Szarpanie na niskich obrotach
Moderator: Moderator
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11621
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 356 times
- Kontaktowanie:
Re: Szarpanie na niskich obrotach
Sądząc po wyglądzie oryginalna jest cieńsza . Tylko przy uszkodzony układzie intercoolera raczej by się nie wkręcał a nie szarpał przy ruszaniu.
- Załączniki
-
- wpx_cb34c06c228101bfd2529a7ba3095f00.jpg (74.31 KiB) Przejrzano 2626 razy
-
- moje konto
- Posty: 173
- Wiek: 38
- Rejestracja: piątek, 2 kwietnia 2021, 00:11
- Skąd jesteś: ZACZERNIE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: zielony
- Przebieg (km.): 120000
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Szarpanie na niskich obrotach
ICek wchodzi do gry, kiedy doładowania są wyższe, wątpię, żeby turbo coś sensownie dmuchało już przy starcie. Poza tym ECU ma dostęp do temp, ciśnienia i jeszcze pewnie dane z przepływomierza jeśli jest, nawet jeśli ICek jest mniejszy, to oprócz mniejszej mocy nic się nie powinno dziać.
-
- awansowałem na
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 20 maja 2023, 20:19
- Skąd jesteś: Poznań
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2010
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 183000
- Has thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Szarpanie na niskich obrotach
Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj, czy wąż od intercoolera podczas gazowania puchnie? Ja tak mam i mnie to trochę zaciekawiło bo jeśli turbo ciągnie to powinien wąż chyba się zwężać. Jak to jest u was?
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11621
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 356 times
- Kontaktowanie:
-
- awansowałem na
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 20 maja 2023, 20:19
- Skąd jesteś: Poznań
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2010
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 183000
- Has thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11621
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 356 times
- Kontaktowanie:
-
- awansowałem na
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 20 maja 2023, 20:19
- Skąd jesteś: Poznań
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2010
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 183000
- Has thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11621
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 356 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość