Brak iskry i kontrolki immo
Moderator: Moderator
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11395
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 353 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak iskry i kontrolki immo
W takim przypadku nie będzie kontrolki immo , skrzynka bezpiecznikowa pod maską ,
- Załączniki
-
- IMG_2585.JPG (33.74 KiB) Przejrzano 2598 razy
-
- moja ranga
- Posty: 100
- Wiek: 39
- Rejestracja: środa, 22 maja 2019, 06:50
- Skąd jesteś: Södertälje Szwecja
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 180000
- Twoje poprzednie Sorento: 3.5v6 2005 srebrne bylo fajne
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak iskry i kontrolki immo
Przykro mi ale u mnie to wszystko jest jak nowe. Dioda w liczniku też sprawna. Kończą mi sie pomysly.
Po wpieciu mojego oscyloskopu, sygnal z czujnika położenia walu, też jest
Po wpieciu mojego oscyloskopu, sygnal z czujnika położenia walu, też jest
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11395
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 353 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak iskry i kontrolki immo
Wątpię żeby rozjechały się obydwa kluczyki , tylko jak by nawet tak było , to kontrolka immo powinna być . Sprawdź jeszcze bezpieczniki zasilane po kluczyku oraz czy masz zasilenie na module immo , przed kierowcą .
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak iskry i kontrolki immo
Jak Farmer ma schemat to może ci użyczy. Bo z tego co pamiętam w KIA często kontrolka immo sterowana jest z ECU .
Wtedy trzeba sprawdzić wszystkie zasilania i masy do ECU i oscyloskopem zobaczyć transmisję sygnału z immo do ECU.
Ale jeśli błąd się nie pojawia w Ecu to czyta go poprawnie i może mu np brakować masy albo sam driver cewek jest uwalony.
Wtedy trzeba sprawdzić wszystkie zasilania i masy do ECU i oscyloskopem zobaczyć transmisję sygnału z immo do ECU.
Ale jeśli błąd się nie pojawia w Ecu to czyta go poprawnie i może mu np brakować masy albo sam driver cewek jest uwalony.
- Farmer1971
- możesz mi ufać
- Posty: 1037
- Wiek: 52
- Rejestracja: poniedziałek, 8 grudnia 2014, 11:37
- Skąd jesteś: Grabowo Kościerskie
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 300000
- Inny Samochód: VW Polo 1,4
- Twoje poprzednie Sorento: Srebrna 2.5 CRDi 2003r. 140KM, M/T
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 107 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak iskry i kontrolki immo
Diodalodz dobrze pisze. Kontrolka IMMO sterowana jest z ECU. Tu masz schemat podłączenia modułu IMMO. Sprawdź najpierw, czy w ogóle ma zasilanie.
Kia Sorento 3.3V6, automat tiptronic, 2007r.
-
- moja ranga
- Posty: 100
- Wiek: 39
- Rejestracja: środa, 22 maja 2019, 06:50
- Skąd jesteś: Södertälje Szwecja
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 180000
- Twoje poprzednie Sorento: 3.5v6 2005 srebrne bylo fajne
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak iskry i kontrolki immo
Zaufalem przeczuciu i zamówiłem sterownik z kluczykiem. Iskra powruciła.Pali przy pomocy spreja Prawdopodobnie na serwisie palili go jakims wózkiem rozruchowym i upiekli sterownik.. Bo poprzedni właściciel mówił ze auto pojechalło na serwis i stamtąd nie wróciło . Teraz czeka mnie rozebranie pompy paliwa bo co kilka odpaleń pokazujezwarcie. No i oczywiscie kable do niej. Może podrzucicie mi schemat . Byłbym bardzo wdzięczny
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11395
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 353 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak iskry i kontrolki immo
Fajnie że znalazłeś przyczynę . Napisz coś więcej , jak pokazuje i co pokazuje to zwarcie , przepala bezpiecznik ?
- Farmer1971
- możesz mi ufać
- Posty: 1037
- Wiek: 52
- Rejestracja: poniedziałek, 8 grudnia 2014, 11:37
- Skąd jesteś: Grabowo Kościerskie
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 300000
- Inny Samochód: VW Polo 1,4
- Twoje poprzednie Sorento: Srebrna 2.5 CRDi 2003r. 140KM, M/T
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 107 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak iskry i kontrolki immo
Sorento126 pisze: ...Może podrzucicie mi schemat . Byłbym bardzo wdzięczny...
Proszę bardzo:
Kia Sorento 3.3V6, automat tiptronic, 2007r.
-
- moja ranga
- Posty: 100
- Wiek: 39
- Rejestracja: środa, 22 maja 2019, 06:50
- Skąd jesteś: Södertälje Szwecja
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 180000
- Twoje poprzednie Sorento: 3.5v6 2005 srebrne bylo fajne
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak iskry i kontrolki immo
Narazie wywala błąd na skanerze P0230. Nie miałem czasu badać dalej. Może we wtorek to zrobie.
Dziekuje za schemat
Dziekuje za schemat
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11395
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 353 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak iskry i kontrolki immo
Występują jeszcze jakieś inne objawy ? Jeżeli silnik pracuje normalnie , to może być również przekaźnik jak i filtr przy pompie . A jeżeli jest to z winy przepięcia przy odpalaniu o którym pisałeś , to może być nie ciekawie włącznie z ECU .
-
- moja ranga
- Posty: 100
- Wiek: 39
- Rejestracja: środa, 22 maja 2019, 06:50
- Skąd jesteś: Södertälje Szwecja
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 180000
- Twoje poprzednie Sorento: 3.5v6 2005 srebrne bylo fajne
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak iskry i kontrolki immo
Ja nie wiem. To jest tylko przeczucie, że serwis mógł coś kombinować. Bede badał w przyszłym tygodniu. Sterownik zmieniony, iskra jest. Jusz jest fajnie. Teraz tylko kto podkłada te wszystkie plastiki ,zegary, instalacje zabezpieczy na nowo???
Najlepsze jest to ze jeszcze nic nie działało a ja już felgi kupiłem
Miałem wczesniej 3.5 z 2005 i sie nie cieszyłem tak jak na tego klamota hehe.
Najlepsze jest to ze jeszcze nic nie działało a ja już felgi kupiłem
Miałem wczesniej 3.5 z 2005 i sie nie cieszyłem tak jak na tego klamota hehe.
-
- moja ranga
- Posty: 100
- Wiek: 39
- Rejestracja: środa, 22 maja 2019, 06:50
- Skąd jesteś: Södertälje Szwecja
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 180000
- Twoje poprzednie Sorento: 3.5v6 2005 srebrne bylo fajne
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak iskry i kontrolki immo
Musze się pochwalić. Silnik żyje. Dobry majster tu był.
Dwa kable pomiędzy pompą paliwa a przekaźnikiem zerwane. Odbezpieczony wyłacznik paliwa i rozgięta wsówka przekażnika. Dlatego wywalało błąd. Teraz wszystko gra. Trzeba wszystko poskładać i gotowe.
Od rozpakowywania instalacji i ponownej izolacji ręce mam poszarpane jak po wpadnięciu w kaktusa.
Dziekuje wszystkim zainteresowanym za pomoc, jestescie zajefajni
Dwa kable pomiędzy pompą paliwa a przekaźnikiem zerwane. Odbezpieczony wyłacznik paliwa i rozgięta wsówka przekażnika. Dlatego wywalało błąd. Teraz wszystko gra. Trzeba wszystko poskładać i gotowe.
Od rozpakowywania instalacji i ponownej izolacji ręce mam poszarpane jak po wpadnięciu w kaktusa.
Dziekuje wszystkim zainteresowanym za pomoc, jestescie zajefajni
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości