Moment dokrecania nakrętki piasty przód
Moderator: Moderator
- Voytek
- moja ranga
- Posty: 109
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 15:52
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Rok: 2004
- Kolor: EB Ebony Black + V9
- Przebieg (km.): 120000
- Kontaktowanie:
Moment dokrecania nakrętki piasty przód
Witam, Jaki powinien być moment dokręcania nakrętki piasty przód? Model z pojedynczym łożyskiem.
Ostatnio zmieniony piątek, 15 marca 2024, 07:33 przez Voytek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Moment dokrecania nakrętki pisaty przód
Co to znaczy z pojedyńczym łożyskiem? Moment dokręcania- 245-275 Nm
- Voytek
- moja ranga
- Posty: 109
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 15:52
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Rok: 2004
- Kolor: EB Ebony Black + V9
- Przebieg (km.): 120000
- Kontaktowanie:
Re: Moment dokrecania nakrętki piasty przód
Witam, Dziękuję za info. Są też piasty na dwa łożyska (i nie mam na myśli dwurzędowych) , z tradycyjnym uszczelniaczem (semering).
Ostatnio zmieniony piątek, 15 marca 2024, 07:34 przez Voytek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2091
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: Moment dokrecania nakrętki pisaty przód
Na pewno nie w sorento 1
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
- Voytek
- moja ranga
- Posty: 109
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 15:52
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Rok: 2004
- Kolor: EB Ebony Black + V9
- Przebieg (km.): 120000
- Kontaktowanie:
Re: Moment dokrecania nakrętki piasty przód
Nie wiem czy na pewno nie. Dobierałem uszczelniacz do Sorento JC , wyszło mi: 51830-4E000. Po tym jak okazalo się , że nie pasuje , poszukałem rysunku technicznego i wyszło , że są modele z podwójnym łożyskiem . Ale nie upieram się.
Ostatnio zmieniony piątek, 15 marca 2024, 07:34 przez Voytek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2091
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: Moment dokrecania nakrętki pisaty przód
Mogłeś widzieć podwójne łożysko na wałkach zamiast kulek. Takie były.
- Załączniki
-
- IMG_3706.jpeg (265.23 KiB) Przejrzano 265 razy
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
- Voytek
- moja ranga
- Posty: 109
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 15:52
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Rok: 2004
- Kolor: EB Ebony Black + V9
- Przebieg (km.): 120000
- Kontaktowanie:
Re: Moment dokrecania nakrętki piasty przód
Tak jak pisałem , nie chodzi o dwurzędowe. Nieważne. Kupiłem właściwe uszczelniacze, łożyska weszły SNR(NTN). Przy okazji osłony tarcz udało mi się dobrać od innego auta i po niewielkich modyfikacjach super pasują.
Ostatnio zmieniony piątek, 15 marca 2024, 07:34 przez Voytek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
- Voytek
- moja ranga
- Posty: 109
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 15:52
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Rok: 2004
- Kolor: EB Ebony Black + V9
- Przebieg (km.): 120000
- Kontaktowanie:
Re: Moment dokrecania nakrętki piasty przód
Polska dystrybucja.
Ostatnio zmieniony piątek, 15 marca 2024, 07:34 przez Voytek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
- Voytek
- moja ranga
- Posty: 109
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 15:52
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Rok: 2004
- Kolor: EB Ebony Black + V9
- Przebieg (km.): 120000
- Kontaktowanie:
Re: Moment dokrecania nakrętki piasty przód
Osłony tarcz nie są już dostępne w Europie. Jak wyżej dopasowane z innego auta.
Ostatnio zmieniony piątek, 15 marca 2024, 07:35 przez Voytek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Voytek
- moja ranga
- Posty: 109
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 15:52
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Rok: 2004
- Kolor: EB Ebony Black + V9
- Przebieg (km.): 120000
- Kontaktowanie:
- cus10
- expert
- Posty: 4198
- Rejestracja: wtorek, 28 stycznia 2014, 13:22
- Skąd jesteś: Zawidów
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 204000
- Inny Samochód: A-3 8l 1.6 2001
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 2005r.
- Has thanked: 334 times
- Been thanked: 83 times
- Kontaktowanie:
Re: Moment dokrecania nakrętki piasty przód
Voytek a osłony tarcz jakie adoptowałeś? Świetnie wyglądają
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Moment dokrecania nakrętki piasty przód
Znalazłem od razu bardzo podobny tylko inny numer. A tu osłona -512713E150, tylko są trzy rodzaje trzeba szukać po VIN . Piasty różnią się tylko ABS-sem , to znaczy czujnik czyta z koronki lub z łożyska, albo brak go zupełnie. Nie wiem gdzie widziałeś te podwójne łożyska ale nic takiego niema. Chodzi mi tylko o wyjaśnienie tego żeby nie wprowadzać w błąd zainteresowanych. W tym zestawie co kupiłeś powinien być inny uszczelniacz, widocznie jakaś pomyłka w pakowaniu.
- Załączniki
-
- s-l1600.jpg (133.36 KiB) Przejrzano 199 razy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości