Problem z zapalniczką i środkowym gniazdem zasilania
Moderator: Moderator
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem z zapalniczką i środkowym gniazdem zasilania
Może sprawdziłeś na końcówkach zasilenia (sterowania ) przekaźnika i idzie przez cewkę ?
-
- dobry jak...
- Posty: 974
- Wiek: 51
- Rejestracja: sobota, 29 grudnia 2018, 17:36
- Skąd jesteś: Zgierz
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.4 16V (139 KM ) LPG Sorento1
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 181300
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 40 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem z zapalniczką i środkowym gniazdem zasilania
Sam nie wiem co myśleć na ten temat,jednak wizyta u szpeca-elektryka chyba będzie konieczna bo dziś po raz kolejny panel klimatyzacji ( a konkretnie kontrolki przy przyciskach obiegów powietrza) zaczął mi delikatnie mrygać jakby nie do końca coś tam stykało. Po chwili wszystko wróciło do normy.
Ja pierdykam ,niech ktoś strzeli mnie w ten głupi łeb . teraz dopiero zauważyłem że sprawdzałem bezpiecznik BTN1 a nie jak pisał vokal BTN3
Ja pierdykam ,niech ktoś strzeli mnie w ten głupi łeb . teraz dopiero zauważyłem że sprawdzałem bezpiecznik BTN1 a nie jak pisał vokal BTN3
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
-
- dobry jak...
- Posty: 974
- Wiek: 51
- Rejestracja: sobota, 29 grudnia 2018, 17:36
- Skąd jesteś: Zgierz
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.4 16V (139 KM ) LPG Sorento1
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 181300
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 40 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem z zapalniczką i środkowym gniazdem zasilania
Oba sprawne,dziś zawziąłem się i wyciągnąłem puche obok nogi kierowcy (podejrzewałem że może gdzieś nie styka),wszystkie wtyki wypięte i popsikane Kontaktem. niestety efektów brak
PS. czy ja dobrze widziałem że w środku tej puchy są scalaki ?
PS. czy ja dobrze widziałem że w środku tej puchy są scalaki ?
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem z zapalniczką i środkowym gniazdem zasilania
Rozebrałeś skrzynkę bezpiecznikową ? Inaczej to środka nie widać . To jak już w ten sposób to trzeba było zajrzeć do tej w komorze silnika .
-
- dobry jak...
- Posty: 974
- Wiek: 51
- Rejestracja: sobota, 29 grudnia 2018, 17:36
- Skąd jesteś: Zgierz
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.4 16V (139 KM ) LPG Sorento1
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 181300
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 40 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem z zapalniczką i środkowym gniazdem zasilania
Niee ,miałem stracha o te zatrzaski a robiłem to na działce 20km od domu.
Scalaki zauważyłem przy pryskaniu styków.
Niestety na poważne rozebranie wciąż brak czasu ,robota,rodzina,sen. I tak w kółko
Scalaki zauważyłem przy pryskaniu styków.
Niestety na poważne rozebranie wciąż brak czasu ,robota,rodzina,sen. I tak w kółko
- vokal
- ASSISTANCE
- Posty: 6169
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
- Skąd jesteś: WA/NOE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
- Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 49 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem z zapalniczką i środkowym gniazdem zasilania
No niestety, ale musisz dostać się do przekaźnika i sprawdzić, czy dochodzi do niego zasilanie z BTN3. Najpierw przedzwoń przewód, który zacisk dostaje zasilanie z BTN, a potem sprawdzaj dalej, aż do przekaźnika.
Cewki przekaźników gniazd maja stałą masę, a sterowanie jest plusem po ACC kluczyka.
Cewki przekaźników gniazd maja stałą masę, a sterowanie jest plusem po ACC kluczyka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości