Warsztat: Zwolnione mosty

Zbiór wiedzy i modyfikacji off-road (tu prezentujemy wyłącznie swoje przeróbki i sprawdzone modyfikacje)

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11348
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 352 times
Kontaktowanie:

Re: Warsztat: Zwolnione mosty

#31 Postautor: Marek » poniedziałek, 5 grudnia 2022, 20:17

Dopiszę tylko , że można dolać dodatek o ile ma się pewność jaki olej tam jest.

Awatar użytkownika
Osm_76
jestem
jestem
Posty: 7
Rejestracja: niedziela, 7 lutego 2021, 17:58
Skąd jesteś: Spręcowo
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: Manualna
Napęd: 4 WD
Rok: 2005
Kontaktowanie:

Re: Warsztat: Zwolnione mosty

#32 Postautor: Osm_76 » niedziela, 11 grudnia 2022, 20:15

No cóż, ległem na glebie (minus 5st.) wymieniłem olej w moście na właściwy, podłączyłem przód no i dupa. Nadal przy ostrym skręcie koło buksuje i dodatkowo pojawił się nieoczekiwany problem, nie załącza się stałe 4x4 a dokładnie nie zapala się kontrolka. Co teraz można jeszcze sprawdzić żeby wykluczyć dyfer?


Wróć do „Warsztat 4x4”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości