Niestety z numerem czy bez raczej nie znajdziesz oryginalnej osłony . Są ponoć jeszcze dostępne w USA. Fox'a i pozostałe sklepy obdzwoniłem tak jak i ASO.
Ws łożysk/a tak jak mówiłem nie spieram się. Nie prowadzę warsztatu , łożyska zmieniłem w Sorci po raz pierwszy. Informacji szukam w necie. Numer uszczelniacza prowadzi do rysunku techn., na którym widać dwa łożyska i w opisie Sorento <09 (СЕМЕРИНГ ПРЕДНА/ЗАДНА ГЛАВИНА CARNIVAL -05), SORENTO -09), K2500/2700 518304E000. Bardzo cenię informacje od autorytetów forum m.in. Marka, Krzyśka i absolutnie nie podważam ich opinii Jeżeli dwa łożyska nie występują wg Ciebie to tak jest.
Moment dokrecania nakrętki piasty przód
Moderator: Moderator
- Voytek
- moja ranga
- Posty: 109
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 15:52
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Rok: 2004
- Kolor: EB Ebony Black + V9
- Przebieg (km.): 120000
- Kontaktowanie:
Re: Moment dokrecania nakrętki piasty przód
- Załączniki
-
- 518304e000 (1).jpg (37.49 KiB) Przejrzano 314 razy
Ostatnio zmieniony piątek, 15 marca 2024, 19:49 przez Voytek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Voytek
- moja ranga
- Posty: 109
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 15:52
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Rok: 2004
- Kolor: EB Ebony Black + V9
- Przebieg (km.): 120000
- Kontaktowanie:
Re: Moment dokrecania nakrętki piasty przód
cus10 pisze:Voytek a osłony tarcz jakie adoptowałeś? Świetnie wyglądają
Pisz na priv, bo mi się znowu oberwie za dezinformacje
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Moment dokrecania nakrętki piasty przód
Jak już coś przerabiałeś to opisz tutaj, komuś się przyda. Nie chodzi o dezinformację tylko w ustalenie stanu faktycznego. Nigdy nie wiadomo czy producent nie wprowadzi zmian. Tylko Sorento to za ciężkie auto na stożkowe łożyska.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości