SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Moderator: Moderator
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Jutro, po jutrze będę zamawiał kolejny SuperLock z niebieskim podświetleniem.
Czy ktoś jeszcze reflektuje?
Czy ktoś jeszcze reflektuje?
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
cyber-human pisze:Jutro, po jutrze będę zamawiał kolejny SuperLock z niebieskim podświetleniem.
Czy ktoś jeszcze reflektuje?
Cyber-draznisz sie ze mna?
moze za miesiac wezme niebieski-ale narazie studnia zamiast porfela hihih.
Odnosnie SL-a to mam jedno pytabnko- wiadomo ze w standardzie nasz TOD dzialal impulsowo (sek zalaczone, sek odlaczone-i tak w kolko) czy teraz dzieki SL gdy zalacza na przod to rowniez impulsowo-czy trzyma dluzej az np. odzyska przyczepnosc badz unormuje przyspieszanie itp.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Trzyma tylko w pozycji Lock, Low Lock, i Low Lock ABSoff, przy czym Low Lock to fabryczny LOW, a Low Lock ABSoff, to jakby fabryczny, z rozpiętym ABSem.
W trybie Auto i Low Auto (opcjonalnie) działa tak samo jak wcześniej, czyli impulsowo. I dlatego można jeździć tak non-stop, nawet po suchym...
W trybie Auto i Low Auto (opcjonalnie) działa tak samo jak wcześniej, czyli impulsowo. I dlatego można jeździć tak non-stop, nawet po suchym...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
ale jeśli sugerować się diodami na wyświetlaczu- to nie migają jak dyskoteka w trybie auto-tylko świeca ciągle, zależnie ile momentu idzie na przednia os.
Czy nie migają tylko może dla tego żeby nie drażnić kierowcy?
Czy nie migają tylko może dla tego żeby nie drażnić kierowcy?
- Adimo
- coś umiem
- Posty: 749
- Wiek: 54
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 21:48
- Skąd jesteś: Gruta
- Silnik: 2.4 i (174KM)
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: W PLANACH
- Inny Samochód: Isignia
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Cyber pamiętaj bez tych diód przy pokrętle.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
murzyn1313 pisze:ale jeśli sugerować się diodami na wyświetlaczu- to nie migają jak dyskoteka w trybie auto-tylko świeca ciągle, zależnie ile momentu idzie na przednia os.
Czy nie migają tylko może dla tego żeby nie drażnić kierowcy?
Dokładnie tak: nie ma sensu, by mrugały...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Dwie sprawy:
1. "za chwilę" wychodzi do mnie jedna szt. SuperLock - czy ktoś chce jeszcze zamówić?
2. prowadzimy dyskusję z kolegą Spiderem, nt. zasadności stosowania 2WD Lock. Otóż mam nowe przemyślenia.
W Czołgach mamy do dyspozycji pewien moment obrotowy X i pewną moc Y. Załóżmy, że potrzebujemy wydostać się z opresji, która nie jest błotem, coś przepchnąć, coś pociągnąć.
Mając napęd na 4 koła - dwie osie, moment X i moc Y może zostać rozdzielona po 50% na oś. Gdy przełączymy napęd na 2WD, kosztem trakcji dostajemy cały moment X i całą moc Y na jedną oś - 100%. Załączając reduktor (który ma przełożenie coś ok. 2,5), dostajemy ok. 2,5*X oraz 2,5*Y na tę jedną oś - 2WD Lock.
Nadal słyszę jednak głos Spidera: po co, ale PO CO?
Przekopałem trochę Google pod kątem 2WD Low i wiele osób szuka takich modów. Np. ciągnąc duży jacht przez góry!
Czego Wam i sobie życzę
ps. ciekawe jak byłoby ciągnąć 2,8 tonową przyczepę w górach
ps.2 - z modem 2WD Low można by po asfalcie ciągać 12 tonowego TIRa - Kia Sorento Assistance - chodzi o to, że w 4WD Low nie można jeździć po przyczepnej nawierzchni, bo brak centralnego międzyosiowego mechanizmu różnicowego może doprowadzić do uszkodzenia skrzynki rozdzielczej. Odłączając przód, pozbywamy się problemu. Trzeba tylko pamiętać, że 2WD Low nie służy do szybkiej jazdy i nie powinno się w tym trybie jeździć dłużej, niż jest to niezbędne - chociaż z tego, co czytam w sieci, amerykańce robiąc mod 2WD Low targają tak przyczepy nawet po 60 - 100 mil
1. "za chwilę" wychodzi do mnie jedna szt. SuperLock - czy ktoś chce jeszcze zamówić?
2. prowadzimy dyskusję z kolegą Spiderem, nt. zasadności stosowania 2WD Lock. Otóż mam nowe przemyślenia.
W Czołgach mamy do dyspozycji pewien moment obrotowy X i pewną moc Y. Załóżmy, że potrzebujemy wydostać się z opresji, która nie jest błotem, coś przepchnąć, coś pociągnąć.
Mając napęd na 4 koła - dwie osie, moment X i moc Y może zostać rozdzielona po 50% na oś. Gdy przełączymy napęd na 2WD, kosztem trakcji dostajemy cały moment X i całą moc Y na jedną oś - 100%. Załączając reduktor (który ma przełożenie coś ok. 2,5), dostajemy ok. 2,5*X oraz 2,5*Y na tę jedną oś - 2WD Lock.
Nadal słyszę jednak głos Spidera: po co, ale PO CO?
Przekopałem trochę Google pod kątem 2WD Low i wiele osób szuka takich modów. Np. ciągnąc duży jacht przez góry!
Czego Wam i sobie życzę
ps. ciekawe jak byłoby ciągnąć 2,8 tonową przyczepę w górach
ps.2 - z modem 2WD Low można by po asfalcie ciągać 12 tonowego TIRa - Kia Sorento Assistance - chodzi o to, że w 4WD Low nie można jeździć po przyczepnej nawierzchni, bo brak centralnego międzyosiowego mechanizmu różnicowego może doprowadzić do uszkodzenia skrzynki rozdzielczej. Odłączając przód, pozbywamy się problemu. Trzeba tylko pamiętać, że 2WD Low nie służy do szybkiej jazdy i nie powinno się w tym trybie jeździć dłużej, niż jest to niezbędne - chociaż z tego, co czytam w sieci, amerykańce robiąc mod 2WD Low targają tak przyczepy nawet po 60 - 100 mil
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Pozwalam sobie przenieść z innego wątku - Zakup z USA:
(http://forum.klubsorento.pl/viewtopic.php?f=32&t=1923&start=30)
Bodzion: dobrze, że poruszasz ten temat. Nikt nie twierdzi, że SL to religia, że każdy to musi mieć. Wiele osób, np. Ty, nie widzą potrzeby zastosowania tego moda. I OK
Dla mnie (i jeszcze kilku innych zapaleńców), SL ma wymierne korzyści (podam listę, ale nie chcę Ciebie, czy też kogokolwiek przekonać, jedynie reprezentuję swój pogląd):
1. Lock bez reduktora - błoto, śnieg, kopny piach, trakcja
2. 2WD - oszczędność TODa, na czarny full power na tył - lubię tylno-napędówki (lubię jak idzie bokiem )
3. Low Lock ABSoff - wiadomo, hamuję na dziurach (będę montował odłączenie ABSu niezależne)
4. wyświetlacze % dołączenia przodu - lubię wiedzieć co się dzieje "wewnątrz"
5. 2WD Low - skoro jest, to chcę mieć, nigdy nie wiadomo, kiedy się przyda
6. frajda z kręcenia w czasie jazdy - 2WD<->AUTO<->LOCK
Jak zobaczyłem SLa, wiedziałem, że jest kwestią czasu. Nie czekałem długo
Od montażu śmigam na 2WD po czarnym, w deszczu daję mu pokazać moment - chip się kłania
Nie mogę się doczekać śniegu
ps. witam w gronie automatyków
(http://forum.klubsorento.pl/viewtopic.php?f=32&t=1923&start=30)
Bodzion pisze:cyber_human pisze:A dla mnie, z tych wszystkich bajerów, najważniejszy jest 4x4 (+ SL) oraz ABS obowiązkowo w 2 tonowym Czołgu...
Miałem się już nie spierać w tym wątku Ale jedna sprawa mnie frapuje... Co do ABS - zgoda, potrzebna rzecz - ale skąd na tym forum wzięła się ta fascynacja SL ? Jakoś kompletnie to do mnie nie przemawia. Jako "automatyk" nie czuję potrzeby modyfikowania napędu, szczególnie, że nie przynosi to wymiernych efektów podczas jazdy na ulicy. W terenie może i faktycznie coś się daje - ale czy nasze samochody to naprawdę samochody terenowe ? Czy też może SUV z napędem na 4 koła ? Nie oceniam nikogo - wyrażam jedynie swą opinię i wątpliwości. I tak jak zgadzam się z większością opinii na tym forum, to SL kompletnie do mnie nie przemawia.
P.s - Sorry za odbiegnięcie od tematu głównego - ale nie mogłem się powstrzymać.
Pierwszy i ostatni raz
Bodzion: dobrze, że poruszasz ten temat. Nikt nie twierdzi, że SL to religia, że każdy to musi mieć. Wiele osób, np. Ty, nie widzą potrzeby zastosowania tego moda. I OK
Dla mnie (i jeszcze kilku innych zapaleńców), SL ma wymierne korzyści (podam listę, ale nie chcę Ciebie, czy też kogokolwiek przekonać, jedynie reprezentuję swój pogląd):
1. Lock bez reduktora - błoto, śnieg, kopny piach, trakcja
2. 2WD - oszczędność TODa, na czarny full power na tył - lubię tylno-napędówki (lubię jak idzie bokiem )
3. Low Lock ABSoff - wiadomo, hamuję na dziurach (będę montował odłączenie ABSu niezależne)
4. wyświetlacze % dołączenia przodu - lubię wiedzieć co się dzieje "wewnątrz"
5. 2WD Low - skoro jest, to chcę mieć, nigdy nie wiadomo, kiedy się przyda
6. frajda z kręcenia w czasie jazdy - 2WD<->AUTO<->LOCK
Jak zobaczyłem SLa, wiedziałem, że jest kwestią czasu. Nie czekałem długo
Od montażu śmigam na 2WD po czarnym, w deszczu daję mu pokazać moment - chip się kłania
Nie mogę się doczekać śniegu
ps. witam w gronie automatyków
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Jak życie uczy i pokazuje Automat jest tak sprawny jak jego twórca Jeszcze sie nie spotkałem z automatem przewidzianym do wszystkiego Dlatego fascynaci dodaja to czy owo do już istniejacych form I to jest właśnie piekne:) mozna modyfikować nie psując Wzbogacać i ułatwiać sobie życie. Zaden z twórców TOD'a nie przewidział potrzeby napędu tylko na tył ale w USA paliwo jest tańsze od wody więc może dlatego Parę innych trybów, też dorobiło życie, a nie widzimisię
Reasumując: skoro mozna i nie psuję przy tym niczego, to dlaczego nie? bo może nie skorzystam? a co bedzie jak zajdzie potrzeba skorzystania? To stary dylemat, mieć czy nie mieć ? Odpowiedzi na to pytanie każdy musi sam sobie udzielić
Reasumując: skoro mozna i nie psuję przy tym niczego, to dlaczego nie? bo może nie skorzystam? a co bedzie jak zajdzie potrzeba skorzystania? To stary dylemat, mieć czy nie mieć ? Odpowiedzi na to pytanie każdy musi sam sobie udzielić
- jumper1
- To ja
- Posty: 320
- Rejestracja: środa, 23 czerwca 2010, 10:18
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Zielony/Grafit
- Przebieg (km.): 112
- Inny Samochód: Fiat Panda
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Hmm albo mi umknęło albo nie było pisane ile takie SL kosztuje?
Jestem świeżym użytkownikiem Sorento i mam mieszane uczucia.
Na początku miałem banana na ustach gdzu pojeździełm do suchych bezdrożach, niestety drogi dojazdowe do mojego domu w dniach deszczowych to blotko po pachy. Gliniaste podłoże po otrzymaniu wody zamieniania się w lepne dziadostwo. Osobówką wiecznie wieszałem sie na podwoziu. Sorento całe szczęście się nie wieszam, ale autko niezbyt pewnie się prowadzi w tym błotku (znosi na boki jak w przednionapędowym mondeo) . Przydała się by się blokada albo może lepsze oponki albo poprostu brakuje mi umiejętności, w sumie to moje pierwsze 4x4.
Więc zastanawiam się czy takie SL jest mi w ogóle potrzebne, może sam opisywany w innym wątku "pstryczek elektryczek" załatwił by temat (co będzie jak przyjdzie zima).
ps czy wogole superlocka można założyć to automata.
Jestem świeżym użytkownikiem Sorento i mam mieszane uczucia.
Na początku miałem banana na ustach gdzu pojeździełm do suchych bezdrożach, niestety drogi dojazdowe do mojego domu w dniach deszczowych to blotko po pachy. Gliniaste podłoże po otrzymaniu wody zamieniania się w lepne dziadostwo. Osobówką wiecznie wieszałem sie na podwoziu. Sorento całe szczęście się nie wieszam, ale autko niezbyt pewnie się prowadzi w tym błotku (znosi na boki jak w przednionapędowym mondeo) . Przydała się by się blokada albo może lepsze oponki albo poprostu brakuje mi umiejętności, w sumie to moje pierwsze 4x4.
Więc zastanawiam się czy takie SL jest mi w ogóle potrzebne, może sam opisywany w innym wątku "pstryczek elektryczek" załatwił by temat (co będzie jak przyjdzie zima).
ps czy wogole superlocka można założyć to automata.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
1. Cena w pierwszym ekranie, w chwili obecnej: 260 EUR netto + VAT.
2. na błocie, dobre trzymanie dają jedynie opony typu M/T, od biedy A/T. Szosówki będą płynąć jak na lodzie, 4x4 nie zapewni trakcji...
3. jeśli ciągniesz brzuchem:
a) załóż osłony
b) podnieś Czołg
c) zwiększ średnicę opon - w sumie można od tego zacząć...
4. "pstryczek" załatwi problem spięcia napędów. SL jest po prostu dużo bardziej rozbudowanym modem. Ja stwierdziłem, że jeśli mam się bawić w przycisk, przekaźnik, szukać tego wszystkiego, to kupuję SLa i robię profi mod. O zyskach, dla mnie, pisałem powyżej.
Jeśli potrzebujesz Lock i tylko to, zakładaj pstryczka. Zawsze możesz sobie dołożyć SLa.
5. SuperLock można założyć do wszystkiego co nie jest Sorento II - nie mylić wersji FL, nie można założyć do napędów trzystopniowych - 2HI/4HI/4LO.
Jeśli masz AUTO/Low i masz Sorento I lub Sorento I FL, możesz wkładać SLa.
Jeśli masz więcej pytań, wal...
i po szóste - na błoto dobre gumy, niestety w błocie tylko M/Tki...
2. na błocie, dobre trzymanie dają jedynie opony typu M/T, od biedy A/T. Szosówki będą płynąć jak na lodzie, 4x4 nie zapewni trakcji...
3. jeśli ciągniesz brzuchem:
a) załóż osłony
b) podnieś Czołg
c) zwiększ średnicę opon - w sumie można od tego zacząć...
4. "pstryczek" załatwi problem spięcia napędów. SL jest po prostu dużo bardziej rozbudowanym modem. Ja stwierdziłem, że jeśli mam się bawić w przycisk, przekaźnik, szukać tego wszystkiego, to kupuję SLa i robię profi mod. O zyskach, dla mnie, pisałem powyżej.
Jeśli potrzebujesz Lock i tylko to, zakładaj pstryczka. Zawsze możesz sobie dołożyć SLa.
5. SuperLock można założyć do wszystkiego co nie jest Sorento II - nie mylić wersji FL, nie można założyć do napędów trzystopniowych - 2HI/4HI/4LO.
Jeśli masz AUTO/Low i masz Sorento I lub Sorento I FL, możesz wkładać SLa.
Jeśli masz więcej pytań, wal...
i po szóste - na błoto dobre gumy, niestety w błocie tylko M/Tki...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Do automatycznej i manualnej skrzyni do każdego sorento w wersji I z układem typu TOD czyli do kazdego, które ma przełacznik AUTO i LOW:) co daje przeczytaj wczesniej Małym starszym bratem jest pstryczek ale skoro mieszać, to lepiej odrazu iść na całość
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
A ja mam pstyczka i mi wystarczy (po piachu idzie jak ta lala na maxa, a i w błocie sobie radzi nie gorzej), a od lepszego błota mam nienawidzone przez maskę LR Disco
Dalej Cyberku nie wiem po co Ci 2 LOW, Twoje argumenty nie przekonują mnie, bo.... Po co Ci to?????
Jak chcesz pociągnąć przyczepę ciężką na dobrej przyczepności, to wrzucasz 4x4 HI i śmigasz, na starcie musisz pokonać TYLKO siłę ruszenia dziada, a potem to już sama fizyka i opory toczenia - samo idzie.
Dalej Cyberku nie wiem po co Ci 2 LOW, Twoje argumenty nie przekonują mnie, bo.... Po co Ci to?????
Jak chcesz pociągnąć przyczepę ciężką na dobrej przyczepności, to wrzucasz 4x4 HI i śmigasz, na starcie musisz pokonać TYLKO siłę ruszenia dziada, a potem to już sama fizyka i opory toczenia - samo idzie.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
spider2you pisze:Jak chcesz pociągnąć przyczepę ciężką na dobrej przyczepności, to wrzucasz 4x4 HI i śmigasz, na starcie musisz pokonać TYLKO siłę ruszenia dziada, a potem to już sama fizyka i opory toczenia - samo idzie.
ale jak by się chciało wjechać w kręte górskie drogi- to można by zbytnio obciążyć TOD-a, który to nie lubi dobrego podłoża i zakrętów, skrętów itp. jak to się mówi- od przybytku głowa nie boli
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Pod górę musisz tylko ruszyć przyczepę, a potem wystarczy na AUTO jechać i tyle, nie przekona mnie argument przyczepy w górach i jeszcze może z jachtem pełnomorskim
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości