Odbudowa Sorento, 2 w 1
Moderator: Moderator
Regulamin forum
UWAGA: tu wstawiamy tylko własne fotorelacje z napraw i tego co sami zrobiliśmy przy aucie . NIE ZADAJEMY TUTAJ PYTAŃ, tylko dajemy odpowiedzi i wskazówki.
UWAGA: tu wstawiamy tylko własne fotorelacje z napraw i tego co sami zrobiliśmy przy aucie . NIE ZADAJEMY TUTAJ PYTAŃ, tylko dajemy odpowiedzi i wskazówki.
-
- coś umiem
- Posty: 624
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 25 times
- Kontaktowanie:
Re: Odbudowa Sorento, 2 w 1
Pogoda do malowania dobra, ale wraz dość długo wszystko schło. Położony 2 x podkład i zacząłem malować nawierzchniową warstwę, byłem ciekawy efektu.
Tanio oddam główkę mostu do diesla 4.181, wypiaskowana i pomalowana podkładem. Chodzi bardzo ładnie, przebieg auta nie był duży.
Tanio oddam główkę mostu do diesla 4.181, wypiaskowana i pomalowana podkładem. Chodzi bardzo ładnie, przebieg auta nie był duży.
-
- coś umiem
- Posty: 624
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 25 times
- Kontaktowanie:
Re: Odbudowa Sorento, 2 w 1
Jak ustawić tuleję wahacza? Musiałem wyciąć wahacze z wiadomych względów i mogę wprasowywać nowe
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11639
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 356 times
- Kontaktowanie:
Re: Odbudowa Sorento, 2 w 1
Teraz dokładnie Ci nie powiem, ale możesz znaleźć zdjęcie wahacza w necie i porównać.A następnym razem jak pytasz to określ dokładnie który wahacz i która tuleja.

-
- teraz jestem
- Posty: 415
- Wiek: 39
- Rejestracja: wtorek, 15 czerwca 2021, 21:14
- Skąd jesteś: Dobiegniew
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 245
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11639
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 356 times
- Kontaktowanie:
Re: Odbudowa Sorento, 2 w 1
Panicz pisze:Jak ustawić tuleję wahacza? Musiałem wyciąć wahacze z wiadomych względów i mogę wprasowywać nowe
Jeżeli dolny przedni to tuleje są pełne w środku bez żadnych wzmocnień, ustawienie nie ma znaczenia.
-
- coś umiem
- Posty: 624
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 25 times
- Kontaktowanie:
Re: Odbudowa Sorento, 2 w 1
Ramzes1986 pisze:Ile cenisz most 4.181 i wysyłasz.
Sprzedaję samą głowę z mechanizmem różnicowym, 400zł bo już jest pomalowana na czarno poliuretanem (szykowałem na allegro

-
- coś umiem
- Posty: 624
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 25 times
- Kontaktowanie:
Re: Odbudowa Sorento, 2 w 1
Dzięki Marek za info, ale nie będę tych wahaczy tulejował. Zauważyłem że jeden jest trochę przegięty... Uznałem że dam nowe, dolne zamówiłem z srl, górne jeszcze nie zamówione ale wezmę coś lepszego, może orginalne. Sprężyny i amory czekają już od odnowione, będzie Oldman. Wszystkie przewody hamulcowe zawiozłem do majstra który mi takie rzeczy dorabia.
Dłubię teraz przy zaciskach. Tarcze i klocki też nowe.
Teraz muszę w garażu ogarnąć, muszę ze wszystkim się w nim pomieścić, bo już opierdziel od żony dostałem, i tak długo wytrzymała
Dłubię teraz przy zaciskach. Tarcze i klocki też nowe.
Teraz muszę w garażu ogarnąć, muszę ze wszystkim się w nim pomieścić, bo już opierdziel od żony dostałem, i tak długo wytrzymała

- cus10
- expert
- Posty: 4292
- Rejestracja: wtorek, 28 stycznia 2014, 13:22
- Skąd jesteś: Zawidów
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 204000
- Inny Samochód: A-3 8l 1.6 2001
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 2005r.
- Has thanked: 336 times
- Been thanked: 83 times
- Kontaktowanie:
Re: Odbudowa Sorento, 2 w 1
A kolega lewe lusterko dawcy to ma 7-mio pinowe? Bo moje cuś się do końca przestało składać. 

-
- coś umiem
- Posty: 624
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 25 times
- Kontaktowanie:
Re: Odbudowa Sorento, 2 w 1
Lusterko mam, ale ile pin to nie wiem. W pracy jestem, wieczorem zobaczę
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11639
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 356 times
- Kontaktowanie:
Re: Odbudowa Sorento, 2 w 1
cus10 pisze:A kolega lewe lusterko dawcy to ma 7-mio pinowe? Bo moje cuś się do końca przestało składać.
Proponuję WD-40 z czerwoną rurką i napsikać pod obudowę, szczególnie pod szkłem głęboko w stronę silniczka. Zbiera się tam dużo tlenku i brudu. Rurka musi być czerwona inaczej nie pomoże.

-
- coś umiem
- Posty: 624
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 25 times
- Kontaktowanie:
Re: Odbudowa Sorento, 2 w 1
Cześć, chwilowo niewiele się dzieje, pracować też trzeba. Ogólnie z nadwoziem było więcej pracy niż zakładałem, ale już z tego wybrnąłem. Co było do wyspawania już zrobione, położyłem też mastyki na podwoziu. Jutro pomalowanie poliuretanem i puszczenie konserwacji w progi i pozostałe zakamarki. Prace lakiernicze zlecę komuś, nie mam na to czasu.
Plan jest taki że w środę wyjeżdżam z tym nadwoziem i wstawiam moje "stare" Sorento w celu oddzielenia nadwozia od ramy. Trzeba w końcu zacząć coś przekładać
Plan jest taki że w środę wyjeżdżam z tym nadwoziem i wstawiam moje "stare" Sorento w celu oddzielenia nadwozia od ramy. Trzeba w końcu zacząć coś przekładać

- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11639
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 356 times
- Kontaktowanie:
Re: Odbudowa Sorento, 2 w 1
Karoseria jak na te lata to w wyjątkowo w dobrym stanie . To auto to z Włoch?
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2142
- Wiek: 36
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 104 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość