Strasznie się muli

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Również układ chłodzenia i wydechowy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
michałer
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 33
Rejestracja: niedziela, 19 marca 2017, 06:46
Skąd jesteś: lubelskie
Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2004
Kolor: zielony oliwka
Inny Samochód: passeratti
Kontaktowanie:

Re: Strasznie się muli

#16 Postautor: michałer » czwartek, 7 czerwca 2018, 08:15

Mam podobny problem z czujnikiem TPS albo raczej z jego połączeniem z kompem (wiązka, wtyczka). Czy któryś z kolegów mógłby wypowiedzieć się co dodatkowo znajduje się pomiędzy kompem a czujnikiem TPS. Może ma ktoś schemat wiązki. Zauważyłem że są zupełnie inne kolory kabli w czujniku TPS i sterowniku silnika.. Myślałem że dojadę z tym problemem do soboty ale problem się nasilił, do tej pory przeciągał na biegach i nie redukował a teraz zmienia biegi przy 2 tyś. i nie wkręca się na obroty. Zauważyłem też że na dołkach jakby przerywał. Wiem że powinienem poszukać w sieci ale nie bardzo mam czas( remont , praca) Dodam tylko że czujnik TPS na pewno jest sprawny. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
vokal
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 6169
Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
Skąd jesteś: WA/NOE
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
Has thanked: 13 times
Been thanked: 49 times
Kontaktowanie:

Re: Strasznie się muli

#17 Postautor: vokal » czwartek, 7 czerwca 2018, 09:38

Masz tu sporo opisane:
viewtopic.php?f=274&t=13425
Obrazek
Obrazek
"Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę."

michałer
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 33
Rejestracja: niedziela, 19 marca 2017, 06:46
Skąd jesteś: lubelskie
Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2004
Kolor: zielony oliwka
Inny Samochód: passeratti
Kontaktowanie:

Re: Strasznie się muli

#18 Postautor: michałer » czwartek, 7 czerwca 2018, 15:06

Już chyba wszystko na ten temat przeczytałem na tym forum. Badałem sprawdzałem kostki w instalacji silnika, skrzyni na postoju jest niby ok ale jak jadę to jakby coś trochę szarpało.
Powoli kończą mi się pomysły. Najbardziej obawiam się o skrzynie bo nienaturalnie teraz pracuje. Błąd jeden p1121 w silniku i skrzyni się wyświetla więc pomyślałem że może ktoś ma
choćby schemat elektryczny to bym sobie go rozkodował bo inaczej czeka mnie prucie wiązki a to kupę czasu którego teraz nie mam.

Awatar użytkownika
vokal
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 6169
Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
Skąd jesteś: WA/NOE
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
Has thanked: 13 times
Been thanked: 49 times
Kontaktowanie:

Re: Strasznie się muli

#19 Postautor: vokal » czwartek, 7 czerwca 2018, 16:12

Chyba nie przeczytałeś całego tematu skoro nadal pytasz o schemat między TPS a ECU.
Obrazek
Obrazek
"Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę."


Wróć do „Silniki benzynowe i LPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości