Reflektory do przelifta - dyskusja
Moderator: Moderator
-
- To ja
- Posty: 326
- Wiek: 41
- Rejestracja: poniedziałek, 29 stycznia 2018, 22:21
- Skąd jesteś: Gołuchów
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: Srebrny metalik
- Przebieg (km.): 218000
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Reflektory do przelifta
No niestety... Szkoda... Może się znajdzie jeszcze ktoś kto ma na zbyciu. Nie koniecznie całe lampy. Wystarczą mi te ramki że środka. Chcę je wymalowac i troszkę przerobić, a dopiero potem rozkleje moje lampy i wstawię to co spłodziłem. Klosze już zamówiłem z Ali. Mam nadzieję że będą ok, ale myślę że i tak oklejw je dodatkowo folią.
-
- To ja
- Posty: 326
- Wiek: 41
- Rejestracja: poniedziałek, 29 stycznia 2018, 22:21
- Skąd jesteś: Gołuchów
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: Srebrny metalik
- Przebieg (km.): 218000
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Reflektory do przelifta
Klosze dotarły. Jutro może dojdą lampy od angola i biorę się za modyfikacje. W miejsce postojówek i kierunkowskazów mam zamiar wstawić świetlna do jazdy dziennej z pływającymi kierunkami. Kupiłem już takie które po zapaleniu świateł postojowych przygasają i robią za postojówki. Wracając do kloszy to przyszły bez nadruku w miejscu atestu. Chciałbym tam coś wygrawerować. Kopiowanie nr atestu z moich starych lamp chyba bardzo nie ma sensu bo te nowe będą z led. Widziałem kiedyś oryginalne lampy led do czołga. Może by z nich skopiować te nr? Może ktoś zna temat? Jest w ogóle różnica w tych numerach między lampami z led i bez?
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Reflektory do przelifta
Jak produkowali Sorento to nie było jeszcze ledów
Takie światła pojawiły się po raz pierwszy dopiero w 2008 roku w Audi R8.
Nie słyszałem żeby w pierwszej wersji Sorento były montowane fabrycznie jakiekolwiek ledy.
Takie światła pojawiły się po raz pierwszy dopiero w 2008 roku w Audi R8.
Nie słyszałem żeby w pierwszej wersji Sorento były montowane fabrycznie jakiekolwiek ledy.
-
- To ja
- Posty: 326
- Wiek: 41
- Rejestracja: poniedziałek, 29 stycznia 2018, 22:21
- Skąd jesteś: Gołuchów
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: Srebrny metalik
- Przebieg (km.): 218000
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Reflektory do przelifta
Był kiedyś czołg na części na olx chyba z fajnym pakietem stylistycznym i ledami. Nawet pisałem z gościem. Chciałem kupić te lampy ale chciał za dużo kasy. Teraz już tego nie znajdę. Ktoś wrzucił link na forum do tego ogłoszenia.
-
- wiem wszystko
- Posty: 2219
- Rejestracja: niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:01
- Skąd jesteś: SBE
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrno - szary
- Przebieg (km.): 135000
- Inny Samochód: CBR 1100 XX
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 99 times
- Kontaktowanie:
Re: Reflektory do przelifta
To musiała być samoróbka.
Nie było innych żarówek w przedlifcie (w polifcie zreszta też) niż halogenowe.
Nie było innych żarówek w przedlifcie (w polifcie zreszta też) niż halogenowe.
-
- To ja
- Posty: 326
- Wiek: 41
- Rejestracja: poniedziałek, 29 stycznia 2018, 22:21
- Skąd jesteś: Gołuchów
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: Srebrny metalik
- Przebieg (km.): 218000
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Reflektory do przelifta
W takim razie to czy doradzi ktoś co wyskrobać na tych kloszach by drogówki się nie czepiała?
-
- wiem wszystko
- Posty: 2219
- Rejestracja: niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:01
- Skąd jesteś: SBE
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrno - szary
- Przebieg (km.): 135000
- Inny Samochód: CBR 1100 XX
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 99 times
- Kontaktowanie:
Re: Reflektory do przelifta
Mam nadzieje, ze cokolwiek nie wyskrobiesz, to i tak policja zabiorze Ci dowód i wyśle na badanie techniczne.
Precz z druciarstwem!
Myślisz o sobie, a ja mijam nocą takich jak Ty, którzy mnie oślepiają.
Chcesz samochód z ledami ? Kup taki który jest w nie wyposażony, a nie pchaj chińskich ledów do takiego staruszka jakim jest już obecnie Sorento I.
Precz z druciarstwem!
Myślisz o sobie, a ja mijam nocą takich jak Ty, którzy mnie oślepiają.
Chcesz samochód z ledami ? Kup taki który jest w nie wyposażony, a nie pchaj chińskich ledów do takiego staruszka jakim jest już obecnie Sorento I.
- Farmer1971
- możesz mi ufać
- Posty: 1037
- Wiek: 52
- Rejestracja: poniedziałek, 8 grudnia 2014, 11:37
- Skąd jesteś: Grabowo Kościerskie
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 300000
- Inny Samochód: VW Polo 1,4
- Twoje poprzednie Sorento: Srebrna 2.5 CRDi 2003r. 140KM, M/T
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 107 times
- Kontaktowanie:
Re: Reflektory do przelifta
Poza tym, co napisał Bodzion, to zabranie dowodu może być Twoim najmniejszym problemem. Jak, nie daj Boże, będziesz uczestnikiem kolizji (nawet nie z Twojej winy), a druga strona będzie cwana i dopatrzy się tych Twoich LEDów bez homologacji, to wina będzie i tak po Twojej stronie, a co więcej za szkody będziesz płacił z własnej kieszeni (bo Twój ubezpieczyciel wykręci się brakiem homologacji). Pół biedy, jak trzeba będzie wyklepać parę blach. Gorzej, gdy np. będziesz musiał płacić komuś dożywotnią rentę. Pomyśl o tym zanim zamontujesz jakąś rzeźbę w swoim samochodzie.
Kia Sorento 3.3V6, automat tiptronic, 2007r.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11399
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Reflektory do przelifta
Lucky Luck , mam dla Ciebie ofertę , tylko nie wiem czy mają homologację ; https://koreanautoimports.com/07-09-sor ... ngel-eyes/
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1633
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 231000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 196 times
- Kontaktowanie:
Re: Reflektory do przelifta
Autorus miał ledy z tyłu i chyba kierunki w przednich lampach, tylko w polifcie, ale i tak chińszczyzna.
-
- To ja
- Posty: 326
- Wiek: 41
- Rejestracja: poniedziałek, 29 stycznia 2018, 22:21
- Skąd jesteś: Gołuchów
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: Srebrny metalik
- Przebieg (km.): 218000
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Reflektory do przelifta
Bodzion pisze:Mam nadzieje, ze cokolwiek nie wyskrobiesz, to i tak policja zabiorze Ci dowód i wyśle na badanie techniczne.
Precz z druciarstwem!
Myślisz o sobie, a ja mijam nocą takich jak Ty, którzy mnie oślepiają.
Chcesz samochód z ledami ? Kup taki który jest w nie wyposażony, a nie pchaj chińskich ledów do takiego staruszka jakim jest już obecnie Sorento I.
Bodzion przeczytaj proszę sobie od początku co mam zamiar zrobić a dopiero potem dziel się swoimi mądrościami.
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Reflektory do przelifta
Jeszcze chyba nie zdarzyło się żeby światła dzienne kogoś oślepiły
Służą wyłącznie do ograniczenia zużycia prądu podczas jazdy więc z zasady nie mogą mocno świecić i muszą wyłączać się po włączeniu świateł drogowych .
Światła do jazdy dziennej LED pobierają od kilku do kilkunastu watów mocy natomiast normalne światła dzienne z żarówkami ok. 2 X 21 W, w stosunku do żarówek halogenowych pobierających ok. 2 X 60W = 120W plus światła pozycyjne, podświetlenia wskaźników tablicy rej. i wnętrza mogą łącznie pobierać nawet ponad 200W, więc jest to duża oszczędność, przede wszystkim paliwa .
Z tym, że do montażu świateł dziennych należy używać homologowanych produktów . Takie ładne taśmy czy ringi niestety nie są dozwolone i mimo, że nikomu krzywdy nie zrobią , bo mają walory tylko wizualne, to diagnosta może nie podzielić naszej radości z pięknego wyglądu auta i zatrzymać dowód rejestracyjny
Służą wyłącznie do ograniczenia zużycia prądu podczas jazdy więc z zasady nie mogą mocno świecić i muszą wyłączać się po włączeniu świateł drogowych .
Światła do jazdy dziennej LED pobierają od kilku do kilkunastu watów mocy natomiast normalne światła dzienne z żarówkami ok. 2 X 21 W, w stosunku do żarówek halogenowych pobierających ok. 2 X 60W = 120W plus światła pozycyjne, podświetlenia wskaźników tablicy rej. i wnętrza mogą łącznie pobierać nawet ponad 200W, więc jest to duża oszczędność, przede wszystkim paliwa .
Z tym, że do montażu świateł dziennych należy używać homologowanych produktów . Takie ładne taśmy czy ringi niestety nie są dozwolone i mimo, że nikomu krzywdy nie zrobią , bo mają walory tylko wizualne, to diagnosta może nie podzielić naszej radości z pięknego wyglądu auta i zatrzymać dowód rejestracyjny
-
- wiem wszystko
- Posty: 2219
- Rejestracja: niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:01
- Skąd jesteś: SBE
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrno - szary
- Przebieg (km.): 135000
- Inny Samochód: CBR 1100 XX
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 99 times
- Kontaktowanie:
Re: Reflektory do przelifta
Podtrzymuje wszystko co napisałem.
Precz z „wieś tańczy i śpiewa”, czyli stosowaniem chińskich ledow bez homologacji w starych samochodach.
Chcesz mieć porządne światła dzienne ?
Kup homologowane światła dzienne i będzie ok.
Chcesz mieć ledy jako światła mijania?
Kup samochód który jest w nie wyposażony.
To takie proste...
Precz z „wieś tańczy i śpiewa”, czyli stosowaniem chińskich ledow bez homologacji w starych samochodach.
Chcesz mieć porządne światła dzienne ?
Kup homologowane światła dzienne i będzie ok.
Chcesz mieć ledy jako światła mijania?
Kup samochód który jest w nie wyposażony.
To takie proste...
-
- To ja
- Posty: 326
- Wiek: 41
- Rejestracja: poniedziałek, 29 stycznia 2018, 22:21
- Skąd jesteś: Gołuchów
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: Srebrny metalik
- Przebieg (km.): 218000
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości