problem z zasileniem w paliwo

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Również układ chłodzenia i wydechowy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
pikkolo
coś umiem
coś umiem
Posty: 641
Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:28
Skąd jesteś: Krakoofek
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: szary/szary
Przebieg (km.): 266666
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times
Kontaktowanie:

problem z zasileniem w paliwo

#1 Postautor: pikkolo » środa, 23 stycznia 2019, 21:33

Mam taki problem. Po którymś rozebraniu zbiornika paliwa aby wyczyścić siteczko po zużyciu 60-63 litry paliwa silnik gaśnie. Wydaje się że pobiera gdzieś lewe powietrze - wystarczy dolać 7-10 litrów paliwa i jest OK. Ale po pierwsze - na pewno to nie służy silnikowi, po drugie - zmniejsza mi zasięg o 200 km. Nie piszę jużo tym, że jest to duża "niespodzianka" - bo lampka do braku paliwa zapala się później. Ktoś zna temat i wie co trzeba uszczelnić aby "było jak dawniej"?
pikkolo
--------------------------
2004 / 2,4D / 140KM
srebrny

Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11348
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 352 times
Kontaktowanie:

Re: problem z zasileniem w paliwo

#2 Postautor: Marek » środa, 23 stycznia 2019, 22:14

Jeżeli pojawiło się to po czyszczeniu sitka , to może źle złożyłeś odstojnik w baku . Masz może założone duże sitko ?

Awatar użytkownika
krzysiek ardie
ma VIN w małym palcu
ma VIN w małym palcu
Posty: 7225
Wiek: 58
Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
Skąd jesteś: Opole
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 159000
Inny Samochód: Daewoo Matiz
Has thanked: 474 times
Been thanked: 331 times
Kontaktowanie:

Re: problem z zasileniem w paliwo

#3 Postautor: krzysiek ardie » środa, 23 stycznia 2019, 23:19

Jak znam życie to oringi spadły ze smoka, ktoś to opisywał na forum :hmm:

InkedFiltr po czyszczeniu_LI.jpg
InkedFiltr po czyszczeniu_LI.jpg (733.85 KiB) Przejrzano 1447 razy
uczestnik SDA :) Obrazek
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba

Awatar użytkownika
Andrzej
Off-Road
Off-Road
Posty: 5061
Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
Skąd jesteś: Warszawa
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: niebieski
Przebieg (km.): 320000
Inny Samochód: C4 Picasso
Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat
Has thanked: 77 times
Been thanked: 216 times
Kontaktowanie:

Re: problem z zasileniem w paliwo

#4 Postautor: Andrzej » środa, 23 stycznia 2019, 23:21

Miałem dokładnie to samo .
Tu są opisane moje perypetie:

viewtopic.php?f=253&t=14649
Moje Sorento
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2003r. złoty, manual Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2005r. niebieski, automat tiptronic Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
pikkolo
coś umiem
coś umiem
Posty: 641
Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:28
Skąd jesteś: Krakoofek
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: szary/szary
Przebieg (km.): 266666
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times
Kontaktowanie:

Re: problem z zasileniem w paliwo

#5 Postautor: pikkolo » czwartek, 24 stycznia 2019, 23:59

dzięki wielkie. Ale robota dopiero na wiosnę bo teraz za zimno.
pikkolo
--------------------------
2004 / 2,4D / 140KM
srebrny


Wróć do „Silniki wysokoprężne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości