WARSZTAT: przeróbka układu kierowniczego zwiększająca kąty pracy

Zbiór wiedzy i modyfikacji off-road (tu prezentujemy wyłącznie swoje przeróbki i sprawdzone modyfikacje)

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Mucha
Off-Road
Off-Road
Posty: 2126
Wiek: 36
Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
Skąd jesteś: Raszyn
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2003
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 228000
Has thanked: 63 times
Been thanked: 104 times
Kontaktowanie:

WARSZTAT: przeróbka układu kierowniczego zwiększająca kąty pracy

#1 Postautor: Mucha » środa, 20 listopada 2024, 19:02

Patent opracował Przemysław Pajdowski, za jego zgodą zacytuje jego opis:

„Witam wszystkich.
Kolejna modyfikacja na plus dla auta. Jest to poprawa kąta nachylenia drążka kierowniczego. Oczywiście tyczy się to aut z liftem 4" lub większym.
Części potrzebne do przeróbki:
2x Trw JTE1856
2x Delphi TA2855
2x Redukcja gwintu 18mm na 16mm
2x Nakrętka 10.9 m18 1.5 gwint
Klej do gwintów

Części można szukać oczywiście innych firm.

Pozdrawiam i miłej pracy życzę.”

Ja ze strojej strony dodam że na nowy drążek kierowniczy wkręcamy na klej redukcję gwintu, na to dajemy nową nakrętkę m18 na 1.5 do zakontrowania końcówki drążka. Reszta jak przy standardowej wymianie tego elementu
Załączniki
IMG_5079.png
IMG_5079.png (2.4 MiB) Przejrzano 246 razy
IMG_5078.jpeg
IMG_5078.jpeg (19.8 KiB) Przejrzano 246 razy
IMG_5077.jpeg
IMG_5076.jpeg
IMG_5075.jpeg
IMG_5074.jpeg
Mówcie mi kolekcjoner :roftl:

Wróć do „Warsztat 4x4”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość