Szarpanie na niskich obrotach

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia, układ chłodzenia i wydechowy.

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11621
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 356 times
Kontaktowanie:

Re: Szarpanie na niskich obrotach

#16 Postautor: Marek » czwartek, 7 października 2021, 19:09

Sądząc po wyglądzie oryginalna jest cieńsza . Tylko przy uszkodzony układzie intercoolera raczej by się nie wkręcał a nie szarpał przy ruszaniu.
Załączniki
wpx_cb34c06c228101bfd2529a7ba3095f00.jpg
wpx_cb34c06c228101bfd2529a7ba3095f00.jpg (74.31 KiB) Przejrzano 2626 razy

szupek
moje konto
moje konto
Posty: 173
Wiek: 38
Rejestracja: piątek, 2 kwietnia 2021, 00:11
Skąd jesteś: ZACZERNIE
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2005
Kolor: zielony
Przebieg (km.): 120000
Been thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: Szarpanie na niskich obrotach

#17 Postautor: szupek » czwartek, 7 października 2021, 22:55

ICek wchodzi do gry, kiedy doładowania są wyższe, wątpię, żeby turbo coś sensownie dmuchało już przy starcie. Poza tym ECU ma dostęp do temp, ciśnienia i jeszcze pewnie dane z przepływomierza jeśli jest, nawet jeśli ICek jest mniejszy, to oprócz mniejszej mocy nic się nie powinno dziać.

rafalk198107
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 26
Rejestracja: sobota, 20 maja 2023, 20:19
Skąd jesteś: Poznań
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
Skrzynia: Manualna
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2010
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 183000
Has thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: Szarpanie na niskich obrotach

#18 Postautor: rafalk198107 » czwartek, 6 czerwca 2024, 08:22

Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj, czy wąż od intercoolera podczas gazowania puchnie? Ja tak mam i mnie to trochę zaciekawiło bo jeśli turbo ciągnie to powinien wąż chyba się zwężać. Jak to jest u was?

Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11621
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 356 times
Kontaktowanie:

Re: Szarpanie na niskich obrotach

#19 Postautor: Marek » czwartek, 6 czerwca 2024, 10:52

Który? :)

rafalk198107
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 26
Rejestracja: sobota, 20 maja 2023, 20:19
Skąd jesteś: Poznań
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
Skrzynia: Manualna
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2010
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 183000
Has thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: Szarpanie na niskich obrotach

#20 Postautor: rafalk198107 » czwartek, 6 czerwca 2024, 15:05

Wąż który doprowadza powietrze z intercoolera do turbiny.

Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11621
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 356 times
Kontaktowanie:

Re: Szarpanie na niskich obrotach

#21 Postautor: Marek » czwartek, 6 czerwca 2024, 20:57

Raczej odwrotnie,nie do tylko z turbiny do intercoolera.

rafalk198107
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 26
Rejestracja: sobota, 20 maja 2023, 20:19
Skąd jesteś: Poznań
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
Skrzynia: Manualna
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2010
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 183000
Has thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: Szarpanie na niskich obrotach

#22 Postautor: rafalk198107 » czwartek, 6 czerwca 2024, 21:37

Aha, to czy on powinien puchnąć podczas dodawania gazu?

Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11621
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 356 times
Kontaktowanie:

Re: Szarpanie na niskich obrotach

#23 Postautor: Marek » czwartek, 6 czerwca 2024, 21:51

Tak.


Wróć do „Silniki wysokoprężne Sorento II”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość