Plastik skruszał i ułamał się kruciec od zbiorniczka. Naprawa prosta i jak narazie skuteczna. Potrzebne rzeczy: nypel M10x1 od LPG, wiertło 9mm, pilnik , gwintownik 10x1 lub opalarka, klucz 13. Ucinamy pozostałości po krućcu. Wiercimy otwór wiertłem 9. Nie miałem gwintownika więc podgrzałem trochę zbiornik i nypel i wkręciłem go robiąc gwint. Jak przestygło to wykręciłem. Z jednej strony sfazowałem gwint na tyle żeby przewodu gumowego nie pocięło ale żeby się trzymał (jak ktoś ma dostęp do tokarki to można jeszze a-la choinkę zrobć). Poźniej wkręciłem nypel na klej do gwintów. "ciała" zbiornik w tym miejscu ma dużo więc powinno trzymać na wieki ;-)
Naprawa zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego
Moderator: Moderator
Regulamin forum
UWAGA: tu wstawiamy tylko własne fotorelacje z napraw i tego co sami zrobiliśmy przy aucie . NIE ZADAJEMY TUTAJ PYTAŃ, tylko dajemy odpowiedzi i wskazówki.
UWAGA: tu wstawiamy tylko własne fotorelacje z napraw i tego co sami zrobiliśmy przy aucie . NIE ZADAJEMY TUTAJ PYTAŃ, tylko dajemy odpowiedzi i wskazówki.
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: Naprawa zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego
Dobra robota. Niestety z doświadczenia wiem, że jak łamie się króciec, to niedługo potem pęka zbiornik i trzeba go wymienić.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości