Amortyzatory ciężki temat

Zbiór wiedzy i modyfikacji off-road (tu prezentujemy wyłącznie swoje przeróbki i sprawdzone modyfikacje)

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Mucha
Off-Road
Off-Road
Posty: 2085
Wiek: 35
Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
Skąd jesteś: Raszyn
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2003
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 228000
Has thanked: 62 times
Been thanked: 105 times
Kontaktowanie:

Re: Amortyzatory ciężki temat

#16 Postautor: Mucha » piątek, 19 lutego 2021, 18:46

Niestety przy patrolu Marku to trzeba będzie dorabiać :kwink: seryjna sprężyna z patrola owszem jest dłuższa niż nasza ale auto ma niej siada
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik :rolley:
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie :happy2:

Awatar użytkownika
kaini
Off-Road
Off-Road
Posty: 397
Rejestracja: sobota, 4 listopada 2017, 21:49
Skąd jesteś: Jasło
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 3.3 V6 (248KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2009
Kolor: Srebrny
Przebieg (km.): 186333
Inny Samochód: TSI & CRDI
Been thanked: 15 times
Kontaktowanie:

Re: RE: Re: Amortyzatory ciężki temat

#17 Postautor: kaini » piątek, 19 lutego 2021, 18:58

Mucha pisze:A jak chcesz tą długość dobierać? :)
A to mało sprężyn do patrola dłuższych? Nie gadaj że taka bida jak w Sorento.
Szybkie sprawdzenie na allegro i zestaw 4" sprężyn 1000 zł.
2 4 6" do wyboru do koloru

Awatar użytkownika
Mucha
Off-Road
Off-Road
Posty: 2085
Wiek: 35
Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
Skąd jesteś: Raszyn
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2003
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 228000
Has thanked: 62 times
Been thanked: 105 times
Kontaktowanie:

Re: Amortyzatory ciężki temat

#18 Postautor: Mucha » piątek, 19 lutego 2021, 19:41

Testuj :kwink: każda z tych liftujacych sprężyn jest +100, +200, +300 kilo a seryjna z parcha jest już za twarda :tea:
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik :rolley:
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie :happy2:

Awatar użytkownika
kaini
Off-Road
Off-Road
Posty: 397
Rejestracja: sobota, 4 listopada 2017, 21:49
Skąd jesteś: Jasło
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 3.3 V6 (248KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2009
Kolor: Srebrny
Przebieg (km.): 186333
Inny Samochód: TSI & CRDI
Been thanked: 15 times
Kontaktowanie:

Re: Amortyzatory ciężki temat

#19 Postautor: kaini » sobota, 20 lutego 2021, 11:36

To trzeba kupić zużyte na testy i może będzie git :)

Awatar użytkownika
Mucha
Off-Road
Off-Road
Posty: 2085
Wiek: 35
Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
Skąd jesteś: Raszyn
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2003
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 228000
Has thanked: 62 times
Been thanked: 105 times
Kontaktowanie:

Re: Amortyzatory ciężki temat

#20 Postautor: Mucha » sobota, 20 lutego 2021, 14:22

Ja już tyle tego szukam, że niedługo już będę miał wiedzę żeby samemu ukręcić sprężynę :roftl:
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik :rolley:
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie :happy2:


Wróć do „Warsztat 4x4”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości