Przyśpieszanie na tempomacie.

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Pain_xp
moja ranga
moja ranga
Posty: 155
Wiek: 38
Rejestracja: piątek, 20 grudnia 2013, 10:50
Skąd jesteś: Toruń
Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 280000
Kontaktowanie:

Re: Przyśpieszanie na tempomacie.

#16 Postautor: Pain_xp » sobota, 14 maja 2016, 00:57

chyba będzie trzeba też sprawdzić....

co do wygody obsługi , mam jedynie porównanie z VW, które ma to na manetce od kierunków lub jako osobna manetka, mniejsza lekko za tą pierwszą. Fajnie, że pokazuje zadaną prędkość itp, że można przeskakiwać o 1 lub 10 i w ogóle, ale nie zliczę ile razy wcisnął się kierunek (który 3 razy błysnął) a w wersji mniejszej, kiepsko się do niego dobrać.
w Sorento mam guzik CRUSE zawsze włączony, jest na zasadzie wciskasz wyciskasz, zastanawiałem się wręcz "po co wyłącznik tempomatu....", więc nie wiem co u was jest nie tak, ale poza obsługą na kierownicy od praktycznie zakupu tempo jest "always on" i wręcz potrafię przejechać pół województwa na samych guzikach na kierownicy plus tiptronik...

Awatar użytkownika
ntgale
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1329
Rejestracja: sobota, 30 listopada 2013, 18:54
Skąd jesteś: ___
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Been thanked: 1 time

Re: Przyśpieszanie na tempomacie.

#17 Postautor: ntgale » sobota, 14 maja 2016, 02:45

W benzynowym jest tak jak piszesz, a w dieslu jakiś geniusz wymyślił, że ten klawisz jest monostabilny, za każdym razem trzeba tempomat włączyć.


Wróć do „MOTORYZACJA”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości