Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda
Moderator: Moderator
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11423
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda
Ja nie chcę nic zobaczyć. Chodziło mi oto że jak by były ksenony to było by automatyczne poziomowanie a do byle ledowych niema.
-
- moje konto
- Posty: 171
- Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2018, 22:18
- Skąd jesteś: TM
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2013
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 145000
- Inny Samochód: BMW F20
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 11 times
- Kontaktowanie:
Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda
Czy ktoś natknął się na YT na test tego auta w dieslu, albo jeszcze lepiej porównania z hybrydą? Może być w obcych językach...
-
- moja ranga
- Posty: 120
- Rejestracja: niedziela, 16 maja 2021, 10:28
- Skąd jesteś: Wrocław
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento III
- Silnik: 2.0 CRDI (185KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2017
- Kolor: Pearl Black
- Przebieg (km.): 150000
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda
Tu masz link do testu https://youtu.be/pCXng55uQ1U
Test robił też ten Polak co mieszka w UK, który opublikował na yt film Nabity w Sorento.
Test robił też ten Polak co mieszka w UK, który opublikował na yt film Nabity w Sorento.
-
- moje konto
- Posty: 171
- Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2018, 22:18
- Skąd jesteś: TM
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2013
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 145000
- Inny Samochód: BMW F20
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 11 times
- Kontaktowanie:
Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda
Dzięki… Widziałem już porównanie diesla i hybrydy od Słowaków. Niestety, handlowiec poinformował mnie, że zamówienie można składać dopiero od stycznia 2022, a realizacja będzie może gdzieś we wrześniu…
Poszedłem więc gdzie indziej, a nowe auto będzie na przełomie lutego i marca. BTW, koncern ma conajmniej debilną politykę w stosunku do Europy, bo do mniejszych modeli jakoś daje się wmontować sensowny 2.0 TB.
Poszedłem więc gdzie indziej, a nowe auto będzie na przełomie lutego i marca. BTW, koncern ma conajmniej debilną politykę w stosunku do Europy, bo do mniejszych modeli jakoś daje się wmontować sensowny 2.0 TB.
- Sasza_79
- jestem
- Posty: 7
- Rejestracja: sobota, 29 stycznia 2022, 21:49
- Skąd jesteś: Rybnik
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento IV
- Silnik: 1.6 T-GDI 230KM Sorento4
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: AWD
- Rok: 2021
- Kolor: Mineral Blue
- Przebieg (km.): 2000
- Twoje poprzednie Sorento: To moje pierwsze Sorento.
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda
Cześć, mam takie Sorento. Przyspieszenie to 9.0s ze startu zatrzymanego. Auto ma ponad 2 tony ze szklanym dachem. Moim zdaniem przydałoby się co najmniej 1.8 pod maską, ale to nie jest auto do ścigania się - bardziej ze względu na zużycie paliwa. Nie odczułem problemów z wyprzedzaniem. W trybie ECO jest lag dość wyczuwalny na początku - hybrydą jeździ się inaczej niż czysto spalinowym. Auto zawsze rusza na silniku elektrycznym (ok 60 HP). Ja jestem pozytywnie zaskoczony, jak radzi sobie ten silnik w tak dużym aucie. Moim zdaniem nie ma dramatu - jest "ok".
- Sasza_79
- jestem
- Posty: 7
- Rejestracja: sobota, 29 stycznia 2022, 21:49
- Skąd jesteś: Rybnik
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento IV
- Silnik: 1.6 T-GDI 230KM Sorento4
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: AWD
- Rok: 2021
- Kolor: Mineral Blue
- Przebieg (km.): 2000
- Twoje poprzednie Sorento: To moje pierwsze Sorento.
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda
W kwestii "lagu" podczas ruszania w trybie ECO: faktycznie, jest ok 2 sekundowe opóźnienie podczas włączania się do ruchu np. wjazd na zatłoczone rondo. Nurtował mnie ten temat, bo nie chciało mi się wierzyć, że w sumie dość elastyczne auto ma problemy, żeby "się pozbierać". Otóż, odkryciem (przynajmniej dla mnie ) jest tzw. kick-down czyli szybkie wciśniecie pedału przyspieszenia do podłogi. Jeśli chcecie szybko włączyć się do ruchu, wystarczy wcisnąć "do podłogi" i nawet bardzo obciążone auto reaguje natychmiastowym ruszeniem - "lag" nie występuje
- Sasza_79
- jestem
- Posty: 7
- Rejestracja: sobota, 29 stycznia 2022, 21:49
- Skąd jesteś: Rybnik
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento IV
- Silnik: 1.6 T-GDI 230KM Sorento4
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: AWD
- Rok: 2021
- Kolor: Mineral Blue
- Przebieg (km.): 2000
- Twoje poprzednie Sorento: To moje pierwsze Sorento.
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda
marek123 pisze:No właśnie nie. Obrazek wprawdzie wzięty z Otomoto, ale napisane, że to wersja XL. Nie miałem czasu zdjęć robić. W Sportagu najnowszym też taki wynalazek jest .
Tu lepiej widać (5.28): https://www.youtube.com/watch?v=Rhjf2rq3KeY
A no faktycznie jest coś takiego . Nie wiem jak w niższych wersjach, ale w mojej jest nivomat i jeszcze nigdy nie miałem potrzeby użycia tego pokrętła, a mam za sobą wyjazd na narty w 7 osób + każde wolne miejsce załadowane po sufit + bagażnik dachowy załadowany po brzegi. Problem z wysokością linii odcięcia świateł przy obciążonym tyle po prostu nie występuje.
-
- awansowałem na
- Posty: 28
- Wiek: 42
- Rejestracja: piątek, 27 stycznia 2017, 20:06
- Skąd jesteś: Świętochłowice
- Silnik: 2.2 CRDI (197KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2017
- Kolor: sreberko
- Przebieg (km.): 800
- Inny Samochód: Aygo/Proace
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda
Jak widzę masz HEV'a mnie bardziej interesuje PHEV jak będę się decydował.
Ale jak wygląda faktycznie spalanie w twoim przypadku miasto/trasa.
Bo raczej nie ma nikogo na forum kto jeździ już PHEV'em i mógł się podzielić bliższymi informacjami.
Ale jak wygląda faktycznie spalanie w twoim przypadku miasto/trasa.
Bo raczej nie ma nikogo na forum kto jeździ już PHEV'em i mógł się podzielić bliższymi informacjami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość