Mam urządzenie, które podłącza się do akumulatora ale ma też opcję podłączenia zasilania awaryjnego. To zasilanie było by konieczne ponieważ jest to urządzenie zabezpieczające samochód przed kradzieżą. Pytanie moje jest takie -
Jeżeli podłącze do tego urządzenia dodatkowy mały akumulator (który będzie podawał prąd po odcięciu tego głównego) to jak to zrobić alby ładować ten mały akumulator po jego wyczerpaniu akumulatorem głównym i żeby ładowanie się wyłączało po naładowaniu tego małego. Trochę może zawiłe ... ale ...
Awaryjne zasilanie.
Moderator: Moderator
- RobertN
- moje konto
- Posty: 158
- Wiek: 52
- Rejestracja: niedziela, 11 grudnia 2011, 21:19
- Skąd jesteś: Sucha Beskidzka
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: nie dotyczy
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Inny Samochód: Suzuki GSX1250FA
- Twoje poprzednie Sorento: Było cudowne.
- Kontaktowanie:
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Awaryjne zasilanie.
Tak, zdecydowanie zawiłe. Chyba nie ogarniam
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- wmarkoni
- To ja
- Posty: 310
- Rejestracja: wtorek, 13 kwietnia 2010, 22:47
- Skąd jesteś: Jastrzębie-Zdrój
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: pewter/grey
- Przebieg (km.): 200000
- Inny Samochód: Alfa 147/Ford Escape
- Kontaktowanie:
Re: Awaryjne zasilanie.
Jeżeli to "coś" ma "opcję zasilania awaryjnego" to powinno samodzielnie kontrolować drugie źródło zasilania i utrzymywać w stanie naładowania. Jeżeli jest jakiś schemat choćby podstawowy dołączony do tego czegoś to kolego RobertN musiał byś go podesłać ,żeby można było coś do tego dorobić. Co do ładowania to generalnie stosuje się takie układy np w orginalnych syrenkach z autoalarmów (np. firmy boxer) jednak tam akumulator dodatkowy jest ciągle ładowany niewielkim prądem tzw. konserwującym na poziomie kilku-kilkunastu mA. Gdybyś podrzucił jakiś schemat i podał jaka ma być pojemność akumulatora dodatkowego oraz ewentualnie jaki prąd obciążenia przez to "coś" przewidujesz to mogę coś pokombinować a nawet wykonać (trochę laminatu i puszkę części jeszcze mam w piwnicy).
Markoni
- RobertN
- moje konto
- Posty: 158
- Wiek: 52
- Rejestracja: niedziela, 11 grudnia 2011, 21:19
- Skąd jesteś: Sucha Beskidzka
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: nie dotyczy
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Inny Samochód: Suzuki GSX1250FA
- Twoje poprzednie Sorento: Było cudowne.
- Kontaktowanie:
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Awaryjne zasilanie.
była kiedyś dyskusja ze Spiderem o tym- chciał zrobić dodatkowe ładowanie do drugiego akku.
nie jest może to coś nadzwyczajnego,jednak koszta trochę przerażają. wtedy trzeba było liczyć ok 300-400zł
trzeba zerknąć na forum Landrowera
nie jest może to coś nadzwyczajnego,jednak koszta trochę przerażają. wtedy trzeba było liczyć ok 300-400zł
trzeba zerknąć na forum Landrowera
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości