift Sorento II
Moderator: Moderator
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3756
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Lift Sorento II
Koledzy z USA z SORENTONATION liftuja swoje Sorenciaki II , i przystosowują do jazdy w terenie:
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
-
- ASSISTANCE
- Posty: 2447
- Wiek: 47
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
- Skąd jesteś: Czę100chowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny/grafitowy
- Przebieg (km.): 219000
- Inny Samochód: SHILTON
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento II
Kto bogatemu zabroni Wyglądają dość ciekawie ale czy dadzą radę na wyprawach
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3756
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3756
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento II
Czy ja napisałem off-road ?
Przecież jest w dziale 'Tuning wizualny"
A tutaj macie Sorento tylko z nazwy w teren;
a tutaj z wystawy i przygotowań :
Przecież jest w dziale 'Tuning wizualny"
A tutaj macie Sorento tylko z nazwy w teren;
a tutaj z wystawy i przygotowań :
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
-
- moje konto
- Posty: 190
- Rejestracja: wtorek, 29 marca 2016, 14:20
- Skąd jesteś: Siedlce
- Silnik: 2.4 i (174KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2011
- Kolor: Biały
- Przebieg (km.): 235000
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 6 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento II
Witam.
Prace wykonane w tamtym roku latem. Dopiero teraz po zimie mogę coś opisać.
Ze względu na konieczność zrobienia zawieszenia oraz bujanej charakterystyki pracy zawieszenia postanowiłem trochę się pobawić w zawieszeniu.
Zamontował Eibach pro kit +25 na obie osie.
https://eibach.pl/sprezyny-podwyzszajac ... -2131.html
Dodatkowo amortyzatory Bilstein B4 na obie osie oraz kilka nowych elementów w tylnym zawieszeniu.
Autko trochę się podniosło - bardzo fajnie a komfort jazdy stanowczo się poprawił.
Lepiej prowadzi się w trasie , nie buja na nierównościach. Jest sztywniejszy.
Mam zamontowany gaz więc auto nie siedzi tak z tyłu po zatankowaniu do pełna gazu i benzyn.
Zimą trochę pogorszył się komfort na Siedleckich drogach.
Także polecam zakup podzespołów.
Prace wykonane w tamtym roku latem. Dopiero teraz po zimie mogę coś opisać.
Ze względu na konieczność zrobienia zawieszenia oraz bujanej charakterystyki pracy zawieszenia postanowiłem trochę się pobawić w zawieszeniu.
Zamontował Eibach pro kit +25 na obie osie.
https://eibach.pl/sprezyny-podwyzszajac ... -2131.html
Dodatkowo amortyzatory Bilstein B4 na obie osie oraz kilka nowych elementów w tylnym zawieszeniu.
Autko trochę się podniosło - bardzo fajnie a komfort jazdy stanowczo się poprawił.
Lepiej prowadzi się w trasie , nie buja na nierównościach. Jest sztywniejszy.
Mam zamontowany gaz więc auto nie siedzi tak z tyłu po zatankowaniu do pełna gazu i benzyn.
Zimą trochę pogorszył się komfort na Siedleckich drogach.
Także polecam zakup podzespołów.
- kamax
- moje konto
- Posty: 170
- Rejestracja: niedziela, 11 grudnia 2011, 20:21
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2013
- Kolor: Czarna Perła
- Przebieg (km.): 170000
- Inny Samochód: Honda Africa Twin
- Twoje poprzednie Sorento: Fajne - lubiłem je.
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
-
- moje konto
- Posty: 190
- Rejestracja: wtorek, 29 marca 2016, 14:20
- Skąd jesteś: Siedlce
- Silnik: 2.4 i (174KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2011
- Kolor: Biały
- Przebieg (km.): 235000
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 6 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento II
Witam.
Jestem zatankowany do pełna w gazie i pół baku benzyny więc tył wygląda normalnie.
Zazwyczaj jest trochę wyżej.
Aktualnie stoi na nowych oponach - jeszcze nie ułożonych.
Jest straszna różnica w wysokości starych a nowych opon pomimo tego samego rozmiaru.
Na poprzednich 7 letnich wyglądał to śmiesznie , jak by opony były za małe do autka
Uwaga: po roku Bilstein B4 z przodu zaczął stukać. Na pomiarach wyszły jakieś dziwne wartości.
Musiałem zmienić amortyzatory z przodu na oryginalne. Sprężyny pozostały Eibacha.
Niestety poleciało również górne mocowanie z prawej strony.
Czyżby sprężyny Eibach oraz amortyzatory Bilstein spowodowały że góra się posypała ?
Pozdrawiam
Jestem zatankowany do pełna w gazie i pół baku benzyny więc tył wygląda normalnie.
Zazwyczaj jest trochę wyżej.
Aktualnie stoi na nowych oponach - jeszcze nie ułożonych.
Jest straszna różnica w wysokości starych a nowych opon pomimo tego samego rozmiaru.
Na poprzednich 7 letnich wyglądał to śmiesznie , jak by opony były za małe do autka
Uwaga: po roku Bilstein B4 z przodu zaczął stukać. Na pomiarach wyszły jakieś dziwne wartości.
Musiałem zmienić amortyzatory z przodu na oryginalne. Sprężyny pozostały Eibacha.
Niestety poleciało również górne mocowanie z prawej strony.
Czyżby sprężyny Eibach oraz amortyzatory Bilstein spowodowały że góra się posypała ?
Pozdrawiam
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości