Regulacja zaworów 3.3

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Również układ chłodzenia i wydechowy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11348
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 352 times
Kontaktowanie:

Re: Regulacja zaworów 3.3

#46 Postautor: Marek » sobota, 20 czerwca 2020, 23:02

:) Nie będę się z Tobą spierał, nie miejsce na to i nie lubię. Książkę mógłbym napisać o swoich przygodach z FSO. Przez kilka ładnych lat odbierałem z Jagielońskiej i Rydygiera auta, miedzy innymi również te sprzedawane za dewizy i na palcach obu rąk mógłbym policzy te które nie trafiły w przeciągu tygodnia z powrotem na serwis. A najlepiej i najdłużej, jeżeli chodzi o silnik, bezawaryjnie jeździłem Fiatem 125 1,3 I Polonezem 1.4.

Awatar użytkownika
krzysiek ardie
ma VIN w małym palcu
ma VIN w małym palcu
Posty: 7225
Wiek: 58
Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
Skąd jesteś: Opole
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 159000
Inny Samochód: Daewoo Matiz
Has thanked: 474 times
Been thanked: 331 times
Kontaktowanie:

Re: Regulacja zaworów 3.3

#47 Postautor: krzysiek ardie » niedziela, 21 czerwca 2020, 00:47

Marek my w domu mieliśmy trzy Fiaty 1500 padł po 120 000 km, a dwa pozostałe były nie do zajechania z tym że oba miały silniki z Fiata 132. Jeden miał 1600 cm3 to był Monte Carlo miał 100 koni, a drugi 1800 cm3 i miał 110 koni Akropolis, ja jeszcze dojeżdżałem do 1988 roku potem buda się rozsypała a silnik poszedł do poloneza i jeszcze na tym zarobiłem ładny pieniądz.
uczestnik SDA :) Obrazek
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba

Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11348
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 352 times
Kontaktowanie:

Re: Regulacja zaworów 3.3

#48 Postautor: Marek » niedziela, 21 czerwca 2020, 02:03

To ten 1600 był chyba z Fiata 131 z Fiata 132 był 1800 i 2000 . To były włoskie silniki . Najwięcej przejechać to nie sztuka, ale najmniej . Nowym, eksportowym, fiatem kombi od bramy fabryki przejechałem mniej więcej 200 metrów. :) A silnik 1.4 16V tęż sprzedałem reszta się rozpadła.


Wróć do „Silniki benzynowe i LPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości