Witam
Posiadam czołg 3,5 bardzo faluje na biegu jałowym i źle chodzi podczas jazdy. Porobiłem rozrząd, przewody i cewki bez poprawy ,i tu pomoc otrzymałem od kolegi zadymiliśmy układ dolotowy i okazało się ze przepustnica jest nieszczelna na tym kole co zakłada się linkę. Można to jakoś samemu uszczelnić
czy trzeba dać do regeneracji . Proszę o podpowiedz może ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuję
Nieszczelna Przepustnica
Moderator: Moderator
-
- jestem
- Posty: 19
- Wiek: 51
- Rejestracja: poniedziałek, 23 maja 2016, 20:33
- Skąd jesteś: glogow
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: srebny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: vito
- Kontaktowanie:
-
- coś umiem
- Posty: 622
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 25 times
- Kontaktowanie:
Re: Nieszczelna Przepustnica
Do tokarza i dorobić nowe tulejki, będę też to robił w najbliższym czasie. Walczę z tym samym.
U mnie nowe świece, przewody, cewki, zawór pcv, powymieniałem wężyki na podciśnieniach sprężanie jak fabryka i dalej szarpie, chuj mnie już strzela. Jutro ma mi przyjść nowy regulator ciśnienia to zrzucam kolektor i przy okazji wymienię wężyki od LPG.
Szarpie mi na obu paliwach, na gazie wogóle nie da się jeździć. Im bardziej nagrzany tym gorzej.
Są sklepy co sprzedają różne tulejki do gaźników, pomierzyć i może by co dobrał.
U mnie nowe świece, przewody, cewki, zawór pcv, powymieniałem wężyki na podciśnieniach sprężanie jak fabryka i dalej szarpie, chuj mnie już strzela. Jutro ma mi przyjść nowy regulator ciśnienia to zrzucam kolektor i przy okazji wymienię wężyki od LPG.
Szarpie mi na obu paliwach, na gazie wogóle nie da się jeździć. Im bardziej nagrzany tym gorzej.
Są sklepy co sprzedają różne tulejki do gaźników, pomierzyć i może by co dobrał.
-
- jestem
- Posty: 19
- Wiek: 51
- Rejestracja: poniedziałek, 23 maja 2016, 20:33
- Skąd jesteś: glogow
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: srebny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: vito
- Kontaktowanie:
Re: Nieszczelna Przepustnica
Dzięki ja już wymieniłem wszystko co możliwe
i po zdumieniu stwierdziłem ze trzeba było zacząć od tego ale kto to wiedział ? Rozkręcę przepustnice i zobaczymy możne coś wymyśle dam znać .

-
- coś umiem
- Posty: 622
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 25 times
- Kontaktowanie:
Re: Nieszczelna Przepustnica
Chciałem tym samochodem jechać we wtorek na ferie, ale jeśli jutro tego nie ogarnę to jadę innym. Jutro mam wolne, zrzucam kolektor i sprawdzam począwszy od wkrętek lpg, poprzez wężyki, uszczelki na wytryskach benzynowych, regulator ciśnienia wymienię (raczej sprawny, tylko skorodowany z wierzchu), sprawdzę sam kolektor czy nie pęknięty (parę razy strzelił gaz) i węże od serwo. Jeśli po tym wszystkim nie wróci do kondycji to zostaje jeszcze przepustnica, mam od kogo podmienić na inną w ramach testu.
-
- coś umiem
- Posty: 622
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 25 times
- Kontaktowanie:
Re: Nieszczelna Przepustnica
http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?ka ... pro=274796 jak tego używać?
Mają też jakieś tulejki http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?kat=85243
Mają też jakieś tulejki http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?kat=85243
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Andrzej i 2 gości