Wały do roboty czy nowe?

Hamulce, amortyzatory, sprężyny, koła, drążki itp.

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
diodalodz
Jestem
Jestem
Posty: 1046
Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
Skąd jesteś: Łódź
Silnik: 3.3 V6 (248KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 155000
Inny Samochód: Opirus
Has thanked: 13 times
Been thanked: 54 times
Kontaktowanie:

Re: Wały do roboty czy nowe?

#16 Postautor: diodalodz » środa, 24 maja 2023, 08:59

jacentic pisze:Operacja wały, zakończyła się sukcesem:
ale długi ma zagniatane łożyska.
Tydzień to trwało. Teraz jeździ się bez zgrzytów.
Pozdrawiam z krk.

Tak musiało być ;) Pocieszę Cię. Ja właśnie zamawiam wał korbowy za 7000 :palm:

FMK
jestem
jestem
Posty: 22
Wiek: 52
Rejestracja: poniedziałek, 9 kwietnia 2018, 01:08
Skąd jesteś: Łódź
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: Czarny
Kontaktowanie:

Re: Wały do roboty czy nowe?

#17 Postautor: FMK » środa, 24 maja 2023, 19:41

A czemu nowy ??? Nie da sie przeszlifować???
C16NZ,C18XE,X20XEV,6VD1,G6CU

diodalodz
Jestem
Jestem
Posty: 1046
Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
Skąd jesteś: Łódź
Silnik: 3.3 V6 (248KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 155000
Inny Samochód: Opirus
Has thanked: 13 times
Been thanked: 54 times
Kontaktowanie:

Re: Wały do roboty czy nowe?

#18 Postautor: diodalodz » środa, 24 maja 2023, 22:41

oryginał jest -3 setki od wymiaru i jest tak miękki że zostają ślady po mikrometrze.
Więc nie chcę ryzykować że, po szlifie będzie jeszcze gorzej.


Wróć do „Zawieszenie, koła, układ kierowniczy, hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości