Projekt Sorento OFF-ROAD - spider2you
Moderator: Moderator
- Madej
- ASSISTANCE
- Posty: 2424
- Wiek: 52
- Rejestracja: poniedziałek, 14 stycznia 2013, 12:45
- Skąd jesteś: Krakow/Wiedeń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: nie dotyczy
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Twoje poprzednie Sorento: Niebieska 2,5 140 KM+ chip ,Opony AT , USEL i wiele dobrego jeszcze..
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
Re: Projekt Sorento OFF-ROAD
Jakby ktos mial wymiary co i jak to bylbym chetny.Wlasnie planuje cos takiego zrobic
Narazie nie mam gdzie zdemontowac zderzaka zeby porobic wymiary
Narazie nie mam gdzie zdemontowac zderzaka zeby porobic wymiary
Jak to powiedział jeden kat "każdy ma prawo być porąbany "
- regi
- dobry jak...
- Posty: 777
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 20 października 2010, 14:55
- Skąd jesteś: Nowy Sącz
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: granatowy ?
- Przebieg (km.): 130000
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Projekt Sorento OFF-ROAD
Mnie coś takiego chodzi po głowie, ale ja to widzę tak, że trzeba robić to na bieżąco. W praktyce: zmierzyć, przeciąć, przyłożyć, pospawać, rozciąć, itp. I też bym zostawił górę zderzaka. A jak można zrobić odlew z gumy?
Wyższy +130mm (5 cali)
Szerszy +110mm
Mini Monster Truck
265/70/16 - ET 0
Przod: [Koni Haevy Track + H&R]
Tyl: [OldManEmu N149 + Ironman]
Szerszy +110mm
Mini Monster Truck
265/70/16 - ET 0
Przod: [Koni Haevy Track + H&R]
Tyl: [OldManEmu N149 + Ironman]
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Re: Projekt Sorento OFF-ROAD
Może prawdziwy technolog od gumy będzie ze mnie się śmiał, ale wymyśliłem że oryginalny zderzak obleję roztopioną gumą aż przyjmie jego kształty, poczekam jak wystygnie i zdejmę coś na kształt odlewu.
- dlubacz
- moja ranga
- Posty: 101
- Wiek: 32
- Rejestracja: czwartek, 6 listopada 2014, 12:03
- Skąd jesteś: Wałbrzych
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 243000
- Inny Samochód: Alfa 166 2.4 JTD 20v
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Projekt Sorento OFF-ROAD
Hmmm... tak patrzę na to i zastanawia mnie, czy element, który znajduje się fabrycznie w zakreskowanym obszarze jest połączony z podłużnicami śrubami, a nie spawem? Ze zdjęć wynika, że został wykręcony... .
Ogólnie przekonałeś mnie regi, do rozwiązania opartego na ucięciu zderzaka w ten sposób. Mógłbym zachować spryskiwacze reflektorów, a wiązkę przeznaczoną do przeciwmgłowych wykorzystać do halogenów.
Ponadto ułatwia to zdjęcie wymiarów, bo wystarczy przyłożyć kawałek płyty (np. pilśniowej) do spodu uciętego zderzaka i go odrysować . Dodatkowo nasz zderzak musi być dopasowany już tylko do dwóch wymiarów (podłużnice) i owej płaszczyzny, co pozwala na duży margines błędu.
Ogólnie przekonałeś mnie regi, do rozwiązania opartego na ucięciu zderzaka w ten sposób. Mógłbym zachować spryskiwacze reflektorów, a wiązkę przeznaczoną do przeciwmgłowych wykorzystać do halogenów.
Ponadto ułatwia to zdjęcie wymiarów, bo wystarczy przyłożyć kawałek płyty (np. pilśniowej) do spodu uciętego zderzaka i go odrysować . Dodatkowo nasz zderzak musi być dopasowany już tylko do dwóch wymiarów (podłużnice) i owej płaszczyzny, co pozwala na duży margines błędu.
- Przemek1979
- moja ranga
- Posty: 82
- Wiek: 45
- Rejestracja: poniedziałek, 23 czerwca 2014, 18:25
- Skąd jesteś: Sulechów
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2001
- Kolor: Zielony
- Przebieg (km.): 314569
- Inny Samochód: C 5
- Kontaktowanie:
Re: Projekt Sorento OFF-ROAD
Czytam ten wątek o zderzakach i stwierdzam że każde auto w Polsce które jeździ po drodze publicznej które zostało przerobione przez Profesjonalnych tunerów typu AMG, Brabus, MTM, ABT Techart itp i ma wymienione zderzaki bez polskiej homologacji to kryminaliści.
Ja jestem na etapie zmiany zderzaka a Patrolu na nieco inny i w Niemczech sam zderzak to nie problem ale Bull Bar jest zabroniony dla większości pojazdów, jest natomiast luka w przepisach dotyczy ona wagi pojazdu i roku produkcji.
Ok ale nie o tym chciałem to miała być niespodzianka na 6 Ur klubu ale cóż jestem już w trakcie planowania zderzaka do Sorento, profesjonalna firma zero amatorki, tu fotki.
tu zderzak który będzie u mnie:
Firma ma duże doświadczenie, na spotkaniu będę mógł przedstawić już konkrety.
Koszt jest jeszcze nie do końca znany ale sądzę że realna kwota to 1300-1800 zł, czas od złożenia zamówienia na pierwszy zderzak to 30 dni, trzeba wykonać dokładne pomiary więc potrzeby jest samochód na min 7 dni, fabryka dokonuje cięcia oraz zaginania na zimno, przymiarki i tak aż do perfekcji. Istnieją możliwości zrobienia zderzaka ze światłami LED, można dopasować osłony itp.
Aha a tu jest namiar na firmę w Niemczech która robi 100% blokady dla Sorento http://www.4x4customcars.de/ sprawdzona w Dakarze. Jak by ktoś chciał więcej informacji proszę dzwonić +48665277270 pomogę.
Ja jestem na etapie zmiany zderzaka a Patrolu na nieco inny i w Niemczech sam zderzak to nie problem ale Bull Bar jest zabroniony dla większości pojazdów, jest natomiast luka w przepisach dotyczy ona wagi pojazdu i roku produkcji.
Ok ale nie o tym chciałem to miała być niespodzianka na 6 Ur klubu ale cóż jestem już w trakcie planowania zderzaka do Sorento, profesjonalna firma zero amatorki, tu fotki.
tu zderzak który będzie u mnie:
Firma ma duże doświadczenie, na spotkaniu będę mógł przedstawić już konkrety.
Koszt jest jeszcze nie do końca znany ale sądzę że realna kwota to 1300-1800 zł, czas od złożenia zamówienia na pierwszy zderzak to 30 dni, trzeba wykonać dokładne pomiary więc potrzeby jest samochód na min 7 dni, fabryka dokonuje cięcia oraz zaginania na zimno, przymiarki i tak aż do perfekcji. Istnieją możliwości zrobienia zderzaka ze światłami LED, można dopasować osłony itp.
Aha a tu jest namiar na firmę w Niemczech która robi 100% blokady dla Sorento http://www.4x4customcars.de/ sprawdzona w Dakarze. Jak by ktoś chciał więcej informacji proszę dzwonić +48665277270 pomogę.
- Przemek1979
- moja ranga
- Posty: 82
- Wiek: 45
- Rejestracja: poniedziałek, 23 czerwca 2014, 18:25
- Skąd jesteś: Sulechów
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2001
- Kolor: Zielony
- Przebieg (km.): 314569
- Inny Samochód: C 5
- Kontaktowanie:
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Re: Projekt Sorento OFF-ROAD
Przeglądałem dzisiaj możliwości zamontowania snorkela i widzę , że problemem jest umiejscowienie anteny.
Przez nią snorkel musi mieć dziwne kształty:
Ten kształt akurat mi nie podoba się .
Chciałbym aby snorkel był delikatniejszy i komponował się z bryłą auta.
Po kilku dniach poszukiwań znalazłem trochę inne :
ale nadal trzeba omijać antenę
i jeszcze jedno - Roca Silva:
któreś z tych dwóch ostatnich będę musiał wybrać.
Cena tego powyżej jest zaporowa 2800 zł
W wielu firmach są spore wyprzedaże pasujące niestety do innych aut ( nie jest to towar rozchwytywany jak świeże bułeczki ) i ceny sa w granicach 300-400 zł
Poszukuję teraz firmy która ma największy wybór i mógłbym poprzymierzać i coś dopasować.
Przez nią snorkel musi mieć dziwne kształty:
Ten kształt akurat mi nie podoba się .
Chciałbym aby snorkel był delikatniejszy i komponował się z bryłą auta.
Po kilku dniach poszukiwań znalazłem trochę inne :
ale nadal trzeba omijać antenę
i jeszcze jedno - Roca Silva:
któreś z tych dwóch ostatnich będę musiał wybrać.
Cena tego powyżej jest zaporowa 2800 zł
W wielu firmach są spore wyprzedaże pasujące niestety do innych aut ( nie jest to towar rozchwytywany jak świeże bułeczki ) i ceny sa w granicach 300-400 zł
Poszukuję teraz firmy która ma największy wybór i mógłbym poprzymierzać i coś dopasować.
- Przemek1979
- moja ranga
- Posty: 82
- Wiek: 45
- Rejestracja: poniedziałek, 23 czerwca 2014, 18:25
- Skąd jesteś: Sulechów
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2001
- Kolor: Zielony
- Przebieg (km.): 314569
- Inny Samochód: C 5
- Kontaktowanie:
Re: Projekt Sorento OFF-ROAD
Sorento moze wyglądać tak.
Można trochę pozmieniać prowadzenie do filtra i zamontować Snorkel z lewej strony jak np w Kia Sportage.
i zamontować taki snorkel za 175 Euro
Moi drodzy przy wykonywaniu Liftu absolutnie odradzam lift Budy!
Przeniesiony środek ciężkości może kompletnie zmienić zachowanie na drodze, do tego należy zmienić przewody hamulcowe, zniwelować kąty na mostach, kompletnie zmienić zawieszenie, łączniki +3" wzmocnione, i wiele innych spraw.
Lift +2" max 3 " do tego fajne felgi 15" z oponami 33" i Sorento wjedzie tam gdzie każdy Jeep.
Zderzak można wykonać z kompozytu dowolny, bagażnik dachowy przy dobrym projekcie za 500zł ktoś wyspawa, blokady są dostępne, oświetlenie LED Baar, uchwyty do kanistrów na tył można zrobić wraz z drabinką wszystko na wsporniku ramy.
Drabinki można kupić uniwersalne i dostosować.
- Załączniki
-
- 294_snorkel.jpg (15.25 KiB) Przejrzano 3168 razy
- ntgale
- możesz mi ufać
- Posty: 1329
- Rejestracja: sobota, 30 listopada 2013, 18:54
- Skąd jesteś: ___
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Been thanked: 1 time
Re: Projekt Sorento OFF-ROAD
Przemek1979 pisze:...
Lift +2" max 3 " do tego fajne felgi 15" z oponami 33" i Sorento wjedzie tam gdzie każdy Jeep.
...
Chciałbym się zgodzić ale niestety to nie wygląda tak różowo. Bez modyfikacji przedniego mostu w Sorento z napędem EST nie ma szans z Jeepem z Quadra Drive lub QD II. Sorento z TOD natomiast to moja terenowa porażka - może by się to sprawdziło, gdyby po każdym wyjeździe w teren rozbierać skrzynkę i na bieżąco naprawiać.
Mam bezpośrednie porównanie z Jeepem WJ 4.7 V8 Quadra Drive oraz WH 3.0 crd Quadra Drive II. Ten pierwszy z liftem 2 cale + opony AT (245/75/16), WH standardowy, na zimówkach (245/65/17). Sorento z TOD nie ma szans wjechać tam gdzie wjeżdżają te Jeepy. Już nie wspominam, że one najczęściej same wyjeżdżają z tych miejsc. Co więcej Sorento z napędem TOD wg mnie nie da się doprowadzić do takiego stanu, by sprostały tym samym zadaniom i aby skrzynka rozdzielcza te próby wytrzymała. Może z silnikiem 2.4, ze względu na mniejszy moment obrotowy, ale mój naprawiony i dość żwawo jeżdżący diesel nic sobie nie robi ze sprzęgła ciernego w TOD.
Zatem jeśli modyfikować to pojazd z EST - w przedni most blokada pneumatyczna 100%, w tylny pewnie podobna rzecz, bo LSD jest też słabe, choć o dziwo cały czas dzielnie działa u mnie.
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: Projekt Sorento OFF-ROAD
Po kolei zatem postaram się zabrać głos w dyskusji.
Admin - jakieś gumy i inne cuda nie sprawdzą się w jeździe terenowej. Zderzak ma być stalowy i tyle, góra może być odcinana, tak samo montuje się w L200 i Navarze D40. Jak jedziesz w górach i masz kamienie i uskoki w drodze lub w polach, to zderzak ma ochronić auto, a nie się uginać, bo rozwalasz cenne części auta. Jak przywalisz w drzewo, nawet na małej prędkości, to zderzak ma wytrzymać, jak się chcesz przedzierać przez krzaczory, to zderzak robi za taran.
Koła nie wymyślisz, a temat w off-roadzie znany od dawien dawna.
To co robi ntgale jest słuszne, ale ja chciałbym zderzak taki jak zamieściłeś zdjęcia - to ma sens. Zwróć uwagę, że wersje diesla mają chłodnicę nisko położoną i trzeba je osłonić, a także zderzak musi wychodzić dalej przed auto, aby zmieścić wyciągarkę.
Kolego Przemek1979 - jazda ze zderzakami stalowymi jest dozwolona w PL dla aut zarejestrowanych przed 20.10.2007, a w Niemczech chyba rok wcześniej. Żaden stalowy zderzak nie dostanie homologacji, a TUV, to certyfikat dopuszczający do sprzedaży, coś jak nasz certyfikat B, czyli, że jest bezpieczny i takie tam.
Spokojnie można zakładać i to z bullbarem - robię w tym już kilka lat i temat przerobiony.
Jeżeli firma w Niemczech jest w stanie wykonać taki zderzak za 1300-1800 zł, to cenę uważam za SUPER i trzeba zrobić zrzutkę na 1 sztukę, a potem złapać za głowę Orła aby wystrugał taki u siebie i będziemy mieć taniej. Dajemy do ocynku i jest na wieki. To samo z tylnym, bo kąt zejścia jest niepotrzebnie tak duży,
Jak zrobisz bagażnik stalowy za 500 zł, to ja też poproszę.
Co do snorkela, to obawiam się, że ciężko będzie Andrzejku dostosować coś do Sorento z innego auta, bo właśnie jest sprawa obejścia anteny i kąta ugięcia, aby szedł po przednim słupku. Cena dedykowanych jest zabójcza, ale można się pokusić o wyspawanie takiego z nierdzewki. Kolega robił od zera do Discovery (pomiary i spawanie na bieżąco na aucie) i wyszło ok. 800 zł, więc tragedii nie ma, ale cały dzień zabawy.
Najbardziej napalony jestem na zderzak stalowy z płytą pod wyciągarkę i takie działanie ma sens i cel stworzenia fajnego autka w lekki teren i off-roadową podróż z blokadą tylnego mostu.
Admin - jakieś gumy i inne cuda nie sprawdzą się w jeździe terenowej. Zderzak ma być stalowy i tyle, góra może być odcinana, tak samo montuje się w L200 i Navarze D40. Jak jedziesz w górach i masz kamienie i uskoki w drodze lub w polach, to zderzak ma ochronić auto, a nie się uginać, bo rozwalasz cenne części auta. Jak przywalisz w drzewo, nawet na małej prędkości, to zderzak ma wytrzymać, jak się chcesz przedzierać przez krzaczory, to zderzak robi za taran.
Koła nie wymyślisz, a temat w off-roadzie znany od dawien dawna.
To co robi ntgale jest słuszne, ale ja chciałbym zderzak taki jak zamieściłeś zdjęcia - to ma sens. Zwróć uwagę, że wersje diesla mają chłodnicę nisko położoną i trzeba je osłonić, a także zderzak musi wychodzić dalej przed auto, aby zmieścić wyciągarkę.
Kolego Przemek1979 - jazda ze zderzakami stalowymi jest dozwolona w PL dla aut zarejestrowanych przed 20.10.2007, a w Niemczech chyba rok wcześniej. Żaden stalowy zderzak nie dostanie homologacji, a TUV, to certyfikat dopuszczający do sprzedaży, coś jak nasz certyfikat B, czyli, że jest bezpieczny i takie tam.
Spokojnie można zakładać i to z bullbarem - robię w tym już kilka lat i temat przerobiony.
Jeżeli firma w Niemczech jest w stanie wykonać taki zderzak za 1300-1800 zł, to cenę uważam za SUPER i trzeba zrobić zrzutkę na 1 sztukę, a potem złapać za głowę Orła aby wystrugał taki u siebie i będziemy mieć taniej. Dajemy do ocynku i jest na wieki. To samo z tylnym, bo kąt zejścia jest niepotrzebnie tak duży,
Jak zrobisz bagażnik stalowy za 500 zł, to ja też poproszę.
Co do snorkela, to obawiam się, że ciężko będzie Andrzejku dostosować coś do Sorento z innego auta, bo właśnie jest sprawa obejścia anteny i kąta ugięcia, aby szedł po przednim słupku. Cena dedykowanych jest zabójcza, ale można się pokusić o wyspawanie takiego z nierdzewki. Kolega robił od zera do Discovery (pomiary i spawanie na bieżąco na aucie) i wyszło ok. 800 zł, więc tragedii nie ma, ale cały dzień zabawy.
Najbardziej napalony jestem na zderzak stalowy z płytą pod wyciągarkę i takie działanie ma sens i cel stworzenia fajnego autka w lekki teren i off-roadową podróż z blokadą tylnego mostu.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
-
- ASSISTANCE
- Posty: 2447
- Wiek: 46
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
- Skąd jesteś: Czę100chowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny/grafitowy
- Przebieg (km.): 219000
- Inny Samochód: SHILTON
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Projekt Sorento OFF-ROAD
Zderzak przód z płytą pod wyciągarkę była gotowa wykonać firma wystawiająca się na targach 4x4 w Warszawie, która specjalizowała się w tego typu projektach. Na tych, na których Stella organizował stoisko dla Sorento. Niestety nie pamiętam nazwy firmy bo zagubiłem wizytówkę. Cenę jaką wtedy ustaliliśmy w rozmowie to była kwota 1000zł za gotowca. Może ktoś jednak ma zachowanie ich dane.
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
- ntgale
- możesz mi ufać
- Posty: 1329
- Rejestracja: sobota, 30 listopada 2013, 18:54
- Skąd jesteś: ___
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Been thanked: 1 time
Re: Projekt Sorento OFF-ROAD
Im bardziej dociążymy przód Sorento tym łatwiej będzie w piachu zniszczyć TOD'a i wówczas rzeczywiście wyciągarka będzie potrzebna - cały czas. Przebudowę Sorento trzeba rozpocząć od zamiany skrzynki rozdzielczej na taką z centralnym dyfrem oraz jego blokadą. Potem blokady w mostach i cała reszta. W innym przypadku będzie tak jak u mnie - 2x jednego roku zabity TOD. Całe szczęście, że nie bawiłem się w zakładanie osłon czy tego ruskiego "torsena" (Val-Racing) w tylny most...
A może to tylko ja mam takiego pecha do tego auta...
A może to tylko ja mam takiego pecha do tego auta...
-
- ASSISTANCE
- Posty: 2447
- Wiek: 46
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
- Skąd jesteś: Czę100chowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny/grafitowy
- Przebieg (km.): 219000
- Inny Samochód: SHILTON
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Projekt Sorento OFF-ROAD
ntgale swoją drogą to chyba Twój pech bo jeszcze nikt nie pisał, że dwukrotnie uśmiercił TODa
To tak jak u ludziów - jeden silny jak byk, drugi wadliwy genetycznie.
Ja z młodym co 2 tygodnie latamy w teren (lekki bez szaleństw bo na jedno auto trochę nie przystoi drążyć podłoża) ale póki co nic złego się nie wydarzyło. A jednak auto pracuje wtedy w nie naturalnych dla siebie warunkach + 3 osłony pod autem także mają swoją wagę. Żadnych niepożądanych objawów nie zauważyłem.
To tak jak u ludziów - jeden silny jak byk, drugi wadliwy genetycznie.
Ja z młodym co 2 tygodnie latamy w teren (lekki bez szaleństw bo na jedno auto trochę nie przystoi drążyć podłoża) ale póki co nic złego się nie wydarzyło. A jednak auto pracuje wtedy w nie naturalnych dla siebie warunkach + 3 osłony pod autem także mają swoją wagę. Żadnych niepożądanych objawów nie zauważyłem.
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: Projekt Sorento OFF-ROAD
Jak 1000 zł za gotowy zderzak, to cena super i nie ma co się samemu bawić w takie rzeczy, pytanie tylko czy Stella lub Admin pamiętają, co to za firma i czy zrobią do diesla?
Czekam na odpowiedź znających temat.
Czekam na odpowiedź znających temat.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości