Czynności obsługowe.

Wszystko, co nie pasuje do pozostałych kategorii forum a powinno być w dziale "Techniczne"

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Markus-47
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 50
Rejestracja: niedziela, 30 grudnia 2018, 10:54
Skąd jesteś: Wrocław
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: Manualna
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Przebieg (km.): 270000
Kontaktowanie:

Czynności obsługowe.

#1 Postautor: Markus-47 » niedziela, 30 grudnia 2018, 12:09

Witam wszystkich.
Nie jestem jeszcze posiadaczem Kia Sorento, ale najprawdopodobnie będę za tydzień.
Mam zamiar kupić od znajomego mojego kolegi Sorento 2003 rok z silnikiem 2.5 CRDI z manualną skrzynią biegów.
Nie znam się za bardzo na sprawach związanych z mechaniką, a auta z napędem 4x4 jeszcze nigdy nie miałem.
Ma to być drugi samochód i służyć do pokonywania niedużych odległości, max. 100 km, a przede wszystkim do polowań i poruszania się po lesie, polach i polnych drogach.

Moja prośba dotyczy serwisowania auta z napędem 4x4. Co mam w nim sprawdzać i co ile wymieniać ?
Chodzi mi o płyny eksploatacyjne i inne elementy związane z napędem na 4 koła.

Chciałbym również auto trochę podnieść i zwiększyć prześwit. Jeśli ktoś może polecić dobrego lub dobrych fachowców z Wrocławia, to będę wdzieczny.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam.

Marek

Awatar użytkownika
arturiewa5
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1224
Wiek: 58
Rejestracja: piątek, 25 grudnia 2015, 23:24
Skąd jesteś: Wołów
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2004
Kolor: BORDO
Przebieg (km.): 180000
Inny Samochód: ML 280 CDI
Been thanked: 15 times
Kontaktowanie:

Re: Czynności obsługowe.

#2 Postautor: arturiewa5 » niedziela, 30 grudnia 2018, 12:38

Swoje pytania wpisz do "szukajki" wszystkie zagadnienia związane z eksploatacją samochodu są opisane w dziele "warsztat"i "sorentopedia" .Miłej lektury Pozdrawiam arturiewa5 :lol:


Wróć do „Inne”