SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Moderator: Moderator
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
tak jak ten ? hihihihih
-- Wt, 28 wrz 2010, 22:49 --
taki - Spider- znowu zdrada?
http://www.forumsamochodowe.pl/dziwna-praca-silnika-na-zimno-i-nie-tylko-vt31314.htm?highlight=sorento
i kolega Piotr również http://www.forumsamochodowe.pl/klub-sorento-vt35493.htm?highlight=sorento
-- Wt, 28 wrz 2010, 22:49 --
taki - Spider- znowu zdrada?
http://www.forumsamochodowe.pl/dziwna-praca-silnika-na-zimno-i-nie-tylko-vt31314.htm?highlight=sorento
i kolega Piotr również http://www.forumsamochodowe.pl/klub-sorento-vt35493.htm?highlight=sorento
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Generale1313 na tym Forum to pierwszy Admin chyba był, a my dopiero potem
A co do filmiku, to chyba właśnie tak się stanie jak załączysz 2 LOW
A co do filmiku, to chyba właśnie tak się stanie jak załączysz 2 LOW
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Nie ma zdrady: to są czyste konsultacje.
Warunkiem, że tą wiedzą się podzieli delikwent z nami...:
http://www.goldenline.pl/forum/1944736/zmiana-srednicy-zewnetrznej-kola-vs-przyspieszenie/?hl=zmiana%20%C5%9Brednicy%20opon
edit:
uwaga: w tym miejscu rozwidliłem wątek: część o oponach leci tutaj: klik
Warunkiem, że tą wiedzą się podzieli delikwent z nami...:
http://www.goldenline.pl/forum/1944736/zmiana-srednicy-zewnetrznej-kola-vs-przyspieszenie/?hl=zmiana%20%C5%9Brednicy%20opon
edit:
uwaga: w tym miejscu rozwidliłem wątek: część o oponach leci tutaj: klik
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Nie zgodzę się z Tobą Pajeczaku Nic takiego się nie stanie, bowiem czołguś trochę waży I jak narazie wygrywa w rankingach aut do ciągania przyczep Wychodzi na to iż jest taką małą ciężarówką
TOD, pod górę i z dużym obciążeniem na hak, będzie spinał i rozpinał w zastraszajacym tępie Może 2WD LOCK nie bedzie lepsze od AUTO, ale napewno oszczędzi sprzegło cierne Przód i tak jest dociskany przez bardzo lekki silniczek o pojemnoiści 2,5 litra Jak wiemy wykonany z super lekkich materiałów A waga czołgu, jest związana z wagą ramy wykonanej z plastiku
A tak na serio to idiota na filmie chyba pomylił sprzęty do ciągania przyczepki malutkiej z kolosem Niemniej jednak widziałem takich w Chorwacji stali co jakiś czas na poboczu studząc zarówno hamulce jak i silniki
TOD, pod górę i z dużym obciążeniem na hak, będzie spinał i rozpinał w zastraszajacym tępie Może 2WD LOCK nie bedzie lepsze od AUTO, ale napewno oszczędzi sprzegło cierne Przód i tak jest dociskany przez bardzo lekki silniczek o pojemnoiści 2,5 litra Jak wiemy wykonany z super lekkich materiałów A waga czołgu, jest związana z wagą ramy wykonanej z plastiku
A tak na serio to idiota na filmie chyba pomylił sprzęty do ciągania przyczepki malutkiej z kolosem Niemniej jednak widziałem takich w Chorwacji stali co jakiś czas na poboczu studząc zarówno hamulce jak i silniki
- jumper1
- To ja
- Posty: 320
- Rejestracja: środa, 23 czerwca 2010, 10:18
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Zielony/Grafit
- Przebieg (km.): 112
- Inny Samochód: Fiat Panda
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
A jak z montażem SL, można samemu czy serwis. Przyznam ze motałem przy swoim poprzednim aucie różne rzeczy ale to auto technologicznie 10 lat starsze więc mam pewne obawy.
Jeśli chodzi o opony to M/t nie bardzo mi pasuja ponieważ dłuższą część codzienne trasy pokonuje po czarnym, więc jeżeli juz to AT
Wczoraj (kolejny deszczowy dzień) brodziłem przez swoje 15 cm blotko tym razem włączyłem 4low, jest zdecydowanie lepiej niż na auto, tylko w sumie redukcja nie potrzebna, więc może jednak sam pstryczek, pośmigam jeszcze trochę żeby określić swoje potrzeby.
Jeśli chodzi o opony to M/t nie bardzo mi pasuja ponieważ dłuższą część codzienne trasy pokonuje po czarnym, więc jeżeli juz to AT
Wczoraj (kolejny deszczowy dzień) brodziłem przez swoje 15 cm blotko tym razem włączyłem 4low, jest zdecydowanie lepiej niż na auto, tylko w sumie redukcja nie potrzebna, więc może jednak sam pstryczek, pośmigam jeszcze trochę żeby określić swoje potrzeby.
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
SL Spoko montuje sie samemu chodź pomoc mile widziana
- jumper1
- To ja
- Posty: 320
- Rejestracja: środa, 23 czerwca 2010, 10:18
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Zielony/Grafit
- Przebieg (km.): 112
- Inny Samochód: Fiat Panda
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Jest naprawdę fajny i nie masz zajętego schowka przez pstryczek
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Jumper: w błocie 4L daje Tobie taką różnicę, bo masz sztywne, ciągłe spięcie obu osi. Czyli maksymalna trakcja. Ale faktycznie, na błoto reduktor nie jest potrzebny.
Montaż SL w samotności jest możliwy i nie jest trudny, choć to nie wymiana wycieraczek. Jeśli umiesz lutować przewody, dasz radę.
W najgorszym wypadku na Zlotach i Spotach możesz liczyć na pomoc, jeśli będzie akurat ktoś, kto już to montował...
Montaż SL w samotności jest możliwy i nie jest trudny, choć to nie wymiana wycieraczek. Jeśli umiesz lutować przewody, dasz radę.
W najgorszym wypadku na Zlotach i Spotach możesz liczyć na pomoc, jeśli będzie akurat ktoś, kto już to montował...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Czytam ten wątek i muszę przyznać, że początkowo podobał mi się SL. Ale po zastanowieniu dochodzę do wniosku, że nie po to kupowałem auto z napędem na 4 koła aby jeździć 2WD. Automatyczne dołączanie napędu ma pomóc uniknąć zaskoczenia nagłą zmianą warunków drogowych. Do dziś pamiętam śmiertelny wypadek spowodowany przez kierowcę traktora ciągnącego cysternę z ropą do PGR-u. Z powodu niedokręconego zaworu ropa wyciekała na asfalt. Piękny słoneczny dzień suchy asfalt i nagle duży fiat jadący prze de mną tańczy jak na lodzie i owija się wokół drzewa. Kto zdąży przełączyć z 2WD na AUTO?
Co do trybu 2WD LOW, uważam, że włączenie tego trybu znacznie przeciąża tylny most. Sorento może ciągnąć 3 tonową przyczepę moim zdaniem tylko dla tego, że napęd przenoszony jest na obydwie osie po 50%. Jeżeli całą moc przeniesiemy tylno na tylny most to na zdrowie mu to nie wyjdzie.
Moim zdaniem Spider ma sporo racji. Cyber czy można zamontować tylko wskaźnik mocy przenoszonej na przednią oś?
Co do trybu 2WD LOW, uważam, że włączenie tego trybu znacznie przeciąża tylny most. Sorento może ciągnąć 3 tonową przyczepę moim zdaniem tylko dla tego, że napęd przenoszony jest na obydwie osie po 50%. Jeżeli całą moc przeniesiemy tylno na tylny most to na zdrowie mu to nie wyjdzie.
Moim zdaniem Spider ma sporo racji. Cyber czy można zamontować tylko wskaźnik mocy przenoszonej na przednią oś?
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Angorek tyś mi jeden bratem w tej nie równej wymianie zdań
Nie twierdzę, że SL jest do luftu, ale mnie "pstryczek" z montażem kosztował 250 zł, a nie 260 Euro netto.
No cóż, ale w demokracji każdy może sobie motać co chce Co nie Cyber - kto bogatemu zabroni - nie mogłem się powstrzymać
Mnie zastanawia ile razy użyjecie tak na prawdę SL??? Ja pstryczka na razie 4 razy użyłem i git, resztę śmigam na AUTO.
Nie twierdzę, że SL jest do luftu, ale mnie "pstryczek" z montażem kosztował 250 zł, a nie 260 Euro netto.
No cóż, ale w demokracji każdy może sobie motać co chce Co nie Cyber - kto bogatemu zabroni - nie mogłem się powstrzymać
Mnie zastanawia ile razy użyjecie tak na prawdę SL??? Ja pstryczka na razie 4 razy użyłem i git, resztę śmigam na AUTO.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
- Piotr
- coś umiem
- Posty: 686
- Wiek: 55
- Rejestracja: wtorek, 9 marca 2010, 08:26
- Skąd jesteś: Grodzisk Mazowiecki
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2009
- Kolor: wielokolorowy
- Przebieg (km.): 105000
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Kolega Angorek ujął problem podziału w sposób bardzo bliski mojemu podejściu .
Podam jeszcze przykład z dnia dzisiejszego. Ponieważ mój czołg jest w tym tygodniu u "kosmetyczki" pomykam Xarą Picasso mojej połówki /2,0 benzyna/ . Jakież było moje zdziwienie jak jadąc mokrą błotnistą drogą samochód rozpoczął tańce na błocie.
Jeżdżąc Sorento ze stałym napędem na 4 koła nie spotykam się z takim zachowaniem pojazdu, jeżdżę więc bezpieczniej
Podam jeszcze przykład z dnia dzisiejszego. Ponieważ mój czołg jest w tym tygodniu u "kosmetyczki" pomykam Xarą Picasso mojej połówki /2,0 benzyna/ . Jakież było moje zdziwienie jak jadąc mokrą błotnistą drogą samochód rozpoczął tańce na błocie.
Jeżdżąc Sorento ze stałym napędem na 4 koła nie spotykam się z takim zachowaniem pojazdu, jeżdżę więc bezpieczniej
apetyt rośnie w miarę wędzenia
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Piotr koledzy podniosą zapewne kwestię taką, że mając SL przerzucisz sobie pokrętło na AUTO lub 4 HI czy ja oni tam mają i jesteś gość.
Podkreślę raz jeszcze, że sama koncepcja SL jest gitara, ale dla mnie koszt jest delikatnie duży i napęd 2 LOW bez sensu.
Oczywiście można sobie zapodać coś innego zamiast tego (cyber tak twierdzi), ale dalej nie uważam aby Sorcia nasza kochana musiała, aż tak dostawać w tyłek w terenie od tego są inne auta - mniej ładne np. Disco - co nie maska????!!!!
Podkreślę raz jeszcze, że sama koncepcja SL jest gitara, ale dla mnie koszt jest delikatnie duży i napęd 2 LOW bez sensu.
Oczywiście można sobie zapodać coś innego zamiast tego (cyber tak twierdzi), ale dalej nie uważam aby Sorcia nasza kochana musiała, aż tak dostawać w tyłek w terenie od tego są inne auta - mniej ładne np. Disco - co nie maska????!!!!
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Spider: dokładnie tak: nie trzeba brać 2WD LOW, można mieć np. AUTO LOW.
Co do samego wyświetlacza: nie wiem, sprawdzę. W SLu jest dodatkowa elektronika. Ale wyświetlacz procentowy jest wpinany w przewody i pewnie nie potrzeba całego przełącznika. Ale nie wiem, czy producent sprzeda sam wyświetlacz. Zapytam.
Oczywiście argument o bezpieczeństwie jazdy w trybie 4WD jest bezsporny. Dlatego Cyberowa w większości śmiga w trybie AUTO.
A ja lubię tylnonapędówki
Wiadomo, że wjeżdżając w błoto, przełącza się na 4 łapy. Po to tyle żelastwa wozimy.
Jak pisze Spider: pstryczek to tańsza alternatywa. I fajnie, że jest. Dla każdego, coś miłego
Ja z definicji lubię mieszać i mi SL pasuje.
Na szczęście, każdy mod jest dobrowolny
Co do samego wyświetlacza: nie wiem, sprawdzę. W SLu jest dodatkowa elektronika. Ale wyświetlacz procentowy jest wpinany w przewody i pewnie nie potrzeba całego przełącznika. Ale nie wiem, czy producent sprzeda sam wyświetlacz. Zapytam.
Oczywiście argument o bezpieczeństwie jazdy w trybie 4WD jest bezsporny. Dlatego Cyberowa w większości śmiga w trybie AUTO.
A ja lubię tylnonapędówki
Wiadomo, że wjeżdżając w błoto, przełącza się na 4 łapy. Po to tyle żelastwa wozimy.
Jak pisze Spider: pstryczek to tańsza alternatywa. I fajnie, że jest. Dla każdego, coś miłego
Ja z definicji lubię mieszać i mi SL pasuje.
Na szczęście, każdy mod jest dobrowolny
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości