
na pusto - mierzę od podłogi przez środek koła do plastikowej krawędzi nadkola - przód 785mm, tył 785mm. z obciążeniem typu jedno dziecko w trzecim rzędzie / albo komplet opon

opony - standard 235/55/19
Moderator: Moderator
ZoZol357 pisze:Co do specyficznego hałasu z napinaczy to u mnie też on występuje. Jeśli trwa 2-3 sek. to jest ok, po prostu olej musi do nich dotrzeć, bo to napinacze hydrauliczne. Jeżeli dłużej to jest się czym zacząć martwić. Ja już zmienię cały komplet przy 200tyś, łańcuchy i napinacze. Poza tym problemów brak, a już prawie 180tyś.
jender pisze:ZoZol357 pisze:Co do specyficznego hałasu z napinaczy to u mnie też on występuje. Jeśli trwa 2-3 sek. to jest ok, po prostu olej musi do nich dotrzeć, bo to napinacze hydrauliczne. Jeżeli dłużej to jest się czym zacząć martwić. Ja już zmienię cały komplet przy 200tyś, łańcuchy i napinacze. Poza tym problemów brak, a już prawie 180tyś.
Nie jestem przekonany czy jest to normalne cykanie. U znajomego, który też ma silnik na łańcuchu rozrządu z hydraulicznym napinaczem tak się nigdy nie dzieje. ASO w którym serwisuje auto też było takiego zdania i wymieniło napinacze na gwarancji.
Niedźwiedź 116 pisze:127000km rozszczelniona chłodnica.
ZoZol357 pisze:jender pisze:
Nie jestem przekonany czy jest to normalne cykanie. U znajomego, który też ma silnik na łańcuchu rozrządu z hydraulicznym napinaczem tak się nigdy nie dzieje. ASO w którym serwisuje auto też było takiego zdania i wymieniło napinacze na gwarancji.
Konstrukcje napinaczy są różne. Spoko, że wymienili. Napinacza z naszego 2.0Crdi nie trzymałem w ręce, ale po zdjęciach w internecie widziałem, że nie ma on tzw. ząbków, które zapobiegają cofaniu się napinacza po utracie ciśnienia oleju, czy wraz z wyciąganiem łańcucha. Dlatego po odpaleniu występuje taki dźwięk, bo napinacz jak dostanie ciśnienie oleju musi dopiero dojść do swojej pozycji pracy, a to trwa i będzie trwało coraz dłużej, bo łańcuch się z czasem coraz bardziej wyciąga. Pewnie tan dźwięk powróci po następnych kilkudziesięciu tyś km. Chyba, że coś poprawili. Po 200tyś km wymieniłbym cały zestaw rozrządu i tak zrobię u siebie, choć ASO oczywiście wymiany nie przewiduje.
Whiteehead pisze:ZoZol357 pisze:
Konstrukcje napinaczy są różne. Spoko, że wymienili. Napinacza z naszego 2.0Crdi nie trzymałem w ręce, ale po zdjęciach w internecie widziałem, że nie ma on tzw. ząbków, które zapobiegają cofaniu się napinacza po utracie ciśnienia oleju, czy wraz z wyciąganiem łańcucha. Dlatego po odpaleniu występuje taki dźwięk, bo napinacz jak dostanie ciśnienie oleju musi dopiero dojść do swojej pozycji pracy, a to trwa i będzie trwało coraz dłużej, bo łańcuch się z czasem coraz bardziej wyciąga. Pewnie tan dźwięk powróci po następnych kilkudziesięciu tyś km. Chyba, że coś poprawili. Po 200tyś km wymieniłbym cały zestaw rozrządu i tak zrobię u siebie, choć ASO oczywiście wymiany nie przewiduje.
Według instrukcji wymiana rozrządu między 160-185tys
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość