Dym z pod korka oleju i bagnetu

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Również układ chłodzenia i wydechowy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
rudi_pl
dobry jak...
dobry jak...
Posty: 815
Wiek: 42
Rejestracja: środa, 14 września 2016, 13:40
Skąd jesteś: Hrubieszów
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2004
Kolor: Hmmm
Inny Samochód: Star 266
Has thanked: 32 times
Been thanked: 26 times
Kontaktowanie:

Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu

#61 Postautor: rudi_pl » wtorek, 26 czerwca 2018, 23:07

Ronin - ale my tu o zapalonym silniku mówimy ... :kwink:
"Zdania są jak dupa - podzielone"
Harry Callahan - Brudny Harry

Dmkrs
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 38
Rejestracja: wtorek, 29 maja 2018, 20:21
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Rok: 2006
Przebieg (km.): 170000
Has thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu

#62 Postautor: Dmkrs » środa, 27 czerwca 2018, 06:25

I odkreconym korku :lol:

Awatar użytkownika
ronin
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1402
Wiek: 47
Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
Skąd jesteś: Lublin
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Inny Samochód: Służbowe pędzidło
Has thanked: 15 times
Been thanked: 47 times
Kontaktowanie:

Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu

#63 Postautor: ronin » środa, 27 czerwca 2018, 20:33

rudi_pl pisze:Ronin - ale my tu o zapalonym silniku mówimy ... :kwink:

To co.... Nagrać film? Nic się nie dzieje, nic nie chlapie i nie podskakuje.

Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11348
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 352 times
Kontaktowanie:

Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu

#64 Postautor: Marek » środa, 27 czerwca 2018, 20:39

Nagraj , daj po łapach niedowiarkom , a co . :)

Awatar użytkownika
ronin
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1402
Wiek: 47
Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
Skąd jesteś: Lublin
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Inny Samochód: Służbowe pędzidło
Has thanked: 15 times
Been thanked: 47 times
Kontaktowanie:

Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu

#65 Postautor: ronin » środa, 27 czerwca 2018, 20:47

Jak tylko czołg wróci z wymiany krzyżaków.

Robiłem taki test bo właśnie ktoś mnie o to prosił.
U niego sadziło przez bagnet u mnie nie dzieje się nic.

Panowie.... Od tego jest ODMA. Albo macie niedrożną albo kompresja sadzi wam dołem aż miło i odma nie wyrabia.

rudi_pl
dobry jak...
dobry jak...
Posty: 815
Wiek: 42
Rejestracja: środa, 14 września 2016, 13:40
Skąd jesteś: Hrubieszów
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2004
Kolor: Hmmm
Inny Samochód: Star 266
Has thanked: 32 times
Been thanked: 26 times
Kontaktowanie:

Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu

#66 Postautor: rudi_pl » środa, 27 czerwca 2018, 22:55

Ejjj, ale ja żartowałem!
A tak serio to w sprawnym, dobrym silniku też jest przedmuch, niewielki ale jest. Wynika to chociażby z wirowania czy to wału korbowego, czy elementów rozrządu.
Roznica jest taka że w nowym sprawnym motorze ledwo "huha", a np w moim to jak z odkurzacza zionie.

Pozdrawiam.
"Zdania są jak dupa - podzielone"
Harry Callahan - Brudny Harry

Awatar użytkownika
ronin
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1402
Wiek: 47
Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
Skąd jesteś: Lublin
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Inny Samochód: Służbowe pędzidło
Has thanked: 15 times
Been thanked: 47 times
Kontaktowanie:

Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu

#67 Postautor: ronin » czwartek, 28 czerwca 2018, 00:30

Spoko rudi, przecież ja nie biorę tego do siebie ;)

GrzegorzN
moja ranga
moja ranga
Posty: 149
Wiek: 40
Rejestracja: sobota, 3 grudnia 2016, 13:19
Skąd jesteś: Mosty k.Gdyni
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2008
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 309000
Inny Samochód: Ford Mondeo
Been thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu

#68 Postautor: GrzegorzN » wtorek, 5 lutego 2019, 19:26

Odświeżę temat. Nie mogę znaleźć na forum informacji jakim momentem dokręcać śruby mocujące wtryskiwacze i pokrywę zaworów. Mógłby któryś z kolegów pomóc ??
2.5 CRDI 178KM@460Nm 2008r automat
Obrazek

Awatar użytkownika
vokal
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 6169
Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
Skąd jesteś: WA/NOE
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
Has thanked: 13 times
Been thanked: 49 times
Kontaktowanie:

Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu

#69 Postautor: vokal » wtorek, 5 lutego 2019, 19:53

Zamontować pokrywę głowicy silnika (A).
Moment dokręcania:
9,8 ÷ 11,8 [Nm] (1,0 ÷ 1,2 [kGm])

· Nakrętki sztywnego przewodu wysokociśnieniowego (szyna paliwowa ↔ wtryskiwacze): 24,5 ÷ 28,4
[Nm] (2,5 ÷ 2,9 [kGm])
· Nakrętki sztywnego przewodu wysokociśnieniowego (pompa wysokociśnieniowa ↔ szyna paliwowa):
24,5 ÷ 28,4 [Nm] (2,5 ÷ 2,9 [kGm])

Clamp bolt for injector 30.4±2.9 Nm
Trzeba uważać, żeby za mocno nie ścisnąć uszczelki :hmm:
Obrazek
Obrazek
"Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę."

Awatar użytkownika
Andrzej
Off-Road
Off-Road
Posty: 5061
Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
Skąd jesteś: Warszawa
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: niebieski
Przebieg (km.): 320000
Inny Samochód: C4 Picasso
Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat
Has thanked: 77 times
Been thanked: 216 times
Kontaktowanie:

Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu

#70 Postautor: Andrzej » wtorek, 5 lutego 2019, 19:56

GrzegorzN pisze:Odświeżę temat. Nie mogę znaleźć na forum informacji jakim momentem dokręcać śruby mocujące wtryskiwacze i pokrywę zaworów. Mógłby któryś z kolegów pomóc ??


Bo nie jest w temacie Momenty dokręcania śrub, tylko w Dym spod korka :kwink:
Muszę zapamiętać jakbym kiedyś potrzebował :)
Moje Sorento
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2003r. złoty, manual Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2005r. niebieski, automat tiptronic Obrazek

Obrazek

GrzegorzN
moja ranga
moja ranga
Posty: 149
Wiek: 40
Rejestracja: sobota, 3 grudnia 2016, 13:19
Skąd jesteś: Mosty k.Gdyni
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2008
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 309000
Inny Samochód: Ford Mondeo
Been thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu

#71 Postautor: GrzegorzN » wtorek, 5 lutego 2019, 20:26

Dzięki bardzo za szybką pomoc. :beer:
2.5 CRDI 178KM@460Nm 2008r automat
Obrazek


Wróć do „Silniki wysokoprężne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości