Patent opracował Przemysław Pajdowski, za jego zgodą zacytuje jego opis:
„Witam wszystkich.
Kolejna modyfikacja na plus dla auta. Jest to poprawa kąta nachylenia drążka kierowniczego. Oczywiście tyczy się to aut z liftem 4" lub większym.
Części potrzebne do przeróbki:
2x Trw JTE1856
2x Delphi TA2855
2x Redukcja gwintu 18mm na 16mm
2x Nakrętka 10.9 m18 1.5 gwint
Klej do gwintów
Części można szukać oczywiście innych firm.
Pozdrawiam i miłej pracy życzę.”
Ja ze strojej strony dodam że na nowy drążek kierowniczy wkręcamy na klej redukcję gwintu, na to dajemy nową nakrętkę m18 na 1.5 do zakontrowania końcówki drążka. Reszta jak przy standardowej wymianie tego elementu
WARSZTAT: przeróbka układu kierowniczego zwiększająca kąty pracy
Moderator: Moderator
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2126
- Wiek: 36
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 104 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość