Stuki w silniku. Nie panewka ani nie śrubka z klapek.
Moderator: Moderator
-
- teraz jestem
- Posty: 505
- Wiek: 39
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 24 times
- Kontaktowanie:
Re: Stuki w silniku. Nie panewka ani nie śrubka z klapek.
Najlepiej wywalić to ścierwo jakim są klapy i pozbyć się problemu. Amen.
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: Stuki w silniku. Nie panewka ani nie śrubka z klapek.
Czyli jednak wymiana klapek na "poprawione" ma większy sens niż regeneracja.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
-
- awansowałem na
- Posty: 43
- Wiek: 32
- Rejestracja: niedziela, 24 kwietnia 2016, 16:12
- Skąd jesteś: Lublin
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 250000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Stuki w silniku. Nie panewka ani nie śrubka z klapek.
Niestety na to wychodzi.
Jeżeli wyrzuca się klapki i zaślepia się otwory to tylko te 2 zewnętrzne czy pomiędzy poszczególnymi otworamj kolektora też trzeba zaslepic?
Jeżeli wyrzuca się klapki i zaślepia się otwory to tylko te 2 zewnętrzne czy pomiędzy poszczególnymi otworamj kolektora też trzeba zaslepic?
-
- teraz jestem
- Posty: 505
- Wiek: 39
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 24 times
- Kontaktowanie:
Re: Stuki w silniku. Nie panewka ani nie śrubka z klapek.
Ja zrobiłem na szybkości, zaślepiłem tylko ten zewnętrzny. Zaślepiasz jeszcze podciśnienie. Różnicy w jeździe nie zauważyłem. Nawet jakby z 10 koni ubyło to święty spokój dla mnie jest ważniejszy. Poprawiony kolektor to ok 800zl, wole te pieniądze dorzucić do dobrych opon.
-
- awansowałem na
- Posty: 43
- Wiek: 32
- Rejestracja: niedziela, 24 kwietnia 2016, 16:12
- Skąd jesteś: Lublin
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 250000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Stuki w silniku. Nie panewka ani nie śrubka z klapek.
Co do kolektora będę się jeszcze zastanawiał czy zaślepiac czy naprawiać go po swojemu. Narazie muszę wyjąć silnik bo sklepany mam ostatni tłok (ten najbliżej ściany grodziowej) a w którymś poście widziałem kiedyś że tych 2 nie da się wyjąć bez wyjęcia silnika.
- hawerek
- Jestem
- Posty: 2085
- Wiek: 44
- Rejestracja: czwartek, 8 sierpnia 2013, 09:57
- Skąd jesteś: Goleniów (ZGL)
- Silnik: 3.5 i V6 (195KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2006
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 180000
- Inny Samochód: Seat Leon FR
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 31 times
- Kontaktowanie:
Re: Stuki w silniku. Nie panewka ani nie śrubka z klapek.
Da się. Przerabiane było to na moim aucie u kolegi Orła. Tylko trzeba przedni most wyjąć bo przeszkadza od dołu. Na pewno szybciej jak wyjecie silnika. U mnie wymieniany był 5 tłok.
Yokohama Geolandar A/T-S, USEL, Lift 2" - przód i tył sprężyny IronMan
-
- awansowałem na
- Posty: 43
- Wiek: 32
- Rejestracja: niedziela, 24 kwietnia 2016, 16:12
- Skąd jesteś: Lublin
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 250000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Stuki w silniku. Nie panewka ani nie śrubka z klapek.
Właśnie waham się teraz co zrobić. Mam zdjęta jedną głowicę, ma zaklepaną powierzchnię więc będę ją musiał oddać do planowania. I teraz zastanawiam się czy zrzucać 2 i odrazu planować 2, czy tej 2 w ogóle nie ruszać (słyszałem że w silnikach V jak się planuje jedną to 2 też trzeba) no i właśnie ten ostatni tłok, niestety nie mam kanału ani podnośnika, więc nie wiem co łatwiej mi będzie zrobić. Taki dźwig do wyciągania silników mam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości