po pierwszych 1200km

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
kudec
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 47
Rejestracja: czwartek, 9 lutego 2017, 23:00
Skąd jesteś: Łódź
Silnik: 2.2 CRDI (197KM) Sorento3
Skrzynia: A/T
Napęd: AWD
Rok: 2017
Kolor: Czarny
Has thanked: 14 times
Been thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: po pierwszych 1200km

#16 Postautor: kudec » wtorek, 13 czerwca 2017, 11:27

Pagerowski pisze:Jak sprawdzić czy w ogóle się posiada to "EAB"?


Najlepiej to zajrzyj do zamówienia :). W prezencie raczej tego nie dostałeś. A na poważnie to w ustawieniach w częsci wspomagania kierowcy, które to widzisz na wyświetlaczu w środku prędkościomierza.

Pzdr,
Kuba

mstrz
jestem
jestem
Posty: 3
Rejestracja: czwartek, 16 marca 2017, 13:31
Skąd jesteś: Koszalin
Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: AWD
Rok: 2016
Kolor: Czorny jak diaboł
Kontaktowanie:

Re: po pierwszych 1200km

#17 Postautor: mstrz » wtorek, 13 czerwca 2017, 14:22

ponarzekam na tempomat :D

tempomat moglby byc troszke lepiej "oprogramowany" - przy mniejszych predkosciach strasznie mocno tlucze gazem i hamulcem zeby za wszelka cene jechac dokladnie X centymetrow za pojazdem poprzedzajacym. Jakby mial troche tolerancji, i ostatnie 20% zakresu doganial "powoli" ( i z drugiej strony na pierwsze spowolnienie nie reagowal od razu MOCNYM hamowaniem) to naprawde bylby duzo przyjemniejszy w odbiorze.... No ale stad roznica w cenie pomiedzy sorento i suvami premium - wykonczenie.

na autostradzie nawet najkrotszy dystans jest zbyt dlugi, czesto zmieniac pas musze duzo wczesniej, bo inaczej tempomat zauwazy pojazd i da po hamulcach. A jak juz takie rzeczy trzeba robic to przydatnosc tej "aktywnosci" tempomatu jest mocno ograniczona - jezdze jak z normalnym automatem i dociskam gaz podczas wyprzedzania

no i wkoncu, po jaka cholere tempomat robi redukcje o 2 biegi tylko po to zeby przyspieszyc o 20/30kmh (bo akurat auto zjechalo, przyspieszylo) i znow podniesc na bieg ktory byl na poczatku :D

to sa wszystko drobne rzeczy ktore pewnie daloby sie w oprogramowaniu zmienic... :)

tryb sport/normal nie ma wplywa na agresywnosc tempomatu

ale poza tym sorento - super auto.


a - lakier. mega**ujowy. po 15.000km jazdy autostradowej lakiernik zalapal sie za glowe jak zobaczyl stan pokrywy lakierniczej

zalozylem opti-coat-pro+, polecam (na szyby tez, mozna wycieraczki zdemonotwac :D)

kudec
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 47
Rejestracja: czwartek, 9 lutego 2017, 23:00
Skąd jesteś: Łódź
Silnik: 2.2 CRDI (197KM) Sorento3
Skrzynia: A/T
Napęd: AWD
Rok: 2017
Kolor: Czarny
Has thanked: 14 times
Been thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: po pierwszych 1200km

#18 Postautor: kudec » poniedziałek, 24 lipca 2017, 01:21

Mały update po 8000km.

Spalanie specjalnie nie uległo zmianie. Autko komfortowo przewiozło rodzinę do Dalmacji z powrotem. Kompas i AEB dalej nie działa.
Ale do rzeczy :)
Przy 3500km wymieniłem olej w MITCARZE na Puławskiej w Waw i zgłosiłem obydwa problemy. To był 23 Czerwca. Auto miałem gotowe po 3 godzinach. Tzn. gotową miałem fakturę za wymianę oleju. Co do kompasu i AEB poinformowano mnie, że są nowym serwisem i jeszcze nie dysponują urządzeniem do kalibracji tychże, czekają aż KIA PL im to dostarczy. Specjalnie mi nie zależało bo za 2 dni urlop itd. więc umówiłem się, że zostawiamy otwarte zlecenie (za olej zapłaciłem) i będzie kontakt ze strony MITCAR jak tylko dostaną urządzenie do kalibracji. To był 23 Czerwca przypominam. Wróciłem sobie z urlopu, ogarnąłem robotę i spostrzegłem, że minął miesiąc więc nieśmiało zadzwoniłem do Pani Kasi z pytaniem jak sytuacja. A sytuacja tak, że urządzenia nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Pytam zatem co ze zleceniem naprawy mojego nowego samochodu i jaki mają plan? A tu proszę, moje zlecenie zostało zamknięte 30 Czerwca czyli tydzień po mojej wizycie i 3 tygodnie przed moim telefonem. Zbędnym jest dodawanie, że nikt mnie o zamknięciu zlecenia ani o ogólnym olaniu nie poinformował, ani nawet nie spróbował. Wniosek smutny, ale specjalnie nie zaskakujący - nowy serwis i stracone szanse. Taki sam shit z jakim w Wawie miałem do czynienia przez 5 lat turlania Sportka. Aha ! W dniu odbierania auta z MITCARU napisałem jeszcze maila do handlowca z CAR-DROOMA (pozdrawaim), który auto w takim stanie mi wydał. Odpowiedzi niet do dziś. Dobranoc :)

Awatar użytkownika
Xors
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 483
Wiek: 38
Rejestracja: czwartek, 29 września 2016, 10:21
Skąd jesteś: Białystok
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2004
Kolor: złoty
Przebieg (km.): 155
Inny Samochód: Grand Vitara, AudiTT
Twoje poprzednie Sorento: Sorento 2,4B+G
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontaktowanie:

Re: po pierwszych 1200km

#19 Postautor: Xors » poniedziałek, 24 lipca 2017, 08:35

Jak serwisy tak podchodzą do klienta, trzeba słono płacić za serwisy, za brak zaufania do fachowości serwisu, a auto traci bardzo szybko na wartości to nie ma co sie dziwić, że Polacy wybierają auta używane.

Awatar użytkownika
Edgar
dobry jak...
dobry jak...
Posty: 963
Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2016, 13:06
Skąd jesteś: Katowice
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Has thanked: 77 times
Been thanked: 62 times
Kontaktowanie:

Re: po pierwszych 1200km

#20 Postautor: Edgar » czwartek, 27 lipca 2017, 08:18

kudec pisze:Mały update po 8000km.

Spalanie specjalnie nie uległo zmianie. Autko komfortowo przewiozło rodzinę do Dalmacji z powrotem. Kompas i AEB dalej nie działa.

Zainteresowałem się tym kompasem, przełączyłem i zonk - nie działa. Jednak po zrozumieniu że to elektronika, włączyłem mapę na pełny ekran i kompas pracuje poprawnie.

Giza

Re: po pierwszych 1200km

#21 Postautor: Giza » piątek, 28 lipca 2017, 08:16

Nie narzekaj na serwis KIA. I tak jest jednym z lepszych.
Np. serwis FCA czyli np. Jeep ma 3 standardowe reakcje na wszystko:
1. Paaanie, ten typ tak ma.
2. Paaanie no przecież tak musi być....
No i po awanturze:
3. Zaktualizowaliśmy oprogramowanie, potestuj pan, może będzie dobrze.

kudec
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 47
Rejestracja: czwartek, 9 lutego 2017, 23:00
Skąd jesteś: Łódź
Silnik: 2.2 CRDI (197KM) Sorento3
Skrzynia: A/T
Napęd: AWD
Rok: 2017
Kolor: Czarny
Has thanked: 14 times
Been thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: po pierwszych 1200km

#22 Postautor: kudec » piątek, 28 lipca 2017, 18:09

Edgar pisze:
kudec pisze: Jednak po zrozumieniu że to elektronika, włączyłem mapę na pełny ekran i kompas pracuje poprawnie.


Zgadza się. Ale to trochę bez sensu jak dla mnie. Natomiast skoro nie tylko u mnie tak jest zatem to sprawa software i nikt tego za wadę zapewne nie uzna. Choć jak wspomniałem, MITCAR uznał i powiedział, że nie ma jak naprawić. Ergo jestem pewien, że nikt się nad tym nawet nie zastanowił w ogóle.
Pzdr,
Kuba

Edit
ZygJe pisze:Nie narzekaj na serwis KIA. I tak jest jednym z lepszych.
Np. serwis FCA czyli np. Jeep ma 3 standardowe reakcje na wszystko:
1. Paaanie, ten typ tak ma.
2. Paaanie no przecież tak musi być....
No i po awanturze:
3. Zaktualizowaliśmy oprogramowanie, po testuj pan, może będzie dobrze.


Pkt. 1 i 2 ćwiczony przez 3 lata ze ściągającym w lewo sportkiem :). Mistrzem Carserwis tłumaczący to krzywymi drogami :)

Awatar użytkownika
Edgar
dobry jak...
dobry jak...
Posty: 963
Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2016, 13:06
Skąd jesteś: Katowice
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Has thanked: 77 times
Been thanked: 62 times
Kontaktowanie:

Re: po pierwszych 1200km

#23 Postautor: Edgar » sobota, 29 lipca 2017, 07:47

Nie uważam że to wada. Funkcja ta współpracuje z mapą i działa na zasadzie GPS a nie jak kompas magnetyczny. Czy potrzebny ? Może poza trasą :happy2:


Wróć do „Pytania i odpowiedzi Sorento III”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości