Dot klimatyzacji......
Wg mojej wiedzy sprawa ma się następująco: Autem trzeba trochę pojexdzić na klimie aby nie sprawdzać go gdy stoi na ostrym słońcu prawie pół dnia i jest nagrzane do czerwoności (szczególnie kolor czarny ). Następnie przy włączonej klimie ustawiamy nawiew powietrza na tzw "twarz" i przy niskich obrotach wentylatora wstawiamy zwykły termometr (może być taki wkład do termometru od centr ogrzew ) do kratki nawiewu.
Potem zostaje nam tylko czekanie na wynik temperatury. Najlepszy wynik to w granicach +4 C*, ale nie jest źle gdy oscyluje w granicach do + 7C*
Każda inna temp wskazuje na konieczność wizyty u klimatologa
Trzymcie się......
Panel Climatronik
Moderator: Moderator
- Wojtas_vic
- wiem wszystko
- Posty: 3757
- Wiek: 52
- Rejestracja: wtorek, 18 maja 2010, 06:22
- Skąd jesteś: Koszalin
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Czarna Perła
- Przebieg (km.): 225000
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 CRDI 2005 A/T
- Kontaktowanie:
Re: Panel Climatronik
jacek2 pomysł chybiony, termometry do C.O. przystosowane są do pracy w przedziale temperatur wysokich i przy tak niskich wartościach pomiar nie będzie w żadnym razie miarodajny. Teraz prawie każdy multimetr cyfrowy posiada sondę pomiarową do temperatury i temu pomiarowi bym zaufał o niebo bardziej
-
- teraz jestem
- Posty: 591
- Wiek: 56
- Rejestracja: poniedziałek, 7 marca 2011, 10:36
- Skąd jesteś: Kłodzko
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 90
- Inny Samochód: hyundai ix 35
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Panel Climatronik
jacek2 pomysł chybiony, termometry do C.O. przystosowane są do pracy w przedziale temperatur wysokich
no może trochę niezbyt dokładny, ale daje obraz sytuacjiiii
Wczoraj zabawiałem się u siebie przy klimie, i wskazania doszły do +5 C*, czyli nieźle. Potem sprawdziłem drugie swoje auto i też było podobnie.
Gorzej było już u znajomego, jak się termometr w kratce nawiewu połamał
Nie był zadowolony, bo nie mogłem wyjąć resztek rozbitych części
Na tym koniec dokonywania pomiarów
------JK, 2,5 CRDI 4x4 2005r
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Panel Climatronik
Zamknąć wszelkie wloty, zostawić ten jeden otwarty + nawiew na ten wylot + odkurzacz i nawiew na maksa... tak sobie myślę.
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- teraz jestem
- Posty: 591
- Wiek: 56
- Rejestracja: poniedziałek, 7 marca 2011, 10:36
- Skąd jesteś: Kłodzko
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 90
- Inny Samochód: hyundai ix 35
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Panel Climatronik
Zamknąć wszelkie wloty, zostawić ten jeden otwarty + nawiew na ten wylot + odkurzacz i nawiew na maksa... tak sobie myślę.
Podobnie też i robiłem, tylko bałem się, że mi kawałki szkła ryja obiją
------JK, 2,5 CRDI 4x4 2005r
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Panel Climatronik
Założyć okulary budowlane, maskę budowlaną na usta i nos (był to rtęciowy gadżet?), zatrzymać oddech (byle nie do resuscytacji) i działać
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- awansowałem na
- Posty: 67
- Rejestracja: wtorek, 25 lipca 2017, 22:07
- Skąd jesteś: Żukowo
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 i V6 (195KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 220000
- Twoje poprzednie Sorento: Sorento I 2003 3.5V6 194 KM benzyna plus LPG AT 4 biegi, Napęd TOD Auto 4x4
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Panel Climatronik
Zakładam nowy wątek bo wydaje mi się, że ktoś może tego szukać. W swoich poszukiwaniach modułu klimatronik natknąłem się na moduły o identycznym wyglądzie lecz o różnych numerach.
Numery:
97250-3E100
97250-3E600
97250-3E610
wyglądają z przodu identycznie
Czy wiadomo czy są między sobą kompatybilne i można je wstawiać zamiennie?
W wolnej chwili postaram się wkleić zdjęcia. Niemniej planuję zakupić moduł i jeśli można to proszę o wsparcie odpowiedzią . Potomnym pewnie też, się przyda
Numery:
97250-3E100
97250-3E600
97250-3E610
wyglądają z przodu identycznie
Czy wiadomo czy są między sobą kompatybilne i można je wstawiać zamiennie?
W wolnej chwili postaram się wkleić zdjęcia. Niemniej planuję zakupić moduł i jeśli można to proszę o wsparcie odpowiedzią . Potomnym pewnie też, się przyda
Pozdrawiam serdecznie, Dawid
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11408
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Panel Climatronik
Też mam podobne pytanie , może od tamtego czasu, ktoś zmieniał panel klimy i wie jakie są miedzy nimi różnice ?
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11408
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości