Cześć.
Robiłem dziś test przelewowy i czwarty wtrysk leje niemiłosiernie.Pierwsze 3 ledwo co zaczęły napełniać rurki a czwarty już połowę pojemnika.Do tego po teście zaczęło lać paliwo tak jakby z komory wtrysku.Teraz mam pytanie-czy wystarczy wymiana miedzianej uszczelki i oringu,czy trzeba "nowy" wtryskiwacz?
Druga sprawa,to w wężyku drugiego wtrysku zauważyłem rudawy kolor paliwa,na samym początku testu.
Test przelewowy-leje jak z wiadra
Moderator: Moderator
-
- jestem
- Posty: 20
- Wiek: 45
- Rejestracja: poniedziałek, 20 listopada 2017, 00:24
- Skąd jesteś: Szczecin okolice
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 265000
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Test przelewowy-leje jak z wiadra
Ostatnio zmieniony niedziela, 26 maja 2019, 01:27 przez Rumi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11390
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Test przelewowy
Jeżeli nie wyjmowałeś wtrysków , to nic nie powinno się dziać od dołu , a na pewno nie z paliwem . Czwarty wtryskiwacz i tak musisz regenerować . Może źle założyłeś rurki powrotu .
-
- wiem wszystko
- Posty: 2219
- Rejestracja: niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:01
- Skąd jesteś: SBE
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrno - szary
- Przebieg (km.): 135000
- Inny Samochód: CBR 1100 XX
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 99 times
- Kontaktowanie:
Re: Test przelewowy-leje jak z wiadra
Tak naprawdę w tym przypadku być może wystarczy jedynie regeneracja góry wtryskiwacza.
O ile reszta jest OK, samochód nie dymi i dobrze jeździ. Po latach padają tam na gorze uszczelnienia które trzeba wymienić.
U mnie było dokładnie tak samo.
Rozszczelnił się na górze jeden wtryskiwacz.
Regenerację jedynie góry, bez wymiany końcówki wytryskującej załatwiła sprawę.
O ile reszta jest OK, samochód nie dymi i dobrze jeździ. Po latach padają tam na gorze uszczelnienia które trzeba wymienić.
U mnie było dokładnie tak samo.
Rozszczelnił się na górze jeden wtryskiwacz.
Regenerację jedynie góry, bez wymiany końcówki wytryskującej załatwiła sprawę.
-
- jestem
- Posty: 20
- Wiek: 45
- Rejestracja: poniedziałek, 20 listopada 2017, 00:24
- Skąd jesteś: Szczecin okolice
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 265000
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Test przelewowy-leje jak z wiadra
Mam problem.Podczas wyciągania podkładki,wpadła mi ona w wyżłobienie-kanalik,taki w połowie drogi komory wtryskiwacza.Istnieje możliwość że przedostał a się gdzieś dalej?Bo w sumie nie wiem co to jest
- angelus210
- Jestem
- Posty: 1540
- Wiek: 38
- Rejestracja: niedziela, 8 marca 2015, 09:38
- Skąd jesteś: Spytkowice -KWA-
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 312000
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 158 times
- Kontaktowanie:
Re: Test przelewowy-leje jak z wiadra
Jeśli piszesz o podkładce miedzianej to mogła jedynie spaść na dno gniazda wtryskiwacza, dalej nigdzie nie poleci, poświeć latarką i wyjmij ją drucikiem lub czym$ innym.
USEL inside
-
- jestem
- Posty: 20
- Wiek: 45
- Rejestracja: poniedziałek, 20 listopada 2017, 00:24
- Skąd jesteś: Szczecin okolice
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 265000
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Test przelewowy-leje jak z wiadra
Chodzi o to,że na spodzie jej już niema.Widzialem ją właśnie w tym kanaliku,ale przy próbie wyciągnięcia z stamtąd,znikła
- angelus210
- Jestem
- Posty: 1540
- Wiek: 38
- Rejestracja: niedziela, 8 marca 2015, 09:38
- Skąd jesteś: Spytkowice -KWA-
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 312000
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 158 times
- Kontaktowanie:
Re: Test przelewowy-leje jak z wiadra
Musi tam być, do cylindra nie wpadła bo na końcu otwór jest węższy.
Chyba że poleciała gdzie indziej?
U mnie tak wyglądał test gdy walnął mi czwarty wtryskiwwacz.
Chyba że poleciała gdzie indziej?
U mnie tak wyglądał test gdy walnął mi czwarty wtryskiwwacz.
USEL inside
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11390
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Test przelewowy-leje jak z wiadra
O ile dobrze pamiętam gniazdo wtrysku ma szczelinę , o ile wiesz w którym kierunku poleciała podkładka , to znajdziesz ja pod wałkiem rozrządu , po zdjęciu pokrywy zaworów .
-
- jestem
- Posty: 20
- Wiek: 45
- Rejestracja: poniedziałek, 20 listopada 2017, 00:24
- Skąd jesteś: Szczecin okolice
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 265000
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Test przelewowy-leje jak z wiadra
hmmm ciekawe co przy kolejnych próbach napraw przez amatora,spierdzielę?Czemu przyjrzeć się przy okazji,pod tą pokrywą?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości