Tak miałem od początku.
Wersja sprzedawcy: Montowałem radio z kamerą cofania i zegarek się uszkodził jak przeciągałem kable. Nowy zegarek będzie za tydzień. Wystarczy wymienić.
Moja ambicja: Jesteś elektronikiem, poradzisz sobie z naprawą. Przy okazji zbijesz cenę.
Niestety zdrowy rozsądek siedział cicho, a powinien powiedzieć "za ch... nie będziesz miał czasu się tym zająć".
Nowy zegarek przyjechał po tygodniu, wymiana nic nie dała.
Na początku myślałem, że popaliły się wyjścia na sterowniku. Problem jednak tkwi w braku zasilania, a tu sprawa się komplikuje. Stany na rozdzielaczach nie wyglądają tak jak można by się spodziewać.
Przydałby się opis pinów na rozdzielaczach, jednak nie mogę się dokopać.
ETACS - co w nim siedzi
Moderator: Moderator
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
- vokal
- ASSISTANCE
- Posty: 6169
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
- Skąd jesteś: WA/NOE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
- Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 49 times
- Kontaktowanie:
Re: ETACS - co w nim siedzi
Takiej rozpiski raczej nie znajdziesz.
To co udało mi się odszukać masz na rysunku poniżej:
To co udało mi się odszukać masz na rysunku poniżej:
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: ETACS - co w nim siedzi
Jest progres. Znalazłem przeróbkę między SC-06 a SC-08. Dodatkowo rozdzielacz, który brałem za SC-08 wcale nim nie był. Z ryciny widać, że powinien być to ten niebieski. Tymczasem jest to ten szary.
. Została jeszcze do zlokalizowania przerwa między bezpiecznikiem memory, a pinem 17 SC-06, jednak po podaniu na niego napięcia wszystko zaczyna działać.Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
- vokal
- ASSISTANCE
- Posty: 6169
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
- Skąd jesteś: WA/NOE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
- Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 49 times
- Kontaktowanie:
Re: ETACS - co w nim siedzi
No to ewidentnie brakuje kabla
Fabryczne rozcięcie jest dopiero na kostce pod skrzynką bezpieczników.
Po drodze jest jeszcze peszel na ścianie grodziowej, a może to gazownik coś poknuł przy zakładaniu instalacji
Fabryczne rozcięcie jest dopiero na kostce pod skrzynką bezpieczników.
Po drodze jest jeszcze peszel na ścianie grodziowej, a może to gazownik coś poknuł przy zakładaniu instalacji
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: ETACS - co w nim siedzi
Znalazłem.
Nasi tu byli. Kostka JB-06 nie wchodzi do końca i wypada z gniazda, więc ktoś ją przykleił jakimś czarnym cholerstwem. Wszystko by było dobrze, ale pin 1 nie stykał. Może by to poprawić? Nie. Lepiej zmodyfikować instalację w 2 innych miejscach
Czarne cholerstwo okazało się kruche i kostkę udało się wyjąć. Przejście z bezpiecznika na pin1 jest, po kablu też jest. Wystarczy wtyknąć wtyczkę do końca i sprawa załatwiona.
Dzięki vokal. Bez Ciebie by się nie udało.
Nasi tu byli. Kostka JB-06 nie wchodzi do końca i wypada z gniazda, więc ktoś ją przykleił jakimś czarnym cholerstwem. Wszystko by było dobrze, ale pin 1 nie stykał. Może by to poprawić? Nie. Lepiej zmodyfikować instalację w 2 innych miejscach
Czarne cholerstwo okazało się kruche i kostkę udało się wyjąć. Przejście z bezpiecznika na pin1 jest, po kablu też jest. Wystarczy wtyknąć wtyczkę do końca i sprawa załatwiona.
Dzięki vokal. Bez Ciebie by się nie udało.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11392
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: ETACS - co w nim siedzi
Alien125 , ciekawy był ten problem , tylko się pogubiłem ta kostka klejona to gdzie , na skrzynce bezpiecznikowej ?
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: ETACS - co w nim siedzi
Tak. Od spodu skrzynki w komorze silnika są wtyczki. Jeśli nie ma tam dołożonej wiązki od gazu np. to dojście jest dobre. Wystarczy odkręcić 3 śruby, 2 grube kable zasilające skrzynkę i całość się podnosi. Bezpieczników nie trzeba wyjmować.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości