Spalanie.... c.d
Moderator: Moderator
- String
- moje konto
- Posty: 194
- Wiek: 60
- Rejestracja: środa, 1 grudnia 2010, 17:55
- Skąd jesteś: Kielce
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2007
- Kolor: Czarna Perła
- Przebieg (km.): 106333
- Inny Samochód: Citroen Berlingo
- Twoje poprzednie Sorento: Srebrne Kia Sorento 2004, 2,5 CRDi
- Kontaktowanie:
Re: Spalanie.... c.d
Silnik 3,3 . Pierwsze auto zagazowane i pierwsze wyniki:17,4 litra gazu na 100km
-
- moje konto
- Posty: 214
- Rejestracja: niedziela, 29 lipca 2012, 20:20
- Skąd jesteś: Kielce
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: nie dotyczy
- Kontaktowanie:
Re: Spalanie.... c.d
Hunter co do dwóch parowników to twoja teoria, dzis widziałem montaz jeepa 4.7 litra i hyundaia genesisa 2.0 T o mocy 290 km na jednym parowniku smigało.
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3752
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: Spalanie.... c.d
kamilck pisze:Hunter co do dwóch parowników to twoja teoria, dzis widziałem montaz jeepa 4.7 litra i hyundaia genesisa 2.0 T o mocy 290 km na jednym parowniku smigało.
To dobrze widziałeś. Czy ja piszę o tym ,że na jednym parowniku nie da rady? Coś ci się pomyliło. Jaka teoria?
Poczytaj sobie na temat dwóch reduktorów na forum " gazowników". Dlaczego nie może być lepiej?
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
Re: Spalanie.... c.d
Obydwa rozwiązania mają swoje wady i zalety. Dwa reduktory to brak problemów z wydajnością a przede wszystkim stabilność ciśnienia gazu niezależnie od obciążenia. Wady to wysokie koszty i duża komplikacja montażu. Przy jednym reduktorze jest dokładnie na odwrót. Można przyjąć, że jeden reduktor wystarczy przy spokojnym stylu jazdy, natomiast dwa - 2 przy agresywnym.
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Spalanie.... c.d
kamilck pisze:Hunter co do dwóch parowników to twoja teoria, dzis widziałem montaz jeepa 4.7 litra i hyundaia genesisa 2.0 T o mocy 290 km na jednym parowniku smigało.
Zamontowac mozna wszystko i przy normalnej jezdzie bedzie to dzialac. ale wystarczy przejechac sie autostrada z duza predkoscia i nagle ................ parownik niewyrobi i zamarznie, a ty bedziesz jechac na pb. uwierz ze to prawda
- Wojtas_vic
- wiem wszystko
- Posty: 3757
- Wiek: 52
- Rejestracja: wtorek, 18 maja 2010, 06:22
- Skąd jesteś: Koszalin
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Czarna Perła
- Przebieg (km.): 225000
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 CRDI 2005 A/T
- Kontaktowanie:
Re: Spalanie.... c.d
Jechałem w zeszłym miesiącu autostradą, celowo szybko by zrobić test. Ok.140 km z prędkością dochodzącą do 190 km/h i parownik dał radę, inna sprawa, że było dość ciepło, ale nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie...
-
- moje konto
- Posty: 214
- Rejestracja: niedziela, 29 lipca 2012, 20:20
- Skąd jesteś: Kielce
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: nie dotyczy
- Kontaktowanie:
Re: Spalanie.... c.d
Wojtas, no nie wiem, chyba Cie nie zrozumiałem ;) Myślałem że masz taką teorie;)
Maximus nie do końca jest jak mówisz, bo tak jak pisałem. Jechałem jeepem 4.7 litra na jednym parowniku i pedał w podłodze i wszystko ok. Wiadomo że musi być to dobry parownik z duża wydajnością.
Dwa parowniki to dopiero zamontowane były w bmw e60 5.0 517 km i przy max obciażeniu nie wydawały ;)
Maximus nie do końca jest jak mówisz, bo tak jak pisałem. Jechałem jeepem 4.7 litra na jednym parowniku i pedał w podłodze i wszystko ok. Wiadomo że musi być to dobry parownik z duża wydajnością.
Dwa parowniki to dopiero zamontowane były w bmw e60 5.0 517 km i przy max obciażeniu nie wydawały ;)
- Wojtas_vic
- wiem wszystko
- Posty: 3757
- Wiek: 52
- Rejestracja: wtorek, 18 maja 2010, 06:22
- Skąd jesteś: Koszalin
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Czarna Perła
- Przebieg (km.): 225000
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 CRDI 2005 A/T
- Kontaktowanie:
Re: Spalanie.... c.d
Nie wiem kolego czego nie zrozumiałeś, napisałem przecież jasno, że zrobiłem test i nie dorabiam do tego żadnej teorii
-
- moje konto
- Posty: 214
- Rejestracja: niedziela, 29 lipca 2012, 20:20
- Skąd jesteś: Kielce
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: nie dotyczy
- Kontaktowanie:
- bendeer
- jestem
- Posty: 22
- Wiek: 37
- Rejestracja: środa, 26 marca 2014, 08:31
- Skąd jesteś: Kraków
- Rok: W PLANACH
- Inny Samochód: '08 Suzuki DL1000
- Kontaktowanie:
Re: Spalanie.... c.d
A ja mam pytanie odnośnie spalania ;)
z tego co czytałem 3.3v6 jest najekonomiczniejszy (biorąc pod uwagę 3.5 oraz 3.8) czy to prawda?
Jakie jest średnie spalanie przy tym silniku?
z tego co czytałem 3.3v6 jest najekonomiczniejszy (biorąc pod uwagę 3.5 oraz 3.8) czy to prawda?
Jakie jest średnie spalanie przy tym silniku?
-
- moje konto
- Posty: 214
- Rejestracja: niedziela, 29 lipca 2012, 20:20
- Skąd jesteś: Kielce
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: nie dotyczy
- Kontaktowanie:
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3752
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: Spalanie.... c.d
bendeer pisze:A ja mam pytanie odnośnie spalania ;)
z tego co czytałem 3.3v6 jest najekonomiczniejszy (biorąc pod uwagę 3.5 oraz 3.8) czy to prawda?
Jakie jest średnie spalanie przy tym silniku?
trasa -15-16 , miasto max 18 l/100 km LPG , benzyna miasto 15-16 ; trasa 13-15 l/100 km
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
- bendeer
- jestem
- Posty: 22
- Wiek: 37
- Rejestracja: środa, 26 marca 2014, 08:31
- Skąd jesteś: Kraków
- Rok: W PLANACH
- Inny Samochód: '08 Suzuki DL1000
- Kontaktowanie:
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3752
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: Spalanie.... c.d
bendeer pisze:czyli bardzo podobnie jak 3.5 v6,
Tak ale prawie o 50 KM więcej.
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
- Wojtas_vic
- wiem wszystko
- Posty: 3757
- Wiek: 52
- Rejestracja: wtorek, 18 maja 2010, 06:22
- Skąd jesteś: Koszalin
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Czarna Perła
- Przebieg (km.): 225000
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 CRDI 2005 A/T
- Kontaktowanie:
Re: Spalanie 3.3 V6 G6DB
Wczoraj byłem w Toruniu, postanowiłem zmierzyć spalanie i jestem w ciężkim szoku...... 13,8 L LPG/ 100km
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości