Silnik szarpie
Moderator: Moderator
-
- jestem
- Posty: 10
- Rejestracja: wtorek, 10 marca 2020, 18:39
- Skąd jesteś: Sieradz
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Kontaktowanie:
Re: Silnik szarpie
Witam. Byłem ostatnio na warsztacie i sprawdzałewm silniczek krokowy i jak odłaczyłem kostke od silniczka to nie było zadnej reakcj, zero reakcji. Mechanik powiedział mi ze jak sie kostke odłaczy to powinien silnik wariowac,a u mnie zero reakcji. Powiedzcie mi czy szrpanie silnika moze byc spowodowane tym silniczkiem krokowym. Pozdrawiam
- gczarkowski1
- możesz mi ufać
- Posty: 1057
- Wiek: 49
- Rejestracja: niedziela, 11 marca 2018, 20:50
- Skąd jesteś: Mazowieckie
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: nie dotyczy
- Inny Samochód: VOLVO/MERCEDES/ VW
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
-
- jestem
- Posty: 10
- Rejestracja: wtorek, 10 marca 2020, 18:39
- Skąd jesteś: Sieradz
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Kontaktowanie:
- gczarkowski1
- możesz mi ufać
- Posty: 1057
- Wiek: 49
- Rejestracja: niedziela, 11 marca 2018, 20:50
- Skąd jesteś: Mazowieckie
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: nie dotyczy
- Inny Samochód: VOLVO/MERCEDES/ VW
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Silnik szarpie
Powinien trochę, załącz wszystko co się da ,klima,światła,max obciążenie itd. i zdejmij wtyczkę
Pozdrawiam
Grzegorz
Grzegorz
-
- jestem
- Posty: 10
- Rejestracja: wtorek, 10 marca 2020, 18:39
- Skąd jesteś: Sieradz
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Kontaktowanie:
- gczarkowski1
- możesz mi ufać
- Posty: 1057
- Wiek: 49
- Rejestracja: niedziela, 11 marca 2018, 20:50
- Skąd jesteś: Mazowieckie
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: nie dotyczy
- Inny Samochód: VOLVO/MERCEDES/ VW
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11391
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Silnik szarpie
To zależy w jakiej pozycji zatrzyma się tłoczek silniczka krokowego. Jeżeli silni szarpie na wolnych i na szybkich obrotach, to raczej szukał bym przyczyny w układzie zapłonowym .
-
- moja ranga
- Posty: 100
- Wiek: 39
- Rejestracja: środa, 22 maja 2019, 06:50
- Skąd jesteś: Södertälje Szwecja
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 180000
- Twoje poprzednie Sorento: 3.5v6 2005 srebrne bylo fajne
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Silnik szarpie
Ja kiedyś miałem 3.5 i miałem parę razy podszarpywanie, ale odrazu wywalało czek. Luźny pin wtryskiwacza.
Co do silniczka krokowego to nie bedzie reakcji jak jest wykręcona śruba reczniej regulacji powietrza, jak włączysz klime i obroty się podniosą to raczej działa.
Szarpanie bedzie występować też przy uszkodzonym czujniku wałka rozrządu. Ale jakis błąd musi być.
Co do silniczka krokowego to nie bedzie reakcji jak jest wykręcona śruba reczniej regulacji powietrza, jak włączysz klime i obroty się podniosą to raczej działa.
Szarpanie bedzie występować też przy uszkodzonym czujniku wałka rozrządu. Ale jakis błąd musi być.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11391
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
-
- moja ranga
- Posty: 100
- Wiek: 39
- Rejestracja: środa, 22 maja 2019, 06:50
- Skąd jesteś: Södertälje Szwecja
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 180000
- Twoje poprzednie Sorento: 3.5v6 2005 srebrne bylo fajne
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Silnik szarpie
To zacznę od poczatku. Jak komp nic nie pokazuje, nie podpowie, to ściągać kolektor ssący i do sprawdzenia ciśnienie spreżania i do wymiany, bo później nie bedzie dostępu, świece i przewody. Do czyszczenia lub wymiany zaworek PCV. Bo ja bym nie chciał ściągać go jeszcze raz. Sprawdzić wszystkie podciśnienia, włacznie z podcisnieniem regulatorem ciśnienia paliwa i rurką od zaworu PCV.
Cewki można podmienić później, bo jest do nich dostęp.
Do czujników to przydałby sie oscyloskop żeby nie ładować sie w koszty.
Cewki można podmienić później, bo jest do nich dostęp.
Do czujników to przydałby sie oscyloskop żeby nie ładować sie w koszty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości