Problem po wymianie uszczelek
Moderator: Moderator
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 58
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem po wymianie uszczelek
Instrukcja serwisowa mówi wyraźnie aby za każdym razem przykręcać nowe śruby, jak chcesz mieć wtryskiwacz wbity w maskę to próbuj szczęścia
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
- gczarkowski1
- możesz mi ufać
- Posty: 1057
- Wiek: 49
- Rejestracja: niedziela, 11 marca 2018, 20:50
- Skąd jesteś: Mazowieckie
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: nie dotyczy
- Inny Samochód: VOLVO/MERCEDES/ VW
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem po wymianie uszczelek
A więc uszczelki nowe , Kia ładnie odpaliła , równo silnik pracuje , ma swoją moc,139 km na hamowni , nic nie dymi , ale chucha z pod korka dalej trochę to dla mnie dziwne , ponieważ od wymiany do wymiany oleju nie ubywa , turbo suche jak pieprz ,rura od filtra idealna niema w niej nawet tłustego nalotu , rurka od pokrywy do filtra ,czyli odma wygląda jak by wyszła ze sklepu , teraz już niwiem , drążyć temat dalej, dać spokój? Jeszcze będę się próbował wbić do p.Orła może zdecyduje wziąć czołg na diagnozę , jeżeli nie to trudno ale żaden majster z mojej okolicy łap tam nie wsadzi jeżeli macie jakieś pomysły to proszę pisać
Pozdrawiam
Grzegorz
Grzegorz
-
- moje konto
- Posty: 225
- Wiek: 59
- Rejestracja: czwartek, 19 lipca 2018, 09:24
- Skąd jesteś: Warmia
- Silnik: nie mam
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: nie mam
- Inny Samochód: Micra, Sharan.
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI 170KM, 2007r., Auto-Low
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem po wymianie uszczelek
Moc jest, oleju nie ubywa to po co drążyć temat?
Jeśli chcesz mieć 100% pewność to zrób pomiary ciśnienia sprężania na cylindrach.
Jeśli chcesz mieć 100% pewność to zrób pomiary ciśnienia sprężania na cylindrach.
Korozja I Awarie
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem po wymianie uszczelek
Przecież w skrzyni korbowej tworzy się nadciśnienie , po to jest odma żeby odprowadzić to powietrze . Jeżeli zdejmiesz korek a otwór masz większy pod korkiem niż w odmie , to naturalnym jest że część powietrza tamtędy będzie się wydobywać . Zatkaj odmę a poleci jeszcze więcej . Myślę że trochę to Ciebie uspokoi .
- gczarkowski1
- możesz mi ufać
- Posty: 1057
- Wiek: 49
- Rejestracja: niedziela, 11 marca 2018, 20:50
- Skąd jesteś: Mazowieckie
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: nie dotyczy
- Inny Samochód: VOLVO/MERCEDES/ VW
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem po wymianie uszczelek
Wszystko się zgadza, coś tam musi dmuchać , siedzę przed tym samochodem i zachodzę w głowę ,wszystko jest tak jak powinno ,suche ,czyste , lśniące , jest jakieś dmuchanie z pod korka , korek po odkręceniu nie spada , czyli to przełknąć mogę , teraz tak wyciągam bagnet i kilka kropelek wyskoczyło z rurki bagnetu , ku...a już mnie głowa boli
Pozdrawiam
Grzegorz
Grzegorz
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem po wymianie uszczelek
A gdzie jest powiedziane żeby wyciągać bagnet podczas pracy silnika , przecież w ten sposób odtykasz jeszcze jeden otwór z pod skrzyni korbowej , a że tam jest olej w rurce to zawsze kropelka może polecieć . Jedno co możesz zdobić to sprawdź rurkę odmy , czy jest drożna . A resztę zostaw w spokoju , wszystko masz dobrze .
- gczarkowski1
- możesz mi ufać
- Posty: 1057
- Wiek: 49
- Rejestracja: niedziela, 11 marca 2018, 20:50
- Skąd jesteś: Mazowieckie
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: nie dotyczy
- Inny Samochód: VOLVO/MERCEDES/ VW
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem po wymianie uszczelek
Już sprawdziłem, jest drożna , dzięki za pomoc , więc idę odpoczywać , zrobiłem wszystko co mogłem , mam czyste sumienie
Pozdrawiam
Grzegorz
Grzegorz
-
- awansowałem na
- Posty: 26
- Wiek: 40
- Rejestracja: piątek, 3 maja 2019, 21:59
- Skąd jesteś: Maków Mazowiecki
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 227000
- Has thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem po wymianie uszczelek
Panowie poradźcie!
Czy przez źle wykonaną wymianę podkładek wtryskiwaczy i oringów silnik może dmuchać spalinami przez odmę i korek wlewu?
Przed wymianą tego nie było, tylko lekkie dmuchanie z wlewu, prawie niezauważalne.
Chyba silnik tak szybko i nagle nie skończył się. Oleju nie ubywa i nie kopci. Jedynie na wysokich obrotach puści chmurę czarnego.
Czy przez źle wykonaną wymianę podkładek wtryskiwaczy i oringów silnik może dmuchać spalinami przez odmę i korek wlewu?
Przed wymianą tego nie było, tylko lekkie dmuchanie z wlewu, prawie niezauważalne.
Chyba silnik tak szybko i nagle nie skończył się. Oleju nie ubywa i nie kopci. Jedynie na wysokich obrotach puści chmurę czarnego.
-
- moje konto
- Posty: 225
- Wiek: 59
- Rejestracja: czwartek, 19 lipca 2018, 09:24
- Skąd jesteś: Warmia
- Silnik: nie mam
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: nie mam
- Inny Samochód: Micra, Sharan.
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI 170KM, 2007r., Auto-Low
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem po wymianie uszczelek
Oczywiście, że może. Może również jeśli zastosuje się nieodpowiednie podkładki, nieoczyszczone gniazda, nieprawidłowy montaż.
Wszystko w tym wątku, w punktach opisał lopunia.
Wszystko w tym wątku, w punktach opisał lopunia.
Korozja I Awarie
-
- awansowałem na
- Posty: 26
- Wiek: 40
- Rejestracja: piątek, 3 maja 2019, 21:59
- Skąd jesteś: Maków Mazowiecki
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 227000
- Has thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem po wymianie uszczelek
Dzięki za szybką odpowiedź.
Podkładki, oringi i śruby oryginalne, ale gniazda nie były frezowane. Trzeba więc będzie wszystko od nowa zrobić. Mam nadzieję, że to właśnie z tym problem.
Już byłem straszony uszkodzonymi pierścieniami, tłokami i uszczelką pod głowicą.
Podkładki, oringi i śruby oryginalne, ale gniazda nie były frezowane. Trzeba więc będzie wszystko od nowa zrobić. Mam nadzieję, że to właśnie z tym problem.
Już byłem straszony uszkodzonymi pierścieniami, tłokami i uszczelką pod głowicą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości