Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.
Moderator: Moderator
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.
No właśnie. Sądziłem, że nasze skrzynie uczą się naszego stylu jazdy. I pewnie reagują właśnie na moment z silnika... Ale nie wiem tego...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- moja ranga
- Posty: 153
- Rejestracja: piątek, 2 kwietnia 2010, 13:34
- Skąd jesteś: małopolska
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: czarny
- Kontaktowanie:
Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.
mój tuner mówi, że skrzynia (moja to 5 biegowa z trip.) to nie jest demon prędkości i nowoczesności - też musiała przejść taki zabieg bo szkoda aby się męczyła, nie jestem na razie znawcą tematu ale widać z tego że chyba z tym dostosowaniem się mogą być problemy. Bardziej to oceniam na optymalizację. Być może można i tak i tak. Sprawdzę jak będę ponownie za parę tyg. u niego (ma zmontować już hamownię więc będę miał więcej danych). Co do ceny 1150. Czyli chyba norma.
-
- moja ranga
- Posty: 111
- Wiek: 43
- Rejestracja: niedziela, 20 listopada 2011, 22:33
- Skąd jesteś: Paryz(F)
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2006
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 95000
- Inny Samochód: YAMAHA FJR 1300
- Kontaktowanie:
Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.
Przy automacie nic sie nie robi!!!
Zaglebilem dosc dobrze temat.Poczytalem rowniez zagraniczne fora.
Ostatnio po zjechaniu z hamowni bylo 174 KM z 138 na poczatku.
Zaglebilem dosc dobrze temat.Poczytalem rowniez zagraniczne fora.
Ostatnio po zjechaniu z hamowni bylo 174 KM z 138 na poczatku.
Oby nie wialo nuda ;-)
-
- awansowałem na
- Posty: 46
- Wiek: 50
- Rejestracja: środa, 4 lipca 2012, 01:47
- Skąd jesteś: Berkhamsted
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Srebrny
- Inny Samochód: KIA
- Kontaktowanie:
Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.
A czym sie rozni ten za £78
http://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-Economy-Chip-Tuning-Box-Kia-Sorento-2-5-2-2-CRDi-/180907694266?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a1ef058ba
od tego za £395
http://www.ebay.co.uk/itm/Kia-Sorento-2-5i-CRDI-170-Tuning-Box-Chip-Diesel-Remap-/260520622961?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ca83d3b71
http://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-Economy-Chip-Tuning-Box-Kia-Sorento-2-5-2-2-CRDi-/180907694266?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a1ef058ba
od tego za £395
http://www.ebay.co.uk/itm/Kia-Sorento-2-5i-CRDI-170-Tuning-Box-Chip-Diesel-Remap-/260520622961?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ca83d3b71
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
-
- awansowałem na
- Posty: 46
- Wiek: 50
- Rejestracja: środa, 4 lipca 2012, 01:47
- Skąd jesteś: Berkhamsted
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Srebrny
- Inny Samochód: KIA
- Kontaktowanie:
Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.
Murzyn_1313_Maximus pisze:wiarą kolego, wiara
A czy ktos kiedys sie odwazyl?
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.
miałem kiedyś taki za 80 funtów, i nie wart nawet funta kłaków
jak chcesz chipa-to tylko porządne mapowanie. powerbox tylko oszukuje ciśnienie na listwie.
jak chcesz chipa-to tylko porządne mapowanie. powerbox tylko oszukuje ciśnienie na listwie.
- visitor
- Off-Road
- Posty: 2354
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 13 kwietnia 2016, 20:00
- Skąd jesteś: Łomianki
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 326000
- Inny Samochód: Hyundai ix55
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 ON 170KM USEL AT LIFT OSŁONY
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 71 times
- Kontaktowanie:
Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.
Chciałem odświeżyć wątek. Moje 2,5 2004 ma chipa od MTC AUTO (http://www.hamownia.net) na 170KM - taką kupiłem. Ciekawa historia po zmianie z osobówki i podejściu do masy Sorento jeździłem bardzo ostrożnie i spalanie wynosiło ok 12-13 (4x4 auto, lift, AT, automat). Potem zaczęły się problemy z bakiem, po jego wymianie okazało się, że to nie koniec i regenerowałem wtryski (firma z tradycjami polecana przez Orła) po regeneracji auto zaczęło inaczej, lepiej jeździć i nie gasnąć . Oczywiście na przestrzeni około roku użytkowania mój styl jazdy też uległ zmianie, poznałem auto, jeżdżę pewniej korzystam z mocy coraz częściej zapuszczam się w teren. Jeżdżę około 90km dziennie po mieście i obrzeżach (to jeszcze nie trasa ale też nie zakorkowane miasta) - raczej bez korków. Teraz moje spalanie wynosi 14-15l. Mam wreszcie wrażenie, że w pełni wykorzystuję moc, moment i turbo, ale nasuwa się pytanie czy 15l to nie za dużo? Warto Waszym zdaniem zajmować (np. wizyta u tego tunera) się tym czy po prostu zaakceptować 14-15l i cieszyć się.
Sorento 2,5 ON M/T 140KM lift4" MT USEL RAPTOR snorkel osłony wyciągarka 13000lbs kevlar
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości