Warsztat: Zwolnione mosty
Moderator: Moderator
-
- jestem
- Posty: 19
- Rejestracja: niedziela, 8 sierpnia 2021, 16:37
- Skąd jesteś: Chorzów
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Has thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Warsztat: Zwolnione mosty
Tylko jedna rzecz mnie zastanawia jak się to ma do przedniego przełożenia na stronie pisze ze oba przełożenia powinny współgrać ze sobą, nie jestem mechanikiem i nie wiem jak to zadziała tym bardziej że napędy mam dopinane ręcznie ?
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2091
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: Warsztat: Zwolnione mosty
No oba mosty trzeba zmienić. Nie może być z tylu inne z przodu inne.
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2091
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: Warsztat: Zwolnione mosty
Visitor Ciebie to ratują jedynie mosty z benzyny 2.4, tam jest 4.875 a Ty masz u siebie już na start 4.181.
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
- visitor
- Off-Road
- Posty: 2354
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 13 kwietnia 2016, 20:00
- Skąd jesteś: Łomianki
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 326000
- Inny Samochód: Hyundai ix55
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 ON 170KM USEL AT LIFT OSŁONY
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 71 times
- Kontaktowanie:
Re: Warsztat: Zwolnione mosty
Myślę, dlatego, że ostatnio coraz częściej odczuwam brak mocy. Muszę jeździć na niższych biegach albo zapinać reduktor. Sam nie wiem co lepsze mapa, wymiana turbo czy inne mosty
Sorento 2,5 ON M/T 140KM lift4" MT USEL RAPTOR snorkel osłony wyciągarka 13000lbs kevlar
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2091
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: Warsztat: Zwolnione mosty
Wszystko na raz
Myślę że najpierw mapa potem mosty na końcu turbo. Chyba że chcesz włożyć zupełnie inne turbo, np od polifta lub wogole większe to turbo na 2 miejsce bym wstawił.
Myślę że najpierw mapa potem mosty na końcu turbo. Chyba że chcesz włożyć zupełnie inne turbo, np od polifta lub wogole większe to turbo na 2 miejsce bym wstawił.
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
- visitor
- Off-Road
- Posty: 2354
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 13 kwietnia 2016, 20:00
- Skąd jesteś: Łomianki
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 326000
- Inny Samochód: Hyundai ix55
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 ON 170KM USEL AT LIFT OSŁONY
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 71 times
- Kontaktowanie:
Re: Warsztat: Zwolnione mosty
V-Tech, Kreator Mocy, czy może coś innego?
Sorento 2,5 ON M/T 140KM lift4" MT USEL RAPTOR snorkel osłony wyciągarka 13000lbs kevlar
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Warsztat: Zwolnione mosty
Przecież żeby zrobić porządnie mapowanie silnika to musi być sprawny. Jeżeli nie ma mocy to trzeba to naprawić.
- visitor
- Off-Road
- Posty: 2354
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 13 kwietnia 2016, 20:00
- Skąd jesteś: Łomianki
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 326000
- Inny Samochód: Hyundai ix55
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 ON 170KM USEL AT LIFT OSŁONY
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 71 times
- Kontaktowanie:
Re: Warsztat: Zwolnione mosty
Z mojej wiedzy wynika, że wszystko okej. Osłony metalowe, nalewki MT, wyciągarka hi-lift, krata, itp. więc 140KM z czego pewnie trochę "uciekło" to mało. Sprawdzić nie zaszkodzi, szanujący się tuner zawsze od tego zaczyna.
Sorento 2,5 ON M/T 140KM lift4" MT USEL RAPTOR snorkel osłony wyciągarka 13000lbs kevlar
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
- Osm_76
- jestem
- Posty: 7
- Rejestracja: niedziela, 7 lutego 2021, 17:58
- Skąd jesteś: Spręcowo
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kontaktowanie:
Re: Warsztat: Zwolnione mosty
Witam. Mam takie pytanie. Jakie powinny być ustawienia przełożeń tył/przód aby nie rwało tylnego koła przy ostrym skręcie, czy może problem tkwi w dyfrze? Jak spasować tył z przodem, prawdopodobnie muszę wymienić tylny most więc jak mam go spasować z przodem?
Za wszelką pomoc bardzo dziękuję.
Za wszelką pomoc bardzo dziękuję.
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2091
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: Warsztat: Zwolnione mosty
Przełożenia muszą być bezwzględnie te same przód i tył. Jeśli Ci rwie koło to możliwe że masz albo zły olej w moście z LSD, albo zablokowany napęd na 4 koła.
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Warsztat: Zwolnione mosty
Możesz to opisać, szarpie całym autem podczas skręcania czy tylko koło buksuje?
- Osm_76
- jestem
- Posty: 7
- Rejestracja: niedziela, 7 lutego 2021, 17:58
- Skąd jesteś: Spręcowo
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kontaktowanie:
Re: Warsztat: Zwolnione mosty
Dzięki za szybką odpowiedź. To idąc tym tropem żeby sprawdzić czy jest prawidłowy olej to go po prostu wymienić czy wystarczy zastosowanie dodatek MOPAR DO MOSTÓW Z LSD MS-10111 120ML.
- Osm_76
- jestem
- Posty: 7
- Rejestracja: niedziela, 7 lutego 2021, 17:58
- Skąd jesteś: Spręcowo
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kontaktowanie:
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2091
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: Warsztat: Zwolnione mosty
Na naszym forum nie piszemy postów jeden pod drugim. Użyj edycji i dopisz jeśli o czymś zapomniałeś.
Do mostu możesz dolac dodatek i powinno pomóc jeśli to to.
Ogólnie to dobrze jeśli chcesz ciągnąć ten wątek, napisać nowy temat w odpowiedniej grupie forum i nie mieszać niepotrzebnie w temacie zwolnionych mostów
Do mostu możesz dolac dodatek i powinno pomóc jeśli to to.
Ogólnie to dobrze jeśli chcesz ciągnąć ten wątek, napisać nowy temat w odpowiedniej grupie forum i nie mieszać niepotrzebnie w temacie zwolnionych mostów
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości