Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
Moderator: Moderator
-
- awansowałem na
- Posty: 35
- Wiek: 41
- Rejestracja: piątek, 6 grudnia 2013, 22:53
- Skąd jesteś: Legnica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento III
- Silnik: 3.3 GDI 4WD (294 KM) Sorento2
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2017
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 130000
- Twoje poprzednie Sorento: EX 2007r, srebrne 3.3 LPG Vialle V gen.
- Kontaktowanie:
Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - całkowity szrot, po roku jazdy, szczególnie na końcówkach, luzy, że aż strach!
Teraz kompletuję wszystko od Lemfordera, Febi, Febest...zobaczymy czy pożyje to kilka lat choćby.
Teraz kompletuję wszystko od Lemfordera, Febi, Febest...zobaczymy czy pożyje to kilka lat choćby.
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
Już kilka razy spotkałem się ze złą opinią o kamoka. Jednocześnie znam mechanika, który wstawia zamienniki wyłącznie tej firmy.
Co do NTY to stosuję osobiście i nie spotkałem się z przykrą niespodzianką. Swoją drogą Febest to NTY.
Co do NTY to stosuję osobiście i nie spotkałem się z przykrą niespodzianką. Swoją drogą Febest to NTY.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
-
- awansowałem na
- Posty: 35
- Wiek: 41
- Rejestracja: piątek, 6 grudnia 2013, 22:53
- Skąd jesteś: Legnica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento III
- Silnik: 3.3 GDI 4WD (294 KM) Sorento2
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2017
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 130000
- Twoje poprzednie Sorento: EX 2007r, srebrne 3.3 LPG Vialle V gen.
- Kontaktowanie:
Re: Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
Nosz cholera...a gdzie mogę znaleźć informację że NTY to Febest? O Febest czytałem, że niby Niemiecka firma (lokalny sklep poleca), ale pewnie i tak zamawiają w tej samej fabryce w chinach, co reszta. ;) Jestem rozczarowany, bo rok temu oryginały dopiero wyjmowałem, a tu po roku dramat! To jednak chyba całość Lemfo, albo KOREA OEM z intercarsu!
Edit: poszperałem jeszcze i generalnie na forach japończyków jadą po NTY/Febest. Chcę coś założyć o jakości zbliżonej do OEM i zapomnieć na 5 lat...czyli jak pisałem wyżej chyba muszę postawić na Lemfo/OEM.
Edit: poszperałem jeszcze i generalnie na forach japończyków jadą po NTY/Febest. Chcę coś założyć o jakości zbliżonej do OEM i zapomnieć na 5 lat...czyli jak pisałem wyżej chyba muszę postawić na Lemfo/OEM.
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
Właśnie ostatnio zamawiałem kilka rzeczy do zawieszenia z NTY. Ku mojemu zdziwieniu otrzymałem febest. Niewiele się zastanawiając, złożyłem reklamację do sprzedawcy, sprzedawca odbił piłkę do dystrybutora, a dystrybutor podesłał dokument świadczący o tym, że w kartonikach febest i NTY są identyczne części. Co ciekawe na pudełkach febest i NTY są te same numery katalogowe, a ceny w hurtowniach często się różnią.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
-
- awansowałem na
- Posty: 35
- Wiek: 41
- Rejestracja: piątek, 6 grudnia 2013, 22:53
- Skąd jesteś: Legnica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento III
- Silnik: 3.3 GDI 4WD (294 KM) Sorento2
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2017
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 130000
- Twoje poprzednie Sorento: EX 2007r, srebrne 3.3 LPG Vialle V gen.
- Kontaktowanie:
Re: Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
Dzięki za info - anuluję zamówienie na Febesty/NTY!
-
- Jestem
- Posty: 1044
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
jak są dostępne CTR to je bierz. Zdania są podzielone, ale ja mam pozytywne odczucia w wielu autach. Tu na forum było parę osób co mówiły że lipa.
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1632
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 230000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 194 times
- Kontaktowanie:
Re: Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
Ja zakładałem CTR z rok temu, stary też był CTR Korea.
- Farmer1971
- możesz mi ufać
- Posty: 1037
- Wiek: 52
- Rejestracja: poniedziałek, 8 grudnia 2014, 11:37
- Skąd jesteś: Grabowo Kościerskie
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 300000
- Inny Samochód: VW Polo 1,4
- Twoje poprzednie Sorento: Srebrna 2.5 CRDi 2003r. 140KM, M/T
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 107 times
- Kontaktowanie:
Re: Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
Kia oryginalnie zakłada CTR. Teraz po wymianie też mam je założone. Przedtem skusiłem się na NTY i powiem, że złom totalny. Łączniki stabilizatora po roku od wymiany latały jak Żyd po pustym sklepie. Założyłem drugi raz NTY i po 10 tys. km. lewy się urwał. Nigdy więcej NTY!
Kia Sorento 3.3V6, automat tiptronic, 2007r.
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 58
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
Ja kupuję w oryginale i mam spokój
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1632
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 230000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 194 times
- Kontaktowanie:
Re: Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
Nie zawsze oryginał jest lepszy, czy trwalszy, nie w tych czasach.
Dawniej rzemiosło bywało też lepsze od fabryki.
Dawniej rzemiosło bywało też lepsze od fabryki.
-
- Jestem
- Posty: 1044
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
a to ciekawe. Chyba to rzemiosło nie dotyczyło FSO i FSM. Bo mam tragiczne wspomnienia z rzemiosłem.
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
Nie mogliście tego napisać, zanim pozakładałem NTY
W sumie z elementów zawieszenia dałem tylko (albo aż) łączniki stabilizatorów, odboje i jedną tuleję z tyłu.
A jakie macie doświadczenia z innymi podzespołami tej firmy? Mam aktualnie koło pasowe wału i cewki zapłonowe NTY.
W sumie z elementów zawieszenia dałem tylko (albo aż) łączniki stabilizatorów, odboje i jedną tuleję z tyłu.
A jakie macie doświadczenia z innymi podzespołami tej firmy? Mam aktualnie koło pasowe wału i cewki zapłonowe NTY.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
- marcinur
- Off-Road
- Posty: 247
- Rejestracja: czwartek, 13 kwietnia 2017, 14:29
- Skąd jesteś: Przemyśl
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2005
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
Ja kiedyś kupiłem koło pasowe NTY. Wytrzymało 200 km. Na szczęście udało się oddać i kupiłem oryginał.
-
- To ja
- Posty: 332
- Wiek: 41
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2018, 21:48
- Skąd jesteś: Myślenice/Rzeszow
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Inny Samochód: Ford Mondeo
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Wahacze NTY, końcówki drążków KAMOKA - OSTRZEGAM!
Kamoka, NTY to szajs z tych najgorszych. Nowe mogą mieć już wady.Lemforder -daleko za nim kilka firm, a na koncu szarym te chinczyki. Ważny jest też prawidłowy montaż, odpowiednie dokrecenie,czy chociaż by to że niektóre elementy należy dokrecic kiedy auto stoi na kołach. Niestety nie zawsze mrchanikom się tak chce, wygodniej kiedy auto uniesione jest na podnosniku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości