Samochód nie chce odpalić po wymianie uszczelek wtryskiwaczy.
Moderator: Moderator
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Samochód nie chce odpalić po wymianie uszczelek wtryskiwaczy.
Tylko że to było proponowane,zanim się dowiedzieliśmy o rozbieranych wtryskach.
-
- awansowałem na
- Posty: 28
- Rejestracja: wtorek, 29 grudnia 2020, 20:01
- Skąd jesteś: Szczecin
- Has thanked: 7 times
- Kontaktowanie:
Re: Samochód nie chce odpalić po wymianie uszczelek wtryskiwaczy.
Marek pisze:Tylko że to było proponowane,zanim się dowiedzieliśmy o rozbieranych wtryskach.
Czyli jak dobrze rozumiem, wtryskiwacze poprzez to że została cewka zdjęta i zostały rozebrane muszą zostać na nowo skalibrowane jak i sprawdzone?
Na wszelki wypadek i tak posprawdzam to wszystko by mieć czarno na białym co mogłoby być jeszcze przyczyną.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Samochód nie chce odpalić po wymianie uszczelek wtryskiwaczy.
Możesz próbować , ale to tak jak byś przy nie założonej oponie sprawdzać ciśnienie.
- dawtow
- Jestem
- Posty: 244
- Rejestracja: środa, 10 stycznia 2018, 15:45
- Skąd jesteś: Nowy Dwór/Zbąszyń
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 235000
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Samochód nie chce odpalić po wymianie uszczelek wtryskiwaczy.
W sumie nikt nikomu nie zabroni rozkrecić wtryski lub inną część na której się nie zna
Tylko jak coś nie pyknie to wtedy larum !.!
Dlaczego od razu nie pisałeś że sam grzebałeś tam gdzie większość z nas może i wiedzę ma ale sprzętu do wykonania takiej operacji już nie
Tylko jak coś nie pyknie to wtedy larum !.!
Dlaczego od razu nie pisałeś że sam grzebałeś tam gdzie większość z nas może i wiedzę ma ale sprzętu do wykonania takiej operacji już nie
-
- awansowałem na
- Posty: 28
- Rejestracja: wtorek, 29 grudnia 2020, 20:01
- Skąd jesteś: Szczecin
- Has thanked: 7 times
- Kontaktowanie:
Re: Samochód nie chce odpalić po wymianie uszczelek wtryskiwaczy.
dawtow pisze::hmm: W sumie nikt nikomu nie zabroni rozkrecić wtryski lub inną część na której się nie zna
Tylko jak coś nie pyknie to wtedy larum !.!
Dlaczego od razu nie pisałeś że sam grzebałeś tam gdzie większość z nas może i wiedzę ma ale sprzętu do wykonania takiej operacji już nie
No dobra przyznaje się bez bicia, sorki że od razu nie powiedziałem
Właśnie wróciłem z garażu i porobiłem pomiary tak jak już pisałem i coś mnie bardzo zaniepokoiło.
Ciśnienie paliwa 7.2-9.1 V przez Delphi i WOW
Zadane Ciśnienie Paliwa 349.2 Bar przez Delphi i WOW
Kody usterki błędów
P1181 Monitorowanie Ciśnienia w rampie Paliwa
P0100 Przepływomierz powietrza (obydwa wykasowane bez powrotu)
Napięcie na wtyczce czujnika ciśnienia paliwa 4.97 V
Napięcie na wtyczkach prowadzących do wtryskiwaczy 0.02 V
Opór cewki wtryskiwacza 0.07 ohm..
Moje pytanie do was, czy 0.02V na wszystkich wtyczkach do wtryskiwaczy to normalne napięcie?
-
- awansowałem na
- Posty: 28
- Rejestracja: wtorek, 29 grudnia 2020, 20:01
- Skąd jesteś: Szczecin
- Has thanked: 7 times
- Kontaktowanie:
Re: Samochód nie chce odpalić po wymianie uszczelek wtryskiwaczy.
Dzisiaj zmierzyłem na wszelki wypadek napięcie na wtyczkach którego zasilają wtryskiwacze, niestety napięcie dalej wynosi 0.02 V. Czy możliwe jest to że immo trzyma dalej ?
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Samochód nie chce odpalić po wymianie uszczelek wtryskiwaczy.
Jeżeli wcześniej silnik pracował normalnie to by był duży zbieg okoliczności żeby immo było uszkodzone . Ale na wszelki wypadek spróbuj drugim kluczykiem. Napięcie powinno być 12V po kluczyku przez przekaźnik i bezpiecznik 15A w komorze silnika a sterowanie jest masą (-) z ECU. Zmierz biorąc masę z silnika . Użytkowałeś to auto normalnie czy kupiłeś uszkodzone?
-
- awansowałem na
- Posty: 28
- Rejestracja: wtorek, 29 grudnia 2020, 20:01
- Skąd jesteś: Szczecin
- Has thanked: 7 times
- Kontaktowanie:
Re: Samochód nie chce odpalić po wymianie uszczelek wtryskiwaczy.
Marek pisze:Jeżeli wcześniej silnik pracował normalnie to by był duży zbieg okoliczności żeby immo było uszkodzone . Ale na wszelki wypadek spróbuj drugim kluczykiem. Napięcie powinno być 12V po kluczyku przez przekaźnik i bezpiecznik 15A w komorze silnika a sterowanie jest masą (-) z ECU. Zmierz biorąc masę z silnika . Użytkowałeś to auto normalnie czy kupiłeś uszkodzone?
Dziękuję Marku za odpowiedź, czyli napięcie na wtyczkach powinno być po 12 V na wtyczkę, czyli dobrze rozumiem że coś blokuje prąd na wtryski?
Co do pomiaru, czyli rozumiem że mam multimetrem wpiąć się w bezpiecznik 15A plusem a masę wsiąść z silnika, czy podpiąć się plusem pod wtyczkę od wtryskiwacza i wsiąść masę z silnika?
Użytkowałem to auto normalnie, dopiero po tej wymianie podkładek miedzianych wystąpił ten problem.
-
- teraz jestem
- Posty: 460
- Rejestracja: niedziela, 10 listopada 2019, 22:30
- Skąd jesteś: Kraków
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 14 times
Re: Samochód nie chce odpalić po wymianie uszczelek wtryskiwaczy.
Jedną sondą multimetru do złącza od wtryskiwacza a drugą do masy auta
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Samochód nie chce odpalić po wymianie uszczelek wtryskiwaczy.
Wpinasz się w prądowy we wtyczce wtryskiwacza a masę z silnika. Zobaczymy czy po stronie bezpieczników jest wszystko ok.
-
- awansowałem na
- Posty: 28
- Rejestracja: wtorek, 29 grudnia 2020, 20:01
- Skąd jesteś: Szczecin
- Has thanked: 7 times
- Kontaktowanie:
Re: Samochód nie chce odpalić po wymianie uszczelek wtryskiwaczy.
Marek pisze:Wpinasz się w prądowy we wtyczce wtryskiwacza a masę z silnika. Zobaczymy czy po stronie bezpieczników jest wszystko ok.
Marku pięknie dziękuję, jutro dam znać jak to wygląda.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości