zwijacz pasów
Moderator: Moderator
-
- ASSISTANCE
- Posty: 2447
- Wiek: 47
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
- Skąd jesteś: Czę100chowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny/grafitowy
- Przebieg (km.): 219000
- Inny Samochód: SHILTON
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
zwijacz pasów
Takie pytanie na szybko -demontował ktoś boczki słupków między drzwiami? Chodzi mi o to jak są mocowane bo jutro zamierzam się zabrać za zdemontowanie zwijacza pasów. Podpowiedź przyspieszy mój jutrzejszy demontaż a czasu mi coś ostatnio zawsze brakuje
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1633
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 231000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 196 times
- Kontaktowanie:
Re: zwijacz pasów
Wyciągasz listwy plastikowe na progach (są wciskane), pod nimi masz po jednym wkręcie z przodu i z tyłu osłony słupka i reszta wciskana - podważasz od góry i jest twoja.
-
- ASSISTANCE
- Posty: 2447
- Wiek: 47
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
- Skąd jesteś: Czę100chowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny/grafitowy
- Przebieg (km.): 219000
- Inny Samochód: SHILTON
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: zwijacz pasów
No i gitara. Niech Ci za Twoje dobre uczynki Sorcia nigdy przykrości nie sprawi. Amen
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1633
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 231000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 196 times
- Kontaktowanie:
Re: zwijacz pasów
Nie zdążyłem odpowiedzieć , zostałem uprzedzony i wszystkie błogosławieństwa spłynęły na Gomezowe wozidło ale mam pytanie; cóż zamierzasz czynić z owymi zwijaczami? Czyżbyś chciał coś usprawniać w temacie szybszego chowania się pasów
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1633
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 231000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 196 times
- Kontaktowanie:
Re: zwijacz pasów
eMeRaldzie, przy najbliższym spotkaniu postaram się przelać Tobie połowę tych Hessowych błogosławieństw.
A całkiem poważnie, kiedy u siebie demontowałem w/w elementy, to na tym jarzmie prowadzącym pas było całkiem sporo syfu wszelakiego, ale że demontowałem plastiki w celu instalacji podświetlenia na nogi, to oczywiście wtedy olałem temat.
Chociaż będzie zajęcie na przyszłość.
A całkiem poważnie, kiedy u siebie demontowałem w/w elementy, to na tym jarzmie prowadzącym pas było całkiem sporo syfu wszelakiego, ale że demontowałem plastiki w celu instalacji podświetlenia na nogi, to oczywiście wtedy olałem temat.
Chociaż będzie zajęcie na przyszłość.
-
- ASSISTANCE
- Posty: 2447
- Wiek: 47
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
- Skąd jesteś: Czę100chowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny/grafitowy
- Przebieg (km.): 219000
- Inny Samochód: SHILTON
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: zwijacz pasów
eMeR pisze:Czyżbyś chciał coś usprawniać w temacie szybszego chowania się pasów
Dokładnie tak. Przeczyściłem kiedyś na mokro chemią bo już w ogóle się nie zwijały i jest o niebo lepiej ale do doskonałości jeszcze ciutke im brakuje. A u mnie jest tak, że jak chcą ze mną jeździć to muszą być jak nowe
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
-
- ASSISTANCE
- Posty: 2447
- Wiek: 47
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
- Skąd jesteś: Czę100chowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny/grafitowy
- Przebieg (km.): 219000
- Inny Samochód: SHILTON
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: zwijacz pasów
Gerwazy danke schön
Niech Ci karpia i pierogów na wigilijnym stole nigdy nie zabraknie
Niech Ci karpia i pierogów na wigilijnym stole nigdy nie zabraknie
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
Re: zwijacz pasów
Hess możesz jeszcze jedną rzecz zrobić, mianowicie z bębna, po rozwinięciu całkowitym pasa wysuń jego koniec, potem zabezpieczenie w postaci klina. Następnie wyciągnij całkiem pas tylko jedna rzecz musisz dobrze trzymać bęben żeby się nie odwinęła sprężyna i spróbuj obrócić bębnem, żeby mocniej napiąć sprężynę (ze dwa obroty bębna powinno się dać). Mocniej napięta sprężyna powinna szybciej pas zwijać. Powodzenia i uważaj na palce
-
- ASSISTANCE
- Posty: 2447
- Wiek: 47
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
- Skąd jesteś: Czę100chowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny/grafitowy
- Przebieg (km.): 219000
- Inny Samochód: SHILTON
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: zwijacz pasów
eMeR Bóg Zapłać.
Niech ci Sorcia nigdy w polu nie stanie... co by Cię małżonka holować nie musiała
Niech ci Sorcia nigdy w polu nie stanie... co by Cię małżonka holować nie musiała
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
-
- jestem
- Posty: 23
- Rejestracja: poniedziałek, 18 lipca 2016, 16:37
- Skąd jesteś: Wrocław
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Rok: 2004
- Kontaktowanie:
Re: zwijacz pasów
Czy tylne pasy bezpieczeństwa również tak łatwo się wymienia? Można prosić o jakiś instruktaż?
-
- awansowałem na
- Posty: 36
- Rejestracja: sobota, 11 marca 2017, 21:30
- Skąd jesteś: Hajnówka
- Silnik: 2.4 i 16V (139KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Srebrny
- Kontaktowanie:
Re: zwijacz pasów
Witam. Mam pytanie odnośnie pasów. Czy jest możliwość zamontowania z tyłu fotelika tak żeby nie latał? Moje pasy owszem przy mocniejscym szrpnięciu blokują się, ale na chwilę potem znowu mogą poruszać się w obu kierunkach co powoduje że fotelik jest nieprawidłowo zapięty. Czy moje pasy są brudne, zepsute czy ten typ tak ma? Proszę o pomoc!
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3756
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: zwijacz pasów
Do montażu fotelików służą uchwyty isofix, nie pasy. Pasy działają na zasadzie bezwładności ,po zapięciu mogą się rozwijać i zwijać, dopiero przeciążenie powoduje ich blokadę. Kiedyś gdy pasy nie posiadały zwijaczy i można było nimi mocować foteliki.
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
-
- awansowałem na
- Posty: 36
- Rejestracja: sobota, 11 marca 2017, 21:30
- Skąd jesteś: Hajnówka
- Silnik: 2.4 i 16V (139KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Srebrny
- Kontaktowanie:
Re: zwijacz pasów
W takim razie po co sprzedają foteliki bez isofix? Co w przyadku kiedy samochód nie ma isofix. W moim passacie tylne pasy blokują się w każdym momencie, ponoć vw specjalnie wstawił takie pasy z myślą o fotelikach. Poprzednio jeździłam Freelanderem, miałam epizod z matizem. W każdym mogłam bezpiecznie przypiąć fotelik. Myślałam, że to norma i każde auto tak ma. Sorento niestety nie jest przyjazny fotelikom
-
- awansowałem na
- Posty: 38
- Rejestracja: niedziela, 27 maja 2018, 11:12
- Skąd jesteś: okolice Wieliczki
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny metalic
- Inny Samochód: MB s124 E250
- Has thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: zwijacz pasów
czy jakaś życzliwa dusza mogłaby łopatologicznie wytłumaczyć, jak dostać sie do śruby górnego (ruchomego) mocowania pasa kierowcy? Muszę wymienić pas bezpieczeństwa kierowcy na nowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości