Czołem!
Sorento 2004, 2,5CRDI, automat
Wczoraj nagle taka akcja: gasną światła (zostają postojowe), na desce zapalają się kontrolki poduszki, ABS, hamulców, natężenie podświetlenia ustawia się na 100%, radio włącza się i wyłącza, obroty silnika na biegu jałowym na 1000 rpm...
Po pewnym czasie część kontrolek wyłącza się, zostaje kontrola poduszek. Światła się włączają, obroty wracają na poziom ok 700, podświetlenie wraca do ustawionego poziomu.
Po wyłączeniu silnika akcja od nowa. Po pewnym czasie wraca, ale zapalają się i gaszą kontrolki od hamulców.
Światła działają.
Po przerwie i kolejnym odpaleniu akcja od nowa. Potem znów wraca do normy, ale znów jakaś z kontrolek świeci - chyba poduszek.
Czy ktoś miał taki przypadek??
Od czego zacząć?
Dziwny problem z elektryką
Moderator: Moderator
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Dziwny problem z elektryką
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Dziwny problem z elektryką
Od kostki stacyjki i skrzynki bezpiecznikowej w komorze silnika . Sprawdź przewody na rozruszniku .
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Dziwny problem z elektryką
Pomierzyłem dziś ładowanie. Wniosek: brak ładowania.
Napięcie na wyłączonym: 12,5V.
Napięcie na jałowym (światła, radio, nawiew): 11,98.
Napięcie na 2500 rpm (światła, radio, nawiew): 11,98...
Sądzę, że padł regulator lub alternator. Jutro dzwonie do fachowców i regeneracja.
Napięcie na wyłączonym: 12,5V.
Napięcie na jałowym (światła, radio, nawiew): 11,98.
Napięcie na 2500 rpm (światła, radio, nawiew): 11,98...
Sądzę, że padł regulator lub alternator. Jutro dzwonie do fachowców i regeneracja.
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Dziwny problem z elektryką
Sorento ciągle mnie zaskakuje objawami, normalne powinna zapalać się kontrolka alternatora i ręcznego . A plus do alternatora dochodzi w grubym przewodzie ?
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2088
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: Dziwny problem z elektryką
Mi jak padł regulator to dokładnie tak miałem. Zerknij w mój temat. Kontrolki świrowały wskazówki świrowały, a jak już jest bardzo mało prądu to wszystko gaśnie a skrzynia przestaje biegi zmieniać xD
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
- rings
- teraz jestem
- Posty: 494
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:02
- Skąd jesteś: Pruchna k/Cieszyna
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: AWD
- Rok: 2013
- Kolor: CZARNY
- Przebieg (km.): 100000
- Inny Samochód: Kia Venga
- Twoje poprzednie Sorento: 3,5v6 RWD złote
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 11 times
- Kontaktowanie:
Re: Dziwny problem z elektryką
Sprawdź przewód masowy.
3.5 V6 2005 2wd A/T(automat) złoty wersja USA. 3.5 V6 2013 AWD A/T(automat) czarny wersja USA
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Dziwny problem z elektryką
To już trzeba trochę pojeździć bez ładowania, na początku może być brak kontrolki alternatora lub będzie się świecić na stałe .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości