Brak mocy
Moderator: Moderator
- MeloSeb
- jestem
- Posty: 22
- Wiek: 40
- Rejestracja: sobota, 12 stycznia 2013, 20:14
- Skąd jesteś: Godziszów
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Szary srebrny metal
- Przebieg (km.): 248000
- Has thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak mocy
Hej, dzięki to jest super !!! Wielkie podziękowanie dla autora filmu, nawet nie spodziewałem się że to jest takie proste. Jak tylko trochę spalę paliwa to biorę się za rozbiórkę i czyszczenie tego filtra. Dzięki też za link do tego filmiku. A filtr paliwa, jest też gdzieś jakiś manual, gdzie się znajduje i jak się go wymienia?
Szczęśliwy posiadacz Sorcii
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak mocy
Przy wymianie filtra paliwa jest jeden problem, po numerze VIN mogę sprawdzić jaki ma być ten filtr w Twoim aucie ale to tylko teoria bardzo często się zdarza, że ktoś ukręci gwint w czujniku wody i wtedy kupuje nowy czujnik z gwintem o innej średnicy, wtedy filtr zamówiony po VIN-ie nie pasuje. Najlepiej zobacz jaki masz wstawiony ten filtr.
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
- MeloSeb
- jestem
- Posty: 22
- Wiek: 40
- Rejestracja: sobota, 12 stycznia 2013, 20:14
- Skąd jesteś: Godziszów
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Szary srebrny metal
- Przebieg (km.): 248000
- Has thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak mocy
Podaję mój VIN: KNEJC524885820170
Przy okazji Panie VIN-expercie może po VINIE opowiesz mi coś ciekawego o mojej sorci
No i oczywiście stawiam wszystkim po
Przy okazji Panie VIN-expercie może po VINIE opowiesz mi coś ciekawego o mojej sorci
No i oczywiście stawiam wszystkim po
Szczęśliwy posiadacz Sorcii
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak mocy
Filtr paliwa od 2007-09-13 do 2009- 08-11 part no 319222B900 FILTER CARTRIDGE DIESEL.
Szczegóły VIN tutaj viewtopic.php?p=199600#p199600
Szczegóły VIN tutaj viewtopic.php?p=199600#p199600
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
-
- moje konto
- Posty: 218
- Wiek: 41
- Rejestracja: czwartek, 8 grudnia 2016, 11:36
- Skąd jesteś: Zach-Pom
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2007
- Kolor: Czarny-black
- Przebieg (km.): 243000
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Brak mocy
Właśnie u mnie też pracował równo, odpalanie silnika bez problemu. Jedynie co było odczuwalne to brak mocy.
-
- awansowałem na
- Posty: 71
- Wiek: 55
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 08:41
- Skąd jesteś: Łańcut
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 261000
- Has thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: Brak mocy
Też przeżyłem nagłe zgaśnięcie silnika w tamtym roku i oczywiście mocno zanieczyszczony był filtr w zbiorniku, tymi farfoclami powłoki wnętrza zbiornika. Ale zauważyłem wtedy, jeszcze przed czyszczeniem filtra w zbiorniku, że przy pracującym silniku grzybek ręcznej pompki paliwa na filtrze jest "wessany" do dolnego położenia. I to nawet wydaje mi się w miarę logiczne (to zassanie tłoczka pompki ręcznej) w przypadku przytkania filtra w zbiorniku. W tym roku, obserwując położenie tego grzybka (a często otwieram maskę, tak dla sprawdzenia czy wszystko w porządku) też był "wessany", ale nie było żadnych objawów, nawet przy mocnym przyspieszaniu. Oczywiście zastosowałem od razu czyszczenie filtra w zbiorniku - był brudny (ale znacznie mniej) dalszą porcją warstwy tej powłoki zbiornika i wymianę głównego filtra paliwa (kupuję zawsze Knecht).
Z mojego doświadczenia wynika, że obserwując ten grzybek pompki przy pracującym silniku, można zdiagnozować, że jeżeli jest "wessany" (pomimo iż wszystko niby ok) to od razu należy zabrać się do czyszczenia filtra w zbiorniku a potem wymiana filtra paliwa (dobrej firmy).
(może w końcu złuszczy się cała powłoka wewnątrz zbiornika i wtedy będzie ok)
Z mojego doświadczenia wynika, że obserwując ten grzybek pompki przy pracującym silniku, można zdiagnozować, że jeżeli jest "wessany" (pomimo iż wszystko niby ok) to od razu należy zabrać się do czyszczenia filtra w zbiorniku a potem wymiana filtra paliwa (dobrej firmy).
(może w końcu złuszczy się cała powłoka wewnątrz zbiornika i wtedy będzie ok)
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11393
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości