Strona 2 z 4

Re: Sprężyny H&R czyli jak podnieść auto o 45mm

: środa, 7 stycznia 2015, 11:47
autor: hunter
Kąty się zmieniają i tak geometria do roboty, mam to zrobione w identyczny sposób na Daystarze .

Re: Sprężyny H&R czyli jak podnieść auto o 45mm

: środa, 7 stycznia 2015, 21:04
autor: regi
Katy bezapelacyjnie sie zmienia. Bedziesz mial lodke. Czym wiecej auto pojdzie do gory tym wiecej kola po ustawieniu katow pojda do srodka. Bedzie to troche wygladalo jak polonez sprzed 93 roku :) Ja tak teraz mam, bo zalozylem zimowki na oryginalnych felgach i smiesznie wyglada. Dlatego mozna pozniej zalozyc dystanse na kola lub bezpieczniej zmienic felgi na mniejsze ET, zeby bylo OK. Czyli, podnoszac przod, kola wejda wizualnie do srodka. Podnoszac tyl, nic sie nie zmieni tylko wysokosc.
Ale, podnoszac przod na dystansach nie musisz przedluzac amortyzatorow bo nie rozciagasz amortyzatora. Podnoszac tyl musisz przedluzyc amortyzatory, bo Ci sie naciagna i przy naglych zeskokach z muld, kraweznikow itp, mozesz rozerwac amortyzator. To co ja mam w stopce to jeden z najoptymalniejszych rozwiazan z amortyzatorami.

Re: Sprężyny H&R czyli jak podnieść auto o 45mm

: poniedziałek, 12 stycznia 2015, 09:59
autor: Admin
Obrazek

Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę

: poniedziałek, 12 stycznia 2015, 11:50
autor: ntgale
A TU w całości

Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę

: poniedziałek, 12 stycznia 2015, 11:56
autor: rkalabun
:happy1: chcę takie podkładki-do kogo uderzać i ile PLN potrzeba??? Chyba że to tajemnica zarezerwowana tylko dla wtajemniczonych :kwink:

Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę

: wtorek, 13 stycznia 2015, 19:17
autor: dlubacz
Czekałem na te zdjęcia :) . I niedyskretnie spytam, czy wymienialiście też amortyzatory? Przednie koła stoją prosto?

Lift wygląda super! :happy2:

Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę

: wtorek, 13 stycznia 2015, 20:03
autor: ntgale
Amorki stare.

Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę

: wtorek, 13 stycznia 2015, 20:29
autor: orzeł
rkalabun pisze::happy1: chcę takie podkładki-do kogo uderzać i ile PLN potrzeba??? Chyba że to tajemnica zarezerwowana tylko dla wtajemniczonych :kwink:


Wszyscy wiedzą że podjąłem się tego zadania,a Ty pytasz gdzie montowane? :hmm:

Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę

: wtorek, 13 stycznia 2015, 21:50
autor: dlubacz
Szkoda, że Sorcia z przodu nie ma mostu, bo można by ją było windować jeszcze wyżej :)

Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę

: wtorek, 13 stycznia 2015, 21:56
autor: tommy
A co jak jak nie most jest z przodu ? :hmm:

Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę

: wtorek, 13 stycznia 2015, 22:34
autor: Murzyn1313
dlubacz pisze:Szkoda, że Sorcia z przodu nie ma mostu, bo można by ją było windować jeszcze wyżej :)

A niby co jest? Wiadukt?

Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę

: wtorek, 13 stycznia 2015, 23:15
autor: vokal
Dlubacz dobrze pisze - z przodu jest mechanizm różnicowy z wahaczami.
Most jest tylko z tyłu.

Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę

: wtorek, 13 stycznia 2015, 23:59
autor: hunter
vokal pisze:Dlubacz dobrze pisze - z przodu jest mechanizm różnicowy z wahaczami.
Most jest tylko z tyłu.

Mylicie się koledzy z przodu w Sorento jest most:

-Podział mostów ze względu na sposób powiązania z kołami napędzanymi:
1. sztywne(z pochwą)
2. z niezależnym zawieszeniem kół - z półosiami napędowymi ( przegubowymi)

W skład mostu napędowego w zależności od konstrukcji układu napędowego i zawieszenia wchodzą następujące mechanizmy:
-przekładnia główna;
-mechanizm różnicowy;
-półosie napędowe;
-zwolnice;
-piasty kół;
-pochwa kompletna lub szczątkowa albo korpus zespołu zblokowanego.

Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę

: środa, 14 stycznia 2015, 00:15
autor: vokal
Kwestia nomenklatury.
Most to most, a nie mechanizm różnicowy, ale definicji jest wiele.

Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę

: środa, 14 stycznia 2015, 08:44
autor: rkalabun
Orzeł-pytanie rzuciłem zanim odczytałem, że wszystko Twoja robota :love: