Mokro na wyjściu na kolektor wydechowy
Moderator: Moderator
-
- jestem
- Posty: 20
- Wiek: 45
- Rejestracja: poniedziałek, 20 listopada 2017, 00:24
- Skąd jesteś: Szczecin okolice
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 265000
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Mokro na wyjściu na kolektor wydechowy
Puszcza uszczelką i smierdzi.Jaka moze byc przyczyna. Głowica po regeneracji
- Załączniki
-
- IMG_0525.jpeg (700.66 KiB) Przejrzano 806 razy
-
- IMG_0531.jpeg (680.04 KiB) Przejrzano 806 razy
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Mokro na wyjściu na kolektor wydechowy
Możesz przybliżyć o co chodzi , jaką uszczelką . Zdjęcia też nie najlepsze. A z doświadczenia na forum wiem że z domyślania się nić nie wychodzi.
-
- jestem
- Posty: 20
- Wiek: 45
- Rejestracja: poniedziałek, 20 listopada 2017, 00:24
- Skąd jesteś: Szczecin okolice
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 265000
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Mokro na wyjściu na kolektor wydechowy
Uszczelką od kolektora wydechowego.Wydaje mi się że tam powinnien być tylko nagar, że powinno być sucho
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Mokro na wyjściu na kolektor wydechowy
Uszczelka powinna być szczelna to na początek. Napisałeś że śmierdzi i musi jeżeli wycieka na rozgrzany kolektor. Tylko co ? Masz silnik który już trochę przejechał, puszczać może turbina, co przy dużym przebiegu wcale nie jest dziwne, lub co gorsze układ chłodzenia. Podejrzewam że głowica była sprawdzana na szczelność. Zajrzyj do rury układu turbo, czy jest dużo oleju oraz do zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzenia i sprawdź czy nie ubywa płyny. Nie napisałeś czy to jest duży wyciek czy tylko się poci.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości