Silnik ciężko odpala, a jak załapie to dymi na niebiesko, paliwo z rury

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Również układ chłodzenia i wydechowy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11652
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 356 times
Kontaktowanie:

Re: Silnik ciężko odpala, a jak załapie to dymi na niebiesko, paliwo z rury

#16 Postautor: Marek » wtorek, 11 lutego 2025, 20:42

Zostaw wtryski w spokoju. Nalejesz i tak do tych samych cylindrów. A jak wymontujesz to będziesz musiał zachować kolejność wtrysków, dać nowe śruby , nowe najlepiej oryginalne miedziane podkładki. Falowanie obrotów nie może być spowodowane brakiem kompresji, raczej by szarpał. Czy oprócz falowania coś się jeszcze dzieje? Trzeba zrobić dokładna diagnostykę a nie gonić w piętkę bo mechanik tak powiedział. Zrób eksperyment i odepnij przepływkę , zobacz czy się coś zmieni.


Wróć do „Silniki wysokoprężne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości