Oringi regulatora ciśnienia paliwa 3,3
Moderator: Moderator
-
- coś umiem
- Posty: 749
- Rejestracja: sobota, 9 marca 2019, 13:54
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Złoty/beżowy
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 18 times
- Kontaktowanie:
Oringi regulatora ciśnienia paliwa 3,3
Może ktoś wymieniał i zanotował wymiary oringów obudowy regulatora ciśnienia paliwa. Biorę się za wymianę pompy wraz z filtrem i chciałbym przy okazji poprawić uszczelnienie regulatora. Interesują mnie oringi widoczne na zdjęciu poniżej.
- Załączniki
-
- 1567437586184.jpg (264.85 KiB) Przejrzano 2081 razy
Sorento to nie samochód, to sposób na nudę
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11390
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Oringi regulatora ciśnienia paliwa 3,3
Mogę ci podać numery tych oringów , tylko rysunek jest tak zrobiony że nie wiem z którego są dokładnie miejsca . w środku też są oringi. 311163L000 , 311213L000 , 311173L000
- Załączniki
-
- 3131011.png (92.09 KiB) Przejrzano 2061 razy
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 2 września 2019, 19:41 przez Marek, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- coś umiem
- Posty: 749
- Rejestracja: sobota, 9 marca 2019, 13:54
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Złoty/beżowy
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 18 times
- Kontaktowanie:
Re: Oringi regulatora ciśnienia paliwa 3,3
Chcę wymienić oringi żeby się nie okazało, że pompa była sprawna a oring przepuszczał i to było usterką. Tym bardziej, że kłopoty z rozruchem nasilają się wraz z poziomem paliwa w zbiorniku. Może być jakaś nieszczelność. Zadzwonię jutro do serwisu bo z tego co widzę musiałbym się w Moskwie urodzić żeby mieć łatwy dostęp do choćby oringów
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 2 września 2019, 19:53 przez Sajmon27, łącznie zmieniany 1 raz.
Sorento to nie samochód, to sposób na nudę
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11390
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Oringi regulatora ciśnienia paliwa 3,3
Poczekaj chwilę , muszę znaleźć Vin , zdaje się że nawet oringi są różne .
-
- coś umiem
- Posty: 749
- Rejestracja: sobota, 9 marca 2019, 13:54
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Złoty/beżowy
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 18 times
- Kontaktowanie:
Re: Oringi regulatora ciśnienia paliwa 3,3
Mam ten rysunek i na nim nie ma w ogóle tych oringów.
Sorento to nie samochód, to sposób na nudę
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11390
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Oringi regulatora ciśnienia paliwa 3,3
Po prawej stronie pompy , cała obudowa zaworka jest rozebrana na elementy . Oringi są trzy M,R,F tylko tak jak pisałem , nie mogę stwierdzić który jest dokładnie gdzie . W środku mogą być dwa lub tylko jeden . Numery podałem dobre . W serwisie znajdą po VIN .
Ostatnio zmieniony wtorek, 3 września 2019, 16:22 przez Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- coś umiem
- Posty: 749
- Rejestracja: sobota, 9 marca 2019, 13:54
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Złoty/beżowy
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 18 times
- Kontaktowanie:
Re: Oringi regulatora ciśnienia paliwa 3,3
W serwisach Kia i Hyundai niedostępne. Pozostaje zdjąć, pomierzyć i dopasować.
Sorento to nie samochód, to sposób na nudę
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: Oringi regulatora ciśnienia paliwa 3,3
Jak założysz NBR to za 3 tygodnie je zdejmiesz. Do paliwa muszą być specjalne oringi. Po co kombinować, takie rzeczy w miejscach gdzie nie jest gorąco są wieczne.
-
- coś umiem
- Posty: 749
- Rejestracja: sobota, 9 marca 2019, 13:54
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Złoty/beżowy
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 18 times
- Kontaktowanie:
Re: Oringi regulatora ciśnienia paliwa 3,3
Może i tak. Chciałem przy okazji wymiany pompy i filtra wymienić je dla pewności, że nie przepuszczą ciśnienia. Jeszcze zostanie mi tylko regulator do wymiany jeśli z pompą się nie uda.
Sorento to nie samochód, to sposób na nudę
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11390
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Oringi regulatora ciśnienia paliwa 3,3
Nie namawiam do wymiany , tylko dlaczego maja być NBR , przecież na rynku jest dostępna cała gama odpornych na paliwa oringów .
-
- coś umiem
- Posty: 749
- Rejestracja: sobota, 9 marca 2019, 13:54
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Złoty/beżowy
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 18 times
- Kontaktowanie:
Re: Oringi regulatora ciśnienia paliwa 3,3
Zostawiłem stare oringi. Póki co trzymają. Wolałem stare niż kombinować i dobierać nowe.
Sorento to nie samochód, to sposób na nudę
-
- awansowałem na
- Posty: 38
- Rejestracja: sobota, 4 stycznia 2014, 14:56
- Skąd jesteś: Kraków
- Silnik: 3.5 V6 (280KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2008
- Kolor: czarny LX
- Przebieg (km.): 130
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Oringi regulatora ciśnienia paliwa 3,3
U mnie problemem okazał się element 21150C, taka tulejka gumowa, która łączy regulator z deklem, po zastosowaniu środka zastępczego w postaci kawałka wężyka ciśnieniowego (dokładniej jego wewnętrznej części) oraz kawałka plastikowej rurki od gazu (takiego pomarańczowego), wszystko weszło ba wcisk i pracuje od dwóch lat. Element oryginalny rozpękł się na pół,przez co pompa nie dawała paliwa pod ciśnieniem. O koszcie całego zestawu pompy nie wspominam za względów zdrowotnych, a ten typ od silnika 3.3 jest wyjątkowo "egzotyczny". Swego czasu kupiłem na Ebayu za ok 26$ sam regulator od Toyoty RAV, który spasował, ale nie zmierzyłem ciśnienia. Ważne że chodzi i pali. Na gazie w ogóle się tym nie przejmuję
Pozdrawiam Jacek.
Pozdrawiam Jacek.
Panie, uwolnij mnie od pychy,
która jest źródłem wszystkich grzechów.
która jest źródłem wszystkich grzechów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości