SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Moderator: Moderator
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Szanowni Państwo! W temacie 2WD: zapomniałem o najważniejszym: na 2WD Czołg ma lepsze, wyraźnie, przyspieszenie.
Dlaczego: a no proste: całe blisko 400 Nm idzie na jedną oś...
Dlaczego: a no proste: całe blisko 400 Nm idzie na jedną oś...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- moje konto
- Posty: 160
- Rejestracja: czwartek, 11 marca 2010, 22:02
- Skąd jesteś: bruxelles
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: VQ G7/V9 Szary metal
- Przebieg (km.): 47833
- Inny Samochód: MINI CooperS
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Cyber co poleciłbyś dla takiego mieszczucha jak ja ,nie są mi potrzebne zbytnio terenowe przełożenia.Napewno napęd 2WD .Odnośnie postu o czipie żeby nie mieszać postów .Mógłbyś mi powiedziec czy montaż SL tylko opcja 2WD auto i low czy taka konfiguracja tez istnieje.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Z tego co mi wiadomo, jest 6 trybów. Można ograniczniczyć do 3-ech: 2WD, Auto, Low, ale moim zdaniem, już biorąc warto wziąć Lock - prędzej czy później się przyda, bo umiejętności, a może potrzeba, przyjdą w miarę jedzenia.
To mamy już 4 programy. Warto też z reduktorem ABS off, bo to też się przyda. Wiadomo, na dziurach ABSy działają raczej słabo.
Zostaje jeszcze kontrowersyjny tryb 2WD Low, który możesz zastąpić Auto Low.
Mogę zapytać, czy jest możliwość 4trybów, ale pewnie nie wpłynie to na cenę, bo płytka i tak jest "pełna", najwyżej producent założy rodzaj blokady i zmieni opis.
Jeśli mogę coś poradzić, brałbym ten model, co na razie wszyscy mają.
Będziesz zadowolony.
Za 1,5-2 tygodnie będzie szła jedna sztuka, możesz się podłączyć do zamówienia. We wtorek tracę dostęp do netu, wracam 19-tego.
To mamy już 4 programy. Warto też z reduktorem ABS off, bo to też się przyda. Wiadomo, na dziurach ABSy działają raczej słabo.
Zostaje jeszcze kontrowersyjny tryb 2WD Low, który możesz zastąpić Auto Low.
Mogę zapytać, czy jest możliwość 4trybów, ale pewnie nie wpłynie to na cenę, bo płytka i tak jest "pełna", najwyżej producent założy rodzaj blokady i zmieni opis.
Jeśli mogę coś poradzić, brałbym ten model, co na razie wszyscy mają.
Będziesz zadowolony.
Za 1,5-2 tygodnie będzie szła jedna sztuka, możesz się podłączyć do zamówienia. We wtorek tracę dostęp do netu, wracam 19-tego.
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
W tej chwili sprowadzam 2 szt. SL.
Czy jest ktoś chętny jeszcze?
Czy jest ktoś chętny jeszcze?
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- Adimo
- coś umiem
- Posty: 749
- Wiek: 54
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 21:48
- Skąd jesteś: Gruta
- Silnik: 2.4 i (174KM)
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: W PLANACH
- Inny Samochód: Isignia
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
SuperLock założony, dzięki Cyberowi nie miałem większych problemów.
Wrażenia , nie da się opisać, szczególnie na śniegu zakręty na locku bez reduktora.
Wrażenia , nie da się opisać, szczególnie na śniegu zakręty na locku bez reduktora.
- Adimo
- coś umiem
- Posty: 749
- Wiek: 54
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 21:48
- Skąd jesteś: Gruta
- Silnik: 2.4 i (174KM)
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: W PLANACH
- Inny Samochód: Isignia
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Już 2-wa razy dzisiaj schodziłem na parking, u nas cały czas pada, więc wstanę rano, będzie jeszcze lepsza zabawa.
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Będziesz miał ubaw po pachy spróbuj i 2WD i Auto i LOCK (bez reduktora ) różnica kolosalna AUTO super, ale jak jest w miarę przewidywalnie ma niestety opóźnienie w zadziałaniu HI jest boskie i przełaczasz w trakcie jazdy nie zdejmując nogi z gazu SUUUUUUPERASNE
-
- moje konto
- Posty: 211
- Rejestracja: wtorek, 14 grudnia 2010, 18:34
- Skąd jesteś: Wałbrzych
- Rok: W PLANACH
- Inny Samochód: FSO 1800 turbo
- Kontaktowanie:
- kera99
- jestem
- Posty: 22
- Wiek: 48
- Rejestracja: poniedziałek, 12 marca 2012, 22:50
- Skąd jesteś: Edinburgh
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 120000
- Inny Samochód: A6 Turbo LPG
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
jaka jest dostepnosc superlock na chwile obecna? i jaka jest aktualna cena?
-- niedziela, 25 marca 2012, 23:14 --
-- niedziela, 25 marca 2012, 23:14 --
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
niby TOD również hamuje autem, gdy np. zjeżdżasz z górki itp.
pamiętacie filmik z "awarii tod" ? chyba z hiszpani albo podobnego kraju. jak sorento nagle zaczęło gnać w dół .
pamiętacie filmik z "awarii tod" ? chyba z hiszpani albo podobnego kraju. jak sorento nagle zaczęło gnać w dół .
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Szanowna Pani Administrator nie mam tak, ale ostatnio jeżdżę jedynie z napędem na tyl, bo jak wiesz mam padnięty łańcuch ale zjawiska jak u Ciebie nie zauważyłem. Ten wyświetlacz jest jedynie informatorem i nijak nie ma sie do rzeczywistości poprostu coś pokazuje, ale nie jest to 100% odpowiednik wielkości przeniesionej mocy na przód.
Murzynie TOD niczym nie hamuje poprostu przy różnicy prędkości przód-tył dołącza przód z większym dociśnięciem sprzęgła. By hamować musiałby dołączać przekładnie planetarną, a tego nie robi Można jednak przyjąć, że hamowanie polega na "przenoszeniu energii z zewnątrz" do układu mechanicznego jakim jest układ jezdny i w ten sposób następuje wyhamowanie (rozproszenie tej energii), ale to samo zrobi TOD w jeździe pod górkę odłączając przód i zmniejszając tym samym opory w układzie mechanicznym (chodzi o zasadę a nie kierunek przepływu energii )
Ale to skomplikowane mi wyszło Mniemam jednak, że da sie zrozumieć
(ja czytając to poraz kolejny jestem głupszy niż byłem na początku )
Murzynie TOD niczym nie hamuje poprostu przy różnicy prędkości przód-tył dołącza przód z większym dociśnięciem sprzęgła. By hamować musiałby dołączać przekładnie planetarną, a tego nie robi Można jednak przyjąć, że hamowanie polega na "przenoszeniu energii z zewnątrz" do układu mechanicznego jakim jest układ jezdny i w ten sposób następuje wyhamowanie (rozproszenie tej energii), ale to samo zrobi TOD w jeździe pod górkę odłączając przód i zmniejszając tym samym opory w układzie mechanicznym (chodzi o zasadę a nie kierunek przepływu energii )
Ale to skomplikowane mi wyszło Mniemam jednak, że da sie zrozumieć
(ja czytając to poraz kolejny jestem głupszy niż byłem na początku )
- uazik
- Off-Road
- Posty: 123
- Rejestracja: niedziela, 16 września 2012, 20:58
- Skąd jesteś: GKA
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: SZARY
- Inny Samochód: L200, 2004r
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
witam, kto by mi założył SL?? proszę o jakiś realny namiar
- jumper1
- To ja
- Posty: 320
- Rejestracja: środa, 23 czerwca 2010, 10:18
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Zielony/Grafit
- Przebieg (km.): 112
- Inny Samochód: Fiat Panda
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Napisz pw do Cyber Human, zdja mie sie że on to montował u siebie
-
- jestem
- Posty: 18
- Rejestracja: niedziela, 4 kwietnia 2010, 22:50
- Skąd jesteś: Polkowice
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: czarny
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Witam .Mam pytanie odnośnie pstryczka czy są gotowe zestswy czy robimy to sami .Po ostatniej zimie i tańcach po drodze stwierdziłem że tryb auto o wiele za pózno dołącza przód .Może ktoś opisze jak to zamontować . Nie potrzebuje rozbudowanej wersji chcę mieć możliwość zapięcia 4x4 bez reduktora w trudnych warunkach .
- Wojtas_vic
- wiem wszystko
- Posty: 3757
- Wiek: 52
- Rejestracja: wtorek, 18 maja 2010, 06:22
- Skąd jesteś: Koszalin
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Czarna Perła
- Przebieg (km.): 225000
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 CRDI 2005 A/T
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Używaj kolego funkcji lupa, dopiero jak nic nie znajdziesz, pytaj.
Interesujący Ciebie wątek jest TU
Interesujący Ciebie wątek jest TU
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości