- pasek klinowy wkręcony w rozrząd Kia Sorento I (2).jpg (92.03 KiB) Przejrzano 903 razy
Problem z odpaleniem 3,5 V6 Lpg automat
Moderator: Moderator
-
- jestem
- Posty: 19
- Rejestracja: środa, 16 lipca 2014, 12:58
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kontaktowanie:
Re: Problem z odpaleniem 3,5 V6 Lpg automat
No i sprawa się wyjaśniła, przyczyną było wkręcenie się paska klinowego w rozrząd.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem z odpaleniem 3,5 V6 Lpg automat
Nie ciekawie to wygląda. Przy próbie uruchomienia nie słyszałeś że rozrusznik lżej i szybciej kręci?
-
- jestem
- Posty: 19
- Rejestracja: środa, 16 lipca 2014, 12:58
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kontaktowanie:
Re: Problem z odpaleniem 3,5 V6 Lpg automat
Głowice zdjęte, koszta będą poważne powyginało zawory. Jest jakiś patent na zabezpieczenie tej szczeliny aby nie było możliwości wciągnięcia tam paska ? Swoją drogą to bardzo nie przemyślana konstrukcja tego miejsca.
-
- teraz jestem
- Posty: 505
- Wiek: 39
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 24 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem z odpaleniem 3,5 V6 Lpg automat
Nic nie zrobisz, trzeba o paski dbać i tyle. Nie jest to jakieś nagminna awaria w tym silniku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości